ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, Սեղանի ֆուտբոլի Հայաստանի և միջազգային ֆեդերացիաների միջև կնքվել է եռակողմ հուշագիր՝ ի նպաստ Հայաստանում մարզաձևի զարգացման ու մասսայականացման:
Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը և Հայաստանի սեղանի ֆուտբոլի ֆեդերացիայի նախագահ Գոռ Ավետիսյանը: Այն էլեկտրոնային եղանակով կստորագրի նաև մարզաձևի միջազգային ֆեդերացիայի նախագահ Ֆարիդ Լունիսը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը հույս է հայտնել, որ հուշագրի կնքումը կնպաստի մարզաձևի զարգացմանն ու նոր նախագծեր իրականացնելու ավելի լայն հնարավորություններ կընձեռի:
«Սեղանի ֆուտբոլը զարգացող մարզաձև է, իսկ դա նշանակում է՝ պետք է այն պահենք ուշադրության կենտրոնում: Ճիշտ է՝ այն օլիմպիական մարզաձև չէ, բայց հատկապես դպրոցահասակ երեխաների համար ֆիզիկական ակտիվության ապահովման լավ այլընտրանք է»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը՝ փաստելով, որ պետությունն աջակցում է մարզաձևի՝ դպրոցահասակ երեխաների շրջանում մասսայականացման գաղափարին:
Կողմերը տեսակապով զրուցել են նաև Սեղանի ֆուտբոլի միջազգային ֆեդերացիայի նախագահ Ֆարիդ Լունիսի հետ: Վերջինս փաստել է՝ Հայաստանում մարզաձևի զարգացման լուրջ հեռանկարներ կան: Հայաստանի սեղանի ֆուտբոլի ֆեդերացիայի ներկայացուցիչների խոսքով՝ պետության աջակցությունը զգալը շատ կարևոր է մարզաձևի հետագա զարգացման ճանապարհին:
Հայաստանի սեղանի ֆուտբոլի ֆեդերացիայի նախագահ Գոռ Ավետիսյանի խոսքով՝ ամենակարևոր նախագծերից մեկը «100 ֆուտբոլի սեղան դպրոցներին» ծրագիրն է, ինչպես նաև հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց համար մարզաձևով զբաղվելու հնարավորությունների ապահովումը՝ հատուկ սեղանների միջոցով:
«100 ֆուտբոլի սեղան դպրոցներին» նախագիծը պիլոտային ծրագիր է, որը միջազգային ֆեդերացիայի նախաձեռնությամբ իրականացվելու է 10 երկրում, այդ թվում՝ Հայաստանում:
«Նպատակն այն է, որ երեխաներն ավելի քիչ զբաղվեն հեռախոսներով և ֆիզիկապես ակտիվ լինեն: Ծրագրի շրջանակում Երևանի և մարզերի դպրոցներում անվճար հիմունքներով կտեղադրվեն ֆուտբոլի 100 սեղաններ, որոնցով երեխաները կխաղան դասամիջոցներին կամ դասերից հետո: Հաջորդ քայլն այդ դպրոցներում խմբակների հիմնումն է, իսկ ֆեդերացիան տրամադրելու է լավագույն մարզիկներին ու մարզիչներին՝ երեխաների հետ աշխատելու նպատակով»,- ասում է Գոռ Ավետիսյանը:
Նրա խոսքով՝ մարզաձևը Հայաստանում բավական մեծ տարածում ունի. կազմակերպվում են նաև ներքին առաջնություններ, միջազգային մրցաշարեր: Ապագայի հետ կապված ծրագրերն էլ շատ հավակնոտ են:
«Մեզ մի քանի քայլ է բաժանում սեղանի ֆուտբոլի աշխարհի խաղերը Հայաստանում ընդունելուց: Արդեն իսկ միջազգային մրցաշար ենք կազմակերպել ու ամեն տարի նախատեսում ենք 6-7 մեծ մրցաշար անցկացնել մեր երկրում: Նախորդ երկու տարիներին մեր հավաքականները մասնակցել են Եվրոպայի ու աշխարհի խաղերին: Վստահ եմ՝ համատեղ ուժերով կկարողանանք հասնել մեր առջև դրված նպատակներին»,- նշում է Գոռ Ավետիսյանը:
Ֆեդերացիայի ներկայացուցիչների խոսքով՝ սեղանի ֆուտբոլով կարող են զբաղվել բոլորը՝ առանց տարիքային, սեռային և ֆիզիկական կարողությունների սահմանափակման:
«Սա այն սպորտն է, որը նաև ժամանցային բաղադրիչ է պարունակում և մարդկային ջերմ ու ընկերական հարաբերություն է ձևավորում նաև միջազգային հարթակներում»,- եզրափակում է ֆեդերացիայի նախագահը:
Սեղանի ֆուտբոլը Հայաստանում տարածվել է 2014 թվականից. անցկացվել են մրցաշարեր, և ավելի շատ մարդիկ են սկսել զբաղվել այդ մարզաձևով՝ հող նախապատրաստելով ֆեդերացիայի հիմնադրման համար, որը տեղի է ունեցել 2019 թվականին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան