ՀՀ կառավարության բարձր հովանու ներքո Երևանում անցկացվել է Եվրոպայի չեմպիոն, աշխարհի եռակի գավաթակիր, Օլիմպիական խաղերի փոխչեմպիոն, ԽՍՀՄ սպորտի վաստակավոր վարպետ, ազատոճային ըմբիշ Ստեփան Սարգսյանի անվան Գավաթի 25-րդ խաղարկությունը, որտեղ Հայաստանի ներկայացուցիչները 3 ոսկե, 1 արծաթե և 1 բրոնզե մեդալ են նվաճել:
Միջազգային մրցաշարի հաղթողի տիտղոսը նվաճել են Եվրոպայի եռակի չեմպիոն, աշխարհի առաջնության կրկնակի բրոնզե մեդալակիր Արսեն Հարությունյանը, աշխարհի գավաթակիր, Եվրոպայի չեմպիոն Վազգեն Թևանյանը, Արսեն Հարությունյանն ու Եվրոպայի փոխչեմպիոն Արման Անդրեասյանը:
Հանդես գալով 57 կգ քաշային կարգում՝ Արսեն Հարությունյանը ոսկե մեդալ է նվաճել՝ եզրափակչում 11-1 հաշվով վստահ հաղթանակ տանելով Վրաստանի ներկայացուցիչ Գեորգի Գեգելաշվիլիի նկատմամբ: 65 կգ քաշային Վազգեն Թևանյանը ոսկե մեդալի համար գոտեմարտում 48 վայրկյանում փայլուն հնարքներով հաղթել է Բուլղարիայի ներկայացուցիչ Միկյա Նաիմին (13-0), իսկ Արման Անդրեասյանը եզրափակչում 5-3 հաշվով կամային հաղթանակ է տարել ղազախ ըմբիշի նկատմամբ:
Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչ, աշխարհի Մ23 առաջնության բրոնզե, Եվրոպայի Մ23 առաջնության արծաթե մեդալակիր Հրայր Ալիխանյանն արծաթե մեդալ է նվաճել՝ 74 կգ քաշայինների եզրափակչում զիջելով Մոլդովայի ներկայացուցչին:
Ազատոճային հայ ըմբիշներից բրոնզե մեդալին արժանացել է Մեժլում Մեժլումյանը՝ 61 կգ քաշայինների վճռորոշ գոտեմարտում առավելության հասնելով Ղազախստանի ներկայացուցչի նկատմամբ:
Հայաստանի ազատ ոճի ըմբշամարտի հավաքականը Հաբեթնակ Կուրղինյանի գլխավորությամբ մրցաշարին մասնակցում էր 23 ըմբիշով: Գլխավոր մարզչի խոսքով՝ արդյունքները գոհացնող են, թեև տեխնիկական հնարքներում որոշ թերություններ են առկա:
«Սա ամենակարևոր պահն էր մեզ համար։ Արսեն Հարությունյանն ու Վազգեն Թեւանյանը լավ հանդես եկան։ Արսենն արդեն այլ՝ օլիմպիական քաշային կարգում է հանդես գալիս և UWW-ի դասակարգման աղյուսակում առաջատարն է իր քաշում: Բավական հավաքված գոտեմարտեր անցկացրեց։ Արման Անդրեասյանի մոտ շատ բան կա ուղղելու։ Նրա հետ դեռ շատ աշխատանք ունենք անելու մինչև աշխարհի առաջնություն»,- ասել է Հաբեթնակ Կուրղինյանը:
Հիշեցնենք՝ Ստեփան Սարգսյանի անվան գավաթի 25-րդ խաղարկությունը նախընտրական է Սերբիայում կայանալիք աշխարհի առաջնության համար, որը վարկանիշային է Օլիմպիական խաղերի համար: Հաբեթնակ Կուրղինյանի խոսքով՝ աշխարհի առաջնության կազմը գրեթե հայտնի է. «Ինձ համար արդեն նախորդ տարվա աշխարհի և այս տարվա Եվրոպայի առաջնություններից հետո էր հասկանալի, թե ինչ կազմով ենք մասնակցելու վարկանիշային աշխարհի առաջնությանը։ Սերբիայում մեզ լուրջ պայքար է սպասվում»:
Օլիմպիական խաղերի փոխչեմպիոն Ստեփան Սարգսյանը ևս ամփոփել է մրցաշարի արդյունքները. «Հայ ըմբիշների մրցելույթները գերազանց եմ գնահատում: Կորոնավիրուսի, ապա նաև պատերազմի պատճառով երեք տարի չէինք անցկացրել այս մրցաշարը: Հիմա մեր մարզիկները ոգևորված են դուրս գալիս մրցագորգ և ցույց են տալիս իրենց ուժը, մարտական ոգին: Թևանյանը, Հարությունյանը և Անդրեասյանն ապացուցեցին և ցույց տվեցին մեր ուժը: Առջևում աշխարհի առաջնությունն է, ապա նաև Օլիմպիական խաղերը. հուսով եմ՝ այդ մրցաշարերից էլ մեդալներով կվերադառնանք»:
Ստեփան Սարգսյանի գնահատմամբ՝ նմանօրինակ մրցաշարերի անցկացումը կարևոր է մարզաձևի մասսայականացման համար:
«Մրցաշարերի շնորհիվ հնարավորություն ենք ունենում ավելի մասսայական դարձնելու ըմբշամարտը: Ինձ համար կարևոր է, որ երեխաները զբաղվեն սպորտով և դառնան դաստիարակված լավ մարդիկ»,- ասել է ԽՍՀՄ սպորտի վաստակավոր վարպետը:
Ստեփան Սարգսյանի անվան գավաթի 25-րդ խաղարկությանը մասնակցում էին ավելի քան 15 երկրի ըմբիշներ: Մրցաշարի հաղթողը կստանա 3000, արծաթե մեդալակիրը` 2000, իսկ բրոնզե մեդալակիրը՝ 1000 ԱՄՆ դոլար: Նույնքան կստանա նաև չեմպիոնի մարզիչը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: