ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մեր քաղաքային միջավայրն անպատկերացնելի է առանց Չուբարյանի քանդակների». Ժաննա Անդրեասյան

Հունիսի 16, 2023
Մշակութային լուրեր

Այսօր լրանում է հայ անվանի քանդակագործ, ՀԽՍՀ ժողովրդական նկարիչ, ԽՍՀՄ գեղարվեստի ակադեմիայի անդամ Ղուկաս Չուբարյանի ծննդյան 100-ամյակը:

Այս առիթով Երևանի քաղաքային պանթեոնում ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը մասնակցել են Ղուկաս Չուբարյանի հիշատակի խնկարկման արարողությանը և ծաղիկներ խոնարհել արվեստագետի շիրիմին:

Միջոցառմանը մասնակցել են նաև ՀՀ նախագահի խորհրդական Վահրամ Դումանյանը, Ղուկաս Չուբարյանի ընտանիքի անդամներն ու ընկերները, մտավորականներ:

«Կարծում եմ՝ մեր քաղաքային միջավայրն անպատկերացնելի է առանց նրա քանդակների: Դրանք մեր քաղաքի մի մասն են: Հոբելյանական տարիները ևս մեկ առիթ են՝ վերաիմաստավորելու և վերարժևորելու մեր արվեստագետների թողած հսկայական ժառանգությունը: Միջոցառումների շարքը, որը նախատեսված է անցկացնել Ղուկաս Չուբարյանի ծննդյան 100-ամյակի կապակցությամբ, ևս մեկ անգամ հնարավորություն կտա ներկայացնելու, պատմելու Չուբարյանի քանդակների մասին, ինչպես նաև դրանք դարձնելու ճանաչելի և տեսանելի մեր դպրոցականների համար»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Նախարարը նշել է նաև, որ Երևանի Մանկական այգում տեղադրվել է Ղուկաս Չուբարյանի «Սուրբ լինի անունը Քո» քանդակը:

Ժաննա Անդրեասյանի տեղեկացմամբ՝ Ղուկաս Չուբարյանի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված միջոցառումները շարունակական կլինեն ողջ տարվա ընթացքում. արվեստագետը երկար տարիներ դասավանդել է նաև Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում, որտեղ ևս կկազմակերպվեն միջոցառումներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը նշել է, որ ձևավորվել էր աշխատանքային խումբ մեծանուն երկու արվեստագետների՝ Հակոբ Հակոբյանի և Ղուկաս Չուբարյանի հոբելյանները պատշաճ կազմակերպելու և նշելու համար։

«Չնայած կյանքի դժվարություններին՝ նրանք ստեղծել, արարել են, հարստացրել են քաղաքը, երկիրը, մշակութային միջավայրը, ինչու չէ՝ մեր էմոցիոնալ և հոգևոր աշխարհը: Այն արձանները, որոնք դրված են քաղաքում՝ Մաշտոցի, Թումանյանի արձանները, մեր կենսագրության, քաղաքի, մեր հիշողության մեջ արմատավորված են: Դրանք արժեքներ են՝ առանց որոնց մենք չենք պատկերացնում մեր քաղաքը և մշակույթը»,- ավելացրել է նախարարի տեղակալը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: