ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անցկացվել է «Ապրել միասին, սովորել միասին» ներառական թատերախմբերի փառատոնը

Մայիսի 18, 2023
Մշակութային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզում կազմակերպվել է «Ապրել միասին, սովորել միասին» դպրոցական ներառական թատերախմբերի մարզային փառատոն:

«ՀՀ Տավուշի մարզում մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայություններ և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպմանն օժանդակող միջոցառումներ» ծրագրի շրջանակում իրականացված փառատոնը նախաձեռնել էր «Հույսի կամուրջ» հասարակական կազմակերպությունը՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ:

Փառատոնի նպատակն էր մարզի դպրոցներում ու համայնքներում հաշմանդամություն և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների նկատմամբ դրական վերաբերմունքի ձևավորումն ու կրթության մեջ և համայնքային կյանքին նրանց ներառման խթանումը։

Մարզային փառատոնին մասնակցել են Իջևան, Բերդ և Նոյեմբերյան համայնքների 22 դպրոցի ներառական թատերախմբեր՝ հետևյալ ներկայացումներով․

Բերդ համայնքի Չինարիի Վ.Սաղոյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Ավելորդը», Արծվաբերդի Բ.Աղաբաբյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Անխելք մարդը», Բերդի Կ.Մարդանյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցը՝ «Մոլորակն ունի մեր կարիքը», Նավուրի միջնակարգ դպրոցը՝ «Անբան Հուռին», Կարմիրաղբյուրի Լ.Ադամյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Իմ սիրտը լեռներում է», Մոսեսգեղի Պ.Ավալյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Քաջ Նազարը», Չորաթանի Ա.Ուդումյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Նուկիմ քաղաքի խելոքները» և Նորաշենի Փ.Ավագյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Անբան Հուռին»։

Իջևանի համայնքի Ազատամուտի միջնակարգ դպրոց ը՝ Հ. Թումանյան «Բարեկենդանը», Ակնաղբյուրի հիմնական դպրոցը՝ Դ.Դեմիրճյան «Վարդանանք», Այգեհովիտի միջնակարգ դպրոցը՝ «Քաջ Նազար», Աչաջրի Հ.Թամրազյանի անվ. միջնակարգ դպրոցը՝ Խնկո Ապեր «Պապն ու շաղգամը», Գետահովիտի միջնակարգ դպրոցը՝ Ա. Իսահակյան «Արևին մոտ», Դիտավանի հիմնական դպրոցը՝ Մ. Գալշոյան. «Մամփրե արքան», Կիրանցի Գ.Վարդանյանի անվ. հիմնական դպրոցը՝ Դ. Դեմիրճյան «Ավելորդը», Ն. Ծաղկավանի միջնակարգ դպրոցը՝ «Հեքիաթի աշխարհում», Սևքարի միջնակարգ դպրոցը՝ Թումանյան «Անբան հուռին», Վազաշենի միջնակարգ դպրոցը՝ «Թումանյանի հեքիաթների խառնաշփոթ» և Իջևանի թիվ 3 հիմնական դպրոցը՝ «Հեքիաթաշփոթ»։

Նոյեմբերյան համայնքի Կողբի թիվ 1 միջնակարգ դպրոցը՝ «Ուժի դեղը», Արճիսի միջնակարգ դպրոցը՝ «Ծաղկի 7 թերթիկերը» և Նոյեմբերյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցը՝ «Ամեն տարիք իր Թումանյանն ունի»։

Բոլոր 22 թատերախմբերում ներառված են եղել շուրջ 220 դպրոցականներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…