ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ մեկնարկել են Ուսանողական մարզական 24-րդ խաղերը, որոնց մասնակցում են շուրջ 25 պետական և ոչ պետական բուհերի 1500 ուսանողներ:
Ուսանողները մրցում են 12 մարզաձևերի 14 առաջնություններում: Արդեն կայացել են հրաձգության, բազկամարտի, շախմատի և ֆուտզալի առաջնությունները:
Հրաձգության առաջնությանը մասնակցել են 15 համալսարանների շուրջ 100 ուսանողներ: Տղաների պայքարում թիմային հաշվարկում մրցանակային առաջին տեղը զբաղեցրել է Երևանի պետական համալսարանը, երկրորդ տեղում Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանն է, իսկ եռյակը եզրափակել է Հայաստանի Ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտը:
Աղջիկների պայքարում թիմային հաշվարկում առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի պետական մանկավարժական համալսարանը, երկրորդ տեղում Երևանի պետական համալսարանն է, իսկ երրորդ տեղում՝ Վանաձորի պետական համալսարանը:
Անհատական հաշվարկում լավագույն արդյունքը ցույց են տվել Սոնա Վարդանյանը (ՀՊՏՀ) և Եղիշե Ավագյանը (ԵՊՀ):
Մրցաշարը սպասարկել է Հայաստանի հրաձգության ֆեդերացիայի մրցավարական խումբը:
ՀՀ Ուսանողական մարզական 24-րդ խաղերի շրջանակում Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի մարզադահլիճում կայացել է նաև բազկամարտի առաջնությունը, որին 17 համալսարանների շուրջ 120 ուսանողներ են մասնակցել: Մրցաշարը սպասարկել է ՀՀ բազկամարտի ֆեդերացիայի մրցավարական խումբը:
Արագ և կայծակնային շախմատի առաջնություններն անցկացվել են ապրիլի 25-27-ը Տիգրան Պետրոսյանի անվան շախմատի տանը: Մրցումներին մասնակցել են 14 համալարանների ավելի քան 100 մարզիկներ:
Աղջիկների թիմային պայքարում մրցանակակիրներ են դարձել՝ 1.ՀԱՀ, 2. ԵՊՀ, 3. ՀՌՀ: Տղաների պայքարում՝ 1. ՀՖԿՍՊԻ, 2. ԵՊՀ, 3. ԵՊԲՀ:
Հաղթող մասնակիցների պարգևատրումն իրականացրել են կանանց միջազգային գրոսմաստերներ Լիլիթ Գալոյանը և Նելլի Աղինյանը:
24-րդ Ուսանողական մարզական խաղերի ծրագրով մեկնարկել է նաև «Ֆուտզալի համալսարանական լիգա» մրցաշարը, որին 10 թիմ է մասնակցում: Արդեն կայացել են առաջին տուրի հանդիպումները:
Նշենք՝ Ուսանողական մարզական խաղերի գարնանային փուլը կանցկացվի այս տարվա ապրիլից մինչև հունիս, իսկ աշնանային փուլը՝ սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր ընկած ժամանակահատվածում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: