Հունիսի 15-ին Սպահանի Նոր Ջուղայի «Արմեն» կրթահամալիրում կազմակերպված միջոցառման հերոսները դպրոցի տարրական հատվածի 6-րդ՝ ավարտական, դասարանի աշակերտներն էին: Այս տարի ավարտական երեկոն ուներ հայրենասիրական բնույթ: Երեկոյին բացման խոսք ասեց դպրոցի տնօրեն Գեղարդ Մանսուրյանը՝ ողջունելով աշակերտներին և հյուրերին, որին հաջորդեցին երեխաների ելույթները: Աշակերտները սկզբից խոսեցին Հայաստանի, Արցախի, հայրենասիրության ու հայրենիքի, հայոց լեզվի պահպանության և սերունդներին փոխանցելու կարևորության մասին: Այնուհետև նրանք հետաքրքիր դրվագներ պատմեցին հայ ազգային հերոսների, գրողների ու երգահանների կյանքից, որոնց դերը անգնահատելի է եղել հայ ժողովրդի պատմության կերտման ու հայապահպանության գործում: Ներկայացրեցին տաղեր Կոմիտասից, արտասանեցին հատվածներ Պ. Սևակից: Երգեցին մի շարք հայրենասիրական, ազգագրական , դպրոցական երգեր: Վերջում երեխաները կատարեցին երդման արարողություն, որը շատ հուզիչ էր: Նրանք երդվեցին պահել ու պահպանել մեր ազգային մշակույթը՝ փոխանցելով սերնդե սերունդ, խոսել ու գրել ոսկեղենիկ հայերենով՝ հայոց գրերը համարելով ազգային հարստություն, և միշտ սատար կանգնել հայրենիքին ՝ լավ սովորելով և պիտանի մասնագետներ դառնալով: 6-րդ դասարանի աշակերտների ելույթից հետո տեղի ունեցավ հանրապետության մակարդակով՝ ողջ տարվա ընթացքում, միջդպրոցական տարաբնույթ մրցույթների մասնակցած և պատվավոր տեղեր զբաղեցրած՝ տարրական դպրոցի սաների պարգևատրման արարողությունը: Միջոցառման ավարտին իրենց խոսքով հանդես եկան Սպահանի Հայոց Թեմի Կրթական Խորհրդի նախագահ Վարուժ Մովսիսյանը և Սպահանի Հայոց Թեմի առաջնորդ, Գերաշնորհ Սիփան ԵՊՍ. Քեչեճյանը՝ հայտնելով իրենց հիացմունքը գեղեցիկ ու բովանդակալից երեկոյի վերաբերյալ: Երեկոն շարունակվեց հյուրասիրությամբ : Այս հրաշալի երեկոյի համար շնորհակալություն ենք հայտնում, Սպահանի Հայոց Թեմի Կրթական Խորհրդին, դպրոցի տնօրինությանը, 6-րդ դասարանի հայոց լեզվի, գրականության ու պատմության ուսուցչուհի Սկարլետ Հայրապետյանին, դպրոցի ուսուցիչներին, աշխատակազմին, ծնողական խորհրդին և բոլոր այն անձանց, ովքեր մասնակցություն են ցուցաբերել միջոցառման կազմակերպան գործում։
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ