ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հաստատվել են Պոլիտեխնիկական համալսարանի 30 կրեդիտի միջոցով մանկավարժի հավաստագրման դասընթացի մոդուլները

Մայիսի 30, 2023
Պաշտոնական

«Հանրակրթության մասին» օրենքի 26-րդ հոդվածի 3-րդ մասի կարգավորմամբ՝ մանկավարժի որակավորում չունեցող բարձրագույն կրթություն ստացած մասնագետները, որոնք ձեռք են բերել 30 կրեդիտ, հնարավորություն ունեն դասավանդել դպրոցներում։

Համաձայն օրենքի վերոնշյալ դրույթի՝ եթե առնվազն երկու անգամ հայտարարված մրցույթի արդյունքներով ուսուցչի թափուր տեղը մնում է չլրացված, ապա այդ տեղի համար կարող է դիմել նաև տվյալ առարկայի մասնագիտական ոլորտում բարձրագույն կրթություն և կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից երաշխավորված կազմակերպության (կազմակերպությունների), այդ թվում՝ բուհի առաջարկած համապատասխան կրթական ծրագրի միջոցով մանկավարժության առնվազն 30 կրեդիտ ունեցող անձը:

ԿԳՄՍ նախարարի հրամաններով մանկավարժի որակավորում չունեցող անձանց առնվազն 30 կրեդիտ տրամադրելու նպատակով մինչ այժմ երաշխավորվել են Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի և «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» հիմնադրամի մշակած ծրագրերը:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 29-ի 431-Ա/2 հրամանով այդ նպատակով գործածության են երաշխավորվել նաև Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի մանկավարժահոգեբանական ու ուսումնամեթոդական հմտություններ ապահովող մոդուլներով իրականացվող 30 կրեդիտի միջոցով մանկավարժի հավաստագրման դասընթացի մոդուլները:

Մանկավարժահոգեբանական վերապատրաստումների դասընթացը նախատեսված է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում բնագիտության, տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաների և ճարտարագիտության տարբեր բնագավառներից բարձրագույն կրթություն ստացած մանկավարժի որակավորում չունեցող մասնագետների շրջանում պատրաստման/վերապատրաստման դասընթացներ կազմակերպելու համար։

Դասընթացի կառուցման հիմքում ընկած են ՀՀ կառավարության և ԿԳՄՍ նախարարության՝ հանրակրթության, միջին մասնագիտական և բարձրագույն կրթության մասին օրենսդրական համապատասխան որոշումները և նորմատիվ իրավական ակտերը, հաշվի են առնված մանկավարժության, հոգեբանության, դասավանդման մեթոդաբանության տեսագործնական հիմնադրույթներն ու առաջավոր նվաճումները, ինչպես և ՀՀ բուհերում և այլ կազմակերպություններում իրականացվող վերապատրաստման դասընթացների փորձը։

Ծրագրի նպատակը կրթության ասպարեզում աշխատաշուկայի պահանջներին համահունչ մանկավարժահոգեբանական գիտելիքներով օժտված որակյալ մասնագետների պատրաստումն ու վերապատրաստումն է՝ կրթական տարբեր համակարգերում մանկավարժական գործունեություն իրականացնելու համար։

Վերապատրաստման դասընթացի մասնակիցները ձեռք կբերեն մանկավարժական հմտություններ և կարողություններ, կտիրապետեն ուսուցման նորարարական մեթոդներին, տեխնոլոգիաներին և միջոցներին՝ իրենց մասնագիտական գիտելիքները հանրակրթության և միջնակարգ մասնագիտական կրթության հաստատությունների սովորողներին փոխանցելու համար։

Վերապատրաստման դասընթացի ավարտին ունկնդիրներին կշնորհվեն հավաստագրեր՝ դասընթացներից առնվազն 30 կրեդիտ վաստակելու դեպքում։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…