ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամփոփվել են ԲՏՃՄ ուղղությամբ ամենամյա գիտական 22-րդ օլիմպիադայի արդյունքները

Մայիսի 19, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը մասնակցել է Ամերիկահայ գիտնականների և ճարտարագետների ընկերակցությանն (AESA) ամենամյա գիտական 22-րդ օլիմպիադայի մրցանակաբաշխությանը:

Գիտական օլիմպիադայի հիմնական նպատակն է դպրոցականների շրջանում խթանել ճարտարագիտության և գիտությունների նկատմամբ հետաքրքրությունը: Այս տարվա մրցանակաբաշխությունը մասնակցել են ՀՀ դպրոցների շուրջ 250 աշակերտ և ուսուցիչ:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է մրցանակակիրներին և շնորհակալություն հայտնել օլիմպիադայի կազմակերպիչներին և ուսուցիչներին սրտացավ աշխատանքի համար:

«Մենք կարևորում ենք այսօրինակ մրցույթներն ու նախաձեռնությունները, որոնք աշակերտներին մոտիվացնում են զբաղվել գիտությամբ և իրականացնել հետազոտություններ: ՀՀ կառավարությունը մեծ ուշադրություն է դարձնում կրթության և գիտության ոլորտի զարգացմանը. այժմ իրականացվում են կրթության բովանդակային բարեփոխումներ՝ զարգացնելու ԲՏՃՄ կրթությունը հանրակրթական դպրոցներում: Բացի դրանից՝ բոլոր դպրոցներում ստեղծվում են բնագիտական և ինժեներական լաբորատորիաներ, որոնք կնպաստեն հետազոտություններ իրականացնելուն ու առավել շոշափելի արդյունքներ գրանցելուն»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Ամենամյա գիտական օլիմպիադան ֆիզիկայի, բնական, սոցիալական գիտությունների, ճարտարագիտության և քիմիայի ոլորտների ընդգրկմամբ ակադեմիական մրցույթ է, որն անցկացվում է հիմնական դպրոցի 6-8-րդ դասարանների և ավագ դպրոցի 9-12-րդ դասարանների աշակերտների համար: Աշակերտների նախագծերը գնահատվել են ստեղծարարության, գիտական մոտեցման, ըմբռնման և ներկայացման հիման վրա: Ամենամյա գիտական 22-րդ օլիմպիադայի աշակերտները ներկայացրել են 66 հետազոտական կամ փորձարարական նախագծեր:

AESA 22-րդ գիտական օլիմպիադան տեղի է ունեցել ապրիլի 16-ին և 17-ին, որին առցանց միացել են մասնակիցներ Հայաստանի Հանրապետությունից և ԱՄՆ-ից: Այս տարվա օլիմպիադային մասնակցել է 37 հիմնական և ավագ դպրոցների 133 աշակերտ, որոնցից հաղթող է ճանաչվել 55-ը: Նրանք ստացել են մեդալներ, պատվոգրեր և դրամական պարգև:

Ամերիկահայ գիտնականների և ճարտարագետների ընկերակցության ներկայացուցիչ Վարդան Գևորգյանն իր հերթին շնորհավորել է բոլոր աշակերտներին քրտնաջան աշխատանքի և որակյալ նախագծերի համար. «Մենք գնահատում ենք ուսուցիչներին, ծնողներին, հանձնաժողովի անդամներին և այն աջակիցներին, որոնք AESA-ի 22-րդ գիտական օլիմպիադան դարձրին հաջողված իրադարձություն»:

Սահմանվել են «Տարվա դպրոց» և «Տարվա ուսուցիչ» մրցանակները՝ հիմնված յուրաքանչյուր անվանակարգում և մակարդակում մասնակցող նախագծերի ընդհանուր քանակի վրա: Այս տարի «Տարվա դպրոց» մրցանակը հանձնվել է «Շիրակացու ճեմարան» միջազգային գիտակրթական համալիրին, իսկ «Տարվա ուսուցիչը»՝ Վանաձորի թիվ 1 դպրոցի ուսուցչուհի Նելլի Ստեփանյանին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…