ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անցկացվել է «Ապրել միասին, սովորել միասին» ներառական թատերախմբերի փառատոնը

Մայիսի 18, 2023
Մշակութային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզում կազմակերպվել է «Ապրել միասին, սովորել միասին» դպրոցական ներառական թատերախմբերի մարզային փառատոն:

«ՀՀ Տավուշի մարզում մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայություններ և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպմանն օժանդակող միջոցառումներ» ծրագրի շրջանակում իրականացված փառատոնը նախաձեռնել էր «Հույսի կամուրջ» հասարակական կազմակերպությունը՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ:

Փառատոնի նպատակն էր մարզի դպրոցներում ու համայնքներում հաշմանդամություն և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների նկատմամբ դրական վերաբերմունքի ձևավորումն ու կրթության մեջ և համայնքային կյանքին նրանց ներառման խթանումը։

Մարզային փառատոնին մասնակցել են Իջևան, Բերդ և Նոյեմբերյան համայնքների 22 դպրոցի ներառական թատերախմբեր՝ հետևյալ ներկայացումներով․

Բերդ համայնքի Չինարիի Վ.Սաղոյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Ավելորդը», Արծվաբերդի Բ.Աղաբաբյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Անխելք մարդը», Բերդի Կ.Մարդանյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցը՝ «Մոլորակն ունի մեր կարիքը», Նավուրի միջնակարգ դպրոցը՝ «Անբան Հուռին», Կարմիրաղբյուրի Լ.Ադամյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Իմ սիրտը լեռներում է», Մոսեսգեղի Պ.Ավալյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Քաջ Նազարը», Չորաթանի Ա.Ուդումյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Նուկիմ քաղաքի խելոքները» և Նորաշենի Փ.Ավագյանի անվան միջնակարգ դպրոցը՝ «Անբան Հուռին»։

Իջևանի համայնքի Ազատամուտի միջնակարգ դպրոց ը՝ Հ. Թումանյան «Բարեկենդանը», Ակնաղբյուրի հիմնական դպրոցը՝ Դ.Դեմիրճյան «Վարդանանք», Այգեհովիտի միջնակարգ դպրոցը՝ «Քաջ Նազար», Աչաջրի Հ.Թամրազյանի անվ. միջնակարգ դպրոցը՝ Խնկո Ապեր «Պապն ու շաղգամը», Գետահովիտի միջնակարգ դպրոցը՝ Ա. Իսահակյան «Արևին մոտ», Դիտավանի հիմնական դպրոցը՝ Մ. Գալշոյան. «Մամփրե արքան», Կիրանցի Գ.Վարդանյանի անվ. հիմնական դպրոցը՝ Դ. Դեմիրճյան «Ավելորդը», Ն. Ծաղկավանի միջնակարգ դպրոցը՝ «Հեքիաթի աշխարհում», Սևքարի միջնակարգ դպրոցը՝ Թումանյան «Անբան հուռին», Վազաշենի միջնակարգ դպրոցը՝ «Թումանյանի հեքիաթների խառնաշփոթ» և Իջևանի թիվ 3 հիմնական դպրոցը՝ «Հեքիաթաշփոթ»։

Նոյեմբերյան համայնքի Կողբի թիվ 1 միջնակարգ դպրոցը՝ «Ուժի դեղը», Արճիսի միջնակարգ դպրոցը՝ «Ծաղկի 7 թերթիկերը» և Նոյեմբերյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցը՝ «Ամեն տարիք իր Թումանյանն ունի»։

Բոլոր 22 թատերախմբերում ներառված են եղել շուրջ 220 դպրոցականներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: