ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ իրականացվող Երևանի և ՀՀ մարզերի երաժշտական և արվեստի դպրոցների փոխգործակցության «Քույր դպրոցներ» ծրագիրը շարունակվում է:
Ծրագրի գարնանային շրջափուլի շրջանակում, որը մեկնարկել էր ս.թ. մայիսի 11-ին, արդեն իրականացվել են մի շարք կարևոր ծրագրեր և միջոցառումներ: Մասնավորապես, Իջևանի, Աշտարակի և Արտաշատի երաժշտական և արվեստի դպրոցների պատվիրակությունները հյուրընկալվել են Երևանի իրենց գործընկեր-դպրոցներում, ելույթ են ունեցել համերգային հագեցած ծրագրերով, մասնակցել վարպետության դասընթացների, այցելել Երևանի թատրոններ, թանգարաններ ու տեսարժան վայրեր:
Մայիսի 25-ին ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Գավառ համայնքի Հ. Թալալյանի անվան երաժշտական դպրոցի սաներն ու մանկավարժները Երևանի Ալ. Աճեմյանի անվան երաժշտական դպրոցի հյուրերն էին: Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում կայացած համատեղ համերգային ծրագրի ընթացքում գավառցի փոքրիկ երաժիշտները ելույթ են ունեցել վառ կատարումներով՝ երևանյան հանդիսատեսին պարգևելով անմոռանալի հիշողություններ:
Համերգի եզրափակիչ մասում ելույթ են ունեցել աճեմյանցիները, ի թիվս այլ կատարումների՝ ներկայացնելով Վարդան Աճեմյանի նոր ստեղծագործությունը՝ Ալ. Աճեմյանի անվան երաժշտական դպրոցի օրհներգը:
Համերգային ծրագրի ավարտից հետո գավառցի պատանի երաժիշտները շրջել են թանգարանում, ծանոթացել հաստատության գործունեությանը, այցելել Կոմիտասի անվան զբոսայգու պանթեոն:
Մշակույթի ոլորտում տարածքային համաչափ զարգացման, գեղարվեստական նախամասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող հաստատությունների միջև համագործակցության խթանման, փորձի փոխանակման, Երևան-ՀՀ մարզեր կապերի ամրապնդման նպատակով անցկացվող ծրագիրն իրականացվում է Երևանի Ալ. Հեքիմյանի անվան երաժշտական դպրոցի նախաձեռնությամբ և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ:
2019 թվականից գործող ծրագիրն իր շուրջն է համախմբել ՀՀ-ում գործող երաժշտական, արվեստի և գեղարվեստի շուրջ 60 դպրոցների մանկավարժներին և սովորողներին, որոնք այս ընթացքում մասնակցել են բազմաթիվ համերգային ծրագրերի, վարպետության դասընթացների, օգտվել փորձի փոխանակման, ոլորտում համատեղ ստեղծագործական և գործնական աշխատանք իրականացնելու համար ձևավորված հարթակներից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան