ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են երիտասարդության ոլորտում հայ-լիտվական հարաբերությունների զարգացման հարցեր

Մայիսի 26, 2023
Միջազգային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի գլխավորած պատվիրակությունը Լատվիա և Լիտվա կատարած պաշտոնական այցի շրջանակում հանդիպումներ է ունեցել Լիտվայի Հանրապետությունում:

Պատվիրակության կազմում են ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի փոխնախագահ Թագուհի Ղազարյանը, ԿԳՄՍՆ, Միավորված ազգերի կազմակերպության Մանկական հիմնադրամի (UNICEF) և Բնակչության հիմնադրամի (UNFPA) հայաստանյան գրասենյակների ներկայացուցիչները։

Ճանաչողական այցն ուղղված է ՀՀ երիտասարդների կարիքներից բխող և միջազգային չափանիշներին համապատասխանող «Երիտասարդության մասին» օրենքի նախագծի մշակման շրջանակում լիտվական փորձի ուսումնասիրմանը։

Այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի գլխավորած պատվիրակության անդամները հանդիպել են Լիտվայի խորհրդարանի Երիտասարդության և սպորտի հարցերով հանձնաժողովի նախագահ Վիրգիլիուս Ալեկնայի հետ: Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև Եվրոպական հարցերի կոմիտեի նախագահի տեղակալ, Արտաքին հարաբերությունների կոմիտեի անդամ Մարիուս Մատիյոշայտիսը, Երիտասարդության և սպորտի հարցերի հանձնաժողովի այլ անդամներ:

Կողմերն անդրադարձել են օրենսդրության ոլորտում լիտվական փորձին, երիտասարդական ենթակառուցվածքների գործունեությանը, երիտասարդների կյանքի որակի վրա պետական քաղաքականության ազդեցությանը: Հայկական կողմին հատկապես հետաքրքրել է երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում պետության՝ ի դեմս նաև օրենսդիր մարմնի և քաղաքացիական հասարակություն կապը, ինչպես նաև լիտվական կառավարության կողմից երիտասարդներին ուղղված ծրագրերը և ոլորտում ներկայում ընթացքի մեջ գտնվող օրենսդրական նախաձեռնությունները։

Հայկական պատվիրակությունը հանդիպումներ է ունեցել նաև Լիտվայի սոցիալական ապահովության և աշխատանքի փոխնախարար Վիլմա Օգիենեյի, Երիտասարդության հարցերի գործակալության ղեկավար Ջոնաս Լանիաուսկասի, Լիտվայի երիտասարդական խորհրդի, լիտվական երիտասարդական գործակալության ներկայացուցիչների հետ։

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև սպորտի և երիտասարդության ոլորտներում հայ-լիտվական համագործակցության շրջանակի ընդլայնմանը վերաբերող հարցեր՝ պատրաստակամություն հայտնելով խորացնելու երկու երկրների միջև հարաբերությունները:

Այցի ֆինանսավորումը կատարվել է ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամի և Բնակչության հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակի կողմից:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…