ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Օլիմպիական խաղերի փոխչեմպիոն Ստեփան Սարգսյանի անվան միջազգային մրցաշարին 15 երկրի ըմբիշներ են մասնակցել

Հունիսի 19, 2023
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կառավարության բարձր հովանու ներքո Երևանում անցկացվել է Եվրոպայի չեմպիոն, աշխարհի եռակի գավաթակիր, Օլիմպիական խաղերի փոխչեմպիոն, ԽՍՀՄ սպորտի վաստակավոր վարպետ, ազատոճային ըմբիշ Ստեփան Սարգսյանի անվան Գավաթի 25-րդ խաղարկությունը, որտեղ Հայաստանի ներկայացուցիչները 3 ոսկե, 1 արծաթե և 1 բրոնզե մեդալ են նվաճել:

Միջազգային մրցաշարի հաղթողի տիտղոսը նվաճել են Եվրոպայի եռակի չեմպիոն, աշխարհի առաջնության կրկնակի բրոնզե մեդալակիր Արսեն Հարությունյանը, աշխարհի գավաթակիր, Եվրոպայի չեմպիոն Վազգեն Թևանյանը, Արսեն Հարությունյանն ու Եվրոպայի փոխչեմպիոն Արման Անդրեասյանը:

Հանդես գալով 57 կգ քաշային կարգում՝ Արսեն Հարությունյանը ոսկե մեդալ է նվաճել՝ եզրափակչում 11-1 հաշվով վստահ հաղթանակ տանելով Վրաստանի ներկայացուցիչ Գեորգի Գեգելաշվիլիի նկատմամբ: 65 կգ քաշային Վազգեն Թևանյանը ոսկե մեդալի համար գոտեմարտում 48 վայրկյանում փայլուն հնարքներով հաղթել է Բուլղարիայի ներկայացուցիչ Միկյա Նաիմին (13-0), իսկ Արման Անդրեասյանը եզրափակչում 5-3 հաշվով կամային հաղթանակ է տարել ղազախ ըմբիշի նկատմամբ:

Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչ, աշխարհի Մ23 առաջնության բրոնզե, Եվրոպայի Մ23 առաջնության արծաթե մեդալակիր Հրայր Ալիխանյանն արծաթե մեդալ է նվաճել՝ 74 կգ քաշայինների եզրափակչում զիջելով Մոլդովայի ներկայացուցչին:

Ազատոճային հայ ըմբիշներից բրոնզե մեդալին արժանացել է Մեժլում Մեժլումյանը՝ 61 կգ քաշայինների վճռորոշ գոտեմարտում առավելության հասնելով Ղազախստանի ներկայացուցչի նկատմամբ:

Հայաստանի ազատ ոճի ըմբշամարտի հավաքականը Հաբեթնակ Կուրղինյանի գլխավորությամբ մրցաշարին մասնակցում էր 23 ըմբիշով: Գլխավոր մարզչի խոսքով՝ արդյունքները գոհացնող են, թեև տեխնիկական հնարքներում որոշ թերություններ են առկա:

«Սա ամենակարևոր պահն էր մեզ համար։ Արսեն Հարությունյանն ու Վազգեն Թեւանյանը լավ հանդես եկան։ Արսենն արդեն այլ՝ օլիմպիական քաշային կարգում է հանդես գալիս և UWW-ի դասակարգման աղյուսակում առաջատարն է իր քաշում: Բավական հավաքված գոտեմարտեր անցկացրեց։ Արման Անդրեասյանի մոտ շատ բան կա ուղղելու։ Նրա հետ դեռ շատ աշխատանք ունենք անելու մինչև աշխարհի առաջնություն»,- ասել է Հաբեթնակ Կուրղինյանը:

Հիշեցնենք՝ Ստեփան Սարգսյանի անվան գավաթի 25-րդ խաղարկությունը նախընտրական է Սերբիայում կայանալիք աշխարհի առաջնության համար, որը վարկանիշային է Օլիմպիական խաղերի համար: Հաբեթնակ Կուրղինյանի խոսքով՝ աշխարհի առաջնության կազմը գրեթե հայտնի է. «Ինձ համար արդեն նախորդ տարվա աշխարհի և այս տարվա Եվրոպայի առաջնություններից հետո էր հասկանալի, թե ինչ կազմով ենք մասնակցելու վարկանիշային աշխարհի առաջնությանը։ Սերբիայում մեզ լուրջ պայքար է սպասվում»:

Օլիմպիական խաղերի փոխչեմպիոն Ստեփան Սարգսյանը ևս ամփոփել է մրցաշարի արդյունքները. «Հայ ըմբիշների մրցելույթները գերազանց եմ գնահատում: Կորոնավիրուսի, ապա նաև պատերազմի պատճառով երեք տարի չէինք անցկացրել այս մրցաշարը: Հիմա մեր մարզիկները ոգևորված են դուրս գալիս մրցագորգ և ցույց են տալիս իրենց ուժը, մարտական ոգին: Թևանյանը, Հարությունյանը և Անդրեասյանն ապացուցեցին և ցույց տվեցին մեր ուժը: Առջևում աշխարհի առաջնությունն է, ապա նաև Օլիմպիական խաղերը. հուսով եմ՝ այդ մրցաշարերից էլ մեդալներով կվերադառնանք»:

Ստեփան Սարգսյանի գնահատմամբ՝ նմանօրինակ մրցաշարերի անցկացումը կարևոր է մարզաձևի մասսայականացման համար:

«Մրցաշարերի շնորհիվ հնարավորություն ենք ունենում ավելի մասսայական դարձնելու ըմբշամարտը: Ինձ համար կարևոր է, որ երեխաները զբաղվեն սպորտով և դառնան դաստիարակված լավ մարդիկ»,- ասել է ԽՍՀՄ սպորտի վաստակավոր վարպետը:

Ստեփան Սարգսյանի անվան գավաթի 25-րդ խաղարկությանը մասնակցում էին ավելի քան 15 երկրի ըմբիշներ: Մրցաշարի հաղթողը կստանա 3000, արծաթե մեդալակիրը` 2000, իսկ բրոնզե մեդալակիրը՝ 1000 ԱՄՆ դոլար: Նույնքան կստանա նաև չեմպիոնի մարզիչը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: