ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է եզդիական համայնքի պատվիրակությանը՝ Եզդիների ազգային միության նախագահ Խդր Հաջոյանի (Թամոյանի) և եզդիների հոգևոր առաջնորդ շեյխ Բրո Հասանյանի գլխավորությամբ:
Հանդիպմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, նախարարության այլ ներկայացուցիչներ:
ԿԳՄՍ նախարարը, ողջունելով հյուրերին, ընդգծել է՝ հայ և եզդի ժողովուրդների բարեկամությունն ու միասնականությունը դարերի պատմություն ունեն. «Մենք մեկ պետություն և հայրենիք ունենք: ՀՀ կառավարությունն իր քաղաքականության մեջ առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձնում ազգային փոքրամասնություններին: Կարևորում եմ, որ միասնական ենք. ընդհանուր ենք ընկալում մեր բոլոր խնդիրները, ցավերն ու ուրախությունները: Պատրաստ ենք գնալ բոլոր խնդիրների լուծման ճանապարհով»:
ԿԳՄՍ նախարարը տեղեկացրել է՝ եզդիաբնակ ամենամեծ համայնքում՝ Ալագյազում, կառուցվում է մանկապարտեզ, որը սպասարկելու է նաև շրջակա բնակավայրերի երեխաներին: Նույն համայնքում նախատեսվում է կառուցել նաև Ռոման և Մալխաս Ամոյանների անվան ըմբշամարտի մարզադպրոց: Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ սա գնահատանքի և երախտիքի յուրատեսակ միջոց է, որով ևս մեկ անգամ արժևորվելու է այս մարզիկների կատարած հսկայածավալ աշխատանքը:
Ժաննա Անդրեասյանը նաև տեղեկացրել է՝ վերջերս ՀՀ կառավարության որոշմամբ բուհերի ընդունելության կարգում կատարվել է լրացում, ինչը պայմանավորված է բարձրագույն կրթության ոլորտում ազգային փոքրամասնությունների ներառականության միտումով: Այն հնարավորություն կտա իրականացնել տվյալ ուստարվա համար հատկացված մինչև 7 անվճար տեղերի վերաբաշխում՝ նախապատվությունը տալով համապատասխան մասնագիտությունների վճարովի համակարգի համար առնվազն անցումային միավորներ հավաքած և քննություններից առավել բարձր միավոր ունեցող ազգային փոքրամասնությունների ներկայացուցիչներին:
Շնորհակալություն հայտնելով ընդունելության համար՝ հյուրերը կարևորել են ՀՀ կառավարության մշտական ուշադրությունն ազգային փոքրամասնությունների ամենամեծ համայնքի նկատմամբ:
«Բազմիցս այցելել եք եզդիաբնակ համայնքներ և Ձեր ուշադրության կենտրոնում եք պահում մեր համայնքի խնդիրները, ինչի համար շնորհակալ ենք: Հայաստանն առաջին երկիրն է, որը եզդիներին որպես ազգություն է ճանաչել: Եվս մեկ կարևոր ձեռքբերում է այն, որ Հայաստանը մեր երեխաներին ընձեռել է եզդիերենի ուսուցման հնարավորություն: Ամբողջ աշխարհում սա եզակի ու բացառիկ դեպք է: Այս օրինակը բազմիցս բերում ենք միջազգային հարթակներում և գնում ենք դեպի միջազգային ճանաչման»,- ասել է Եզդիների ազգային միության նախագահ Խդր Հաջոյանը:
Հյուրերը բարձրացրել են նաև մի շարք խնդիրներ՝ կապված եզդիերենի ուսուցիչների աշխատավարձերի, մասնագիտական վերապատրաստման և եզդի երեխաների կրթամշակութային զարգացման խթանման հետ:
Անդրադառնալով աշխատավարձերի խնդրին՝ ԿԳՄՍ նախարարը համայնքի ներկայացուցիչներին հորդորել է խթանել ուսուցիչներին՝ մասնակցելու կամավոր ատեստավորման գործընթացին և աշխատավարձի բարձրացման հնարավորություն ունենալ: Ժաննա Անդրեասյանը նաև նշել է՝ նախարարությունը, համագործակցելով Եզդիների ազգային միության հետ, պատրաստ է նաև վերապատրաստումներ կազմակերպել ուսուցիչների համար:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ գործընթացն առավել լավ կազմակերպելու, ինչպես նաև եզդի երեխաների կրթության շարունակականությունը խթանելու նպատակով նախատեսվում է հիմնել Եզդիերենի ուսուցման ամբիոն:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև երկուստեք հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ