Երևանում այսօր կայացել է Հայաստանում Խաղաղության կորպուսի ամերիկացի կամավորների 28-րդ խմբի երդման արարողությանը:
Միջոցառմանը մասնակցել և ներկաներին ողջունել են ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը, ԿԳՄՍՆ արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Արկադի Պապոյանը, Խաղաղության կորպուսի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Ջոան Ֆեյրլին:
ԿԳՄՍՆ արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Արկադի Պապոյանը ողջունել է կամավորների վերադարձը Հայաստան՝ շնորհավորելով նրանց ծրագրի մեկնարկի առթիվ: Նա նշել է, որ Հայաստանում Խաղաղության կորպուսը սերտ համագործակցում է ՀՀ-ի հետ՝ 1992 թվականից՝ «Անգլերեն լեզվի ուսուցում» ծրագրի շրջանակում:
«Համագործակցության տարիների ընթացքում ԱՄՆ Խաղաղության կորպուսի հարյուրավոր կամավորներ են ծառայել՝ աջակցելով անգլերենի դասավանդմանը Հայաստանի տարբեր մարզերում: Կամավորները լավագույնս օժանդակում են սովորողներին՝ կատարելագործելու իրենց անգլերենի իմացությունը: Մեծապես կարևորում ենք կրթության բնագավառում վերապատրաստված կամավորների դերն անգլերենը՝ որպես օտար լեզու, դասավանդելու գործում: Այս ծրագրային նախաձեռնության կարևորագույն բաղադրիչներից է նաև անմիջական շփումը, որը հնարավորություն է ընձեռում լավագույնս ճանաչելու միմյանց, ծանոթանալու մշակութային առանձնահատկություններին և ստեղծել ամուր հիմքեր փոխհամագործակցության զարգացման ու ընդլայնման համար:
Ուրախությամբ պետք է արձանագրենք ԱՄՆ Խաղաղության կորպուսի կամավորների գործունեության վերսկսումը, որը վերջին տարիներին, ցավոք, ընդհատվել էր կորոնավիրուսի համաճարակային իրավիճակով և պատերազմով պայմանավորված »,- ասել է Արկադի Պապոյանը՝ կամավորներին մաղթելով արդյունավետ աշխատանք և նորանոր հաջողություններ:
Նա նաև շնորհակալություն է հայտնել Խաղաղության կորպուսի հայաստանյան գրասենյակի ղեկավարությանը՝ Հայաստանում արդյունավետ աշխատանք իրականացնելու համար:
ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը, ողջունելով ամերիկացի կամավորներին, ընդգծել է, որ կամավորներին Հայաստանում ընդունում են ջերմությամբ. «Արդեն շատ դրական գնահատականներ եմ հասցրել լսել Հայաստանում Խաղաղության կորպուսի կամավորների աշխատանքների և ծավալած գործունեության վերաբերյալ: Կարևորում ենք նաև մարդկանց միջև ձևավորվող շփումները»:
Հայաստանի կառավարության հետ ձեռքբերված համաձայնության շրջանակում կամավորներն աշխատում են Հայաստանի տարբեր մարզերի դպրոցներում և հասարակական կազմակերպություններում հայ գործընկերների հետ միասին։ Նրանք օգնում են անգլերենի ուսուցիչներին և աշակերտներին՝ բարելավելու անգլերենի հմտությունները:
Նշենք, որ 2020 թվականի COVID-19 համավարակից հետո սա Հայաստան ժամանող կամավորների առաջին խումբն է: Այդ ժամանակից մինչև օրս Խաղաղության կորպուսի անձնակազմը և նախկին կամավորները շարունակել են իրենց աշխատանքն առցանց ձևաչափով՝ դպրոցների և համայնքային խմբերի հետ՝ իրականացնելով տարբեր ծրագրեր և դասընթացներ։
Խաղաղության կորպուսն ամերիկացի կամավորներից, հյուրընկալող երկրի գործընկերներից, Խաղաղության կորպուսի անձնակազմից և համայնքի անդամներից բաղկացած ծառայության միջազգային ցանց է, որի առաքելությունն աշխարհում խաղաղության ու բարեկամության ամրապնդումն է։
Հայաստանում մինչև օրս ծառայել է Խաղաղության կորպուսի ավելի քան 1100 կամավոր։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ