ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են հեծանվային սպորտի ՀՀ խճուղային առաջնության հաղթողները

Մայիսի 31, 2023
Սպորտային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ քառօրյա ձևաչափով անցկացվել է հեծանվային սպորտի ՀՀ խճուղային առաջնությունը, որին բոլոր տարիքային խմբերում՝ մեծահասակներ, երիտասարդներ, պատանիներ, ավելի քան 90 հեծանվորդ է մասնակցել:

Մրցումային առաջին օրը հեծանվորդները հաղթահարել են Էջմիածին-Ակնա լիճ խճուղի 25 կմ մրցատարածությունը՝ անհատական մրցավազքում: Մեծահասակների պայքարում հաղթողի տիտղոսը նվաճել է Դավիթ Մկրտչյանը, արծաթե մեդալին արժանացել է Վահե Վիրաբյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Խաչիկ Շարյանը:

Երիտասարդ տղաների պայքարում լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Գրիգոր Գրիգորյանը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Սերգեյ Մանուկյանը, իսկ եռյակը եզրափակել է Դմիտրի Եսաուլովը:

Երիտասարդ աղջիկները հաղթահարել են 10 կմ մրցատարածությունը: Առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Անի Գյոզալյանը, երկրորդ տեղը՝ Սվետլանա Մկրտչյանը, իսկ երրորդ տեղը՝ Գրետա Միրաքյանը:

Պատանի աղջիկների մրցապայքարում լավագույն եռյակը ձևավորվել է հետևյալ դասավորությամբ՝ Անի Ավագյան, Սաթենիկ Ղազարյան, Սիրանույշ Քոթանջյան: Պատանի տղաների պայքարում հաղթողի կոչումը նվաճել է Հարություն Իսրայելյանը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Ալեն Միրզոյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Էդուարդ Գրիգորյանը:

Մրցումային երկրորդ օրն անցկացվել է պատանի և երիտասարդ աղջիկների խմբակային մրցաերթը:

Երկու օրերի արդյունքներով ձևավորվել է Հայաստանի պատանիների հավաքական թիմը, որը հուլիսի 23-ից 30-ը Սլովենիայում կմասնակցի մանկապատանեկան օլիմպիական փառատոնին: Հայաստանի հավաքականի կազմում կընդգրկվեն Ալեն Միրզոյանը, Հարություն Իսրայելյանը և Անի Գյոզալյանը:

Մրցումային երրորդ օրը Թաիրով-Էջմիածին-Արմավիր-Սարդարապատ-Էջմիածին-Աշտարակ երթուղով անցկացվել է խմբակային մրցաերթ՝ արդեն մեծահասակների և երիտասարդների մասնակցությամբ: Մեծահասակների պայքարում հաղթողի կոչմանն արժանացել է Խաչիկ Շարյանը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Վահե Վիրաբյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Դավիթ Գևորգյանը: Երիտասարդների պայքարում լավագույն եռյակն այս տեսքն ունի՝ Գրիգոր Գրիգորյան, Սերգեյ Մանուկյան, Թովմաս Պետրոսյան:

Մրցումային վերջին օրը հեծանվորդները Հրազդանի կիրճում ուժերն են չափել անհատական մրցավազք-լեռնային մրցաձևում: Տարբեր տարիքային խմբերում մրցանակային տեղեր են զբաղեցրել հետևյալ մարզիկները՝

Մեծահասակներ՝ Վահե Վիրաբյան, Խաչիկ Շարյան, Ավետիք Դավթյան,
Երիտասարդ տղաներ՝ Սերգեյ Մանուկյան, Գրիգոր Գրիգորյան, Դմիտրի Եսաուլով,
Երիտասարդ աղջիկներ՝ Անի Գյոզալյան, Սվետլանա Մկրտչյան, Գրետա Միրաքյան,
Պատանի աղջիկներ՝ Անի Ավագյան, Սիրանույշ Քոթանջյան, Սաթենիկ Ղազարյան,
Պատանի տղաներ՝ Հարություն Իսրայելյան, Ալեն Միրզոյան, Էդուարդ Գրիգորյան:

Հունիսի 16-ից 19-ը կանցկացվի հեծանվահրապարակի Հայաստանի առաջնությունը:

Հայ հեծանվորդները նախապատրաստվում են Եվրոպայի և աշխարհի հեծանսպորտի առաջնություններին, որոնք համապատասխանաբար կկայանան հուլիսին և օգոստոսին:

Սեպտեմբերին արդեն ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Երևանում կանցկացվի ԽՍՀՄ սպորտի վարպետ Հրաչ Գևրիկյանին նվիրված միջազգային մրցաշարը, որին, ըստ նախնական տվյալների, կմասնակցեն նաև Վրաստանի, Լեհաստանի և Իրանի Իսլամական Հանրապետության ներկայացուցիչները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: