Երևանում այսօր կայացել է Հայաստանում Խաղաղության կորպուսի ամերիկացի կամավորների 28-րդ խմբի երդման արարողությանը:
Միջոցառմանը մասնակցել և ներկաներին ողջունել են ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը, ԿԳՄՍՆ արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Արկադի Պապոյանը, Խաղաղության կորպուսի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Ջոան Ֆեյրլին:
ԿԳՄՍՆ արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Արկադի Պապոյանը ողջունել է կամավորների վերադարձը Հայաստան՝ շնորհավորելով նրանց ծրագրի մեկնարկի առթիվ: Նա նշել է, որ Հայաստանում Խաղաղության կորպուսը սերտ համագործակցում է ՀՀ-ի հետ՝ 1992 թվականից՝ «Անգլերեն լեզվի ուսուցում» ծրագրի շրջանակում:
«Համագործակցության տարիների ընթացքում ԱՄՆ Խաղաղության կորպուսի հարյուրավոր կամավորներ են ծառայել՝ աջակցելով անգլերենի դասավանդմանը Հայաստանի տարբեր մարզերում: Կամավորները լավագույնս օժանդակում են սովորողներին՝ կատարելագործելու իրենց անգլերենի իմացությունը: Մեծապես կարևորում ենք կրթության բնագավառում վերապատրաստված կամավորների դերն անգլերենը՝ որպես օտար լեզու, դասավանդելու գործում: Այս ծրագրային նախաձեռնության կարևորագույն բաղադրիչներից է նաև անմիջական շփումը, որը հնարավորություն է ընձեռում լավագույնս ճանաչելու միմյանց, ծանոթանալու մշակութային առանձնահատկություններին և ստեղծել ամուր հիմքեր փոխհամագործակցության զարգացման ու ընդլայնման համար:
Ուրախությամբ պետք է արձանագրենք ԱՄՆ Խաղաղության կորպուսի կամավորների գործունեության վերսկսումը, որը վերջին տարիներին, ցավոք, ընդհատվել էր կորոնավիրուսի համաճարակային իրավիճակով և պատերազմով պայմանավորված »,- ասել է Արկադի Պապոյանը՝ կամավորներին մաղթելով արդյունավետ աշխատանք և նորանոր հաջողություններ:
Նա նաև շնորհակալություն է հայտնել Խաղաղության կորպուսի հայաստանյան գրասենյակի ղեկավարությանը՝ Հայաստանում արդյունավետ աշխատանք իրականացնելու համար:
ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը, ողջունելով ամերիկացի կամավորներին, ընդգծել է, որ կամավորներին Հայաստանում ընդունում են ջերմությամբ. «Արդեն շատ դրական գնահատականներ եմ հասցրել լսել Հայաստանում Խաղաղության կորպուսի կամավորների աշխատանքների և ծավալած գործունեության վերաբերյալ: Կարևորում ենք նաև մարդկանց միջև ձևավորվող շփումները»:
Հայաստանի կառավարության հետ ձեռքբերված համաձայնության շրջանակում կամավորներն աշխատում են Հայաստանի տարբեր մարզերի դպրոցներում և հասարակական կազմակերպություններում հայ գործընկերների հետ միասին։ Նրանք օգնում են անգլերենի ուսուցիչներին և աշակերտներին՝ բարելավելու անգլերենի հմտությունները:
Նշենք, որ 2020 թվականի COVID-19 համավարակից հետո սա Հայաստան ժամանող կամավորների առաջին խումբն է: Այդ ժամանակից մինչև օրս Խաղաղության կորպուսի անձնակազմը և նախկին կամավորները շարունակել են իրենց աշխատանքն առցանց ձևաչափով՝ դպրոցների և համայնքային խմբերի հետ՝ իրականացնելով տարբեր ծրագրեր և դասընթացներ։
Խաղաղության կորպուսն ամերիկացի կամավորներից, հյուրընկալող երկրի գործընկերներից, Խաղաղության կորպուսի անձնակազմից և համայնքի անդամներից բաղկացած ծառայության միջազգային ցանց է, որի առաքելությունն աշխարհում խաղաղության ու բարեկամության ամրապնդումն է։
Հայաստանում մինչև օրս ծառայել է Խաղաղության կորպուսի ավելի քան 1100 կամավոր։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: