ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում տեղի է ունեցել քննարկում ակադեմիական քաղաքի արվեստների կլաստերի ստեղծման վերաբերյալ, որը նախատեսված է նախկին «Հայֆիլմ» կինոստուդիայի տարածքում:
Քննարկումը վարել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը: Հանդիպմանը մասնակցել են նաև նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանը, Գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահ Արմեն Ղուլարյանը, ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը, Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի ռեկտոր Եղիազար Վարդանյանը, պատգամավորներ, ոլորտի այլ ներկայացուցիչներ:
Քննարկումն իրականացվել է հնացած, լքված և մասամբ քանդված տարածքների վերանորոգման միջոցով ժամանակակից շինություններ նախագծելու գործում մեծ փորձ ունեցող գերմանական Architects von Gerkan, Marg and Partners ընկերության ներկայացուցիչներ Շտեֆան Շյուցի և Քրիստիան Հելմունդի, ինչպես նաև Nüssli շինարարական ընկերության ներկայացուցիչ Հարալդ Դոշի հետ:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է ներկաներին և վստահություն հայտնել, որ արդյունավետ քննարկման արդյունքում հաջորդ քայլերն ուղղված կլինեն ակադեմիական քաղաքի արվեստների կլաստերի ստեղծման գործնական աշխատանքներին՝ գործընկերների փորձի համադրմամբ:
Գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը ներկայացրել է ակադեմիական քաղաքի հայեցակարգը: Այն ունենալու է 3 տարբեր կլաստերներով տեղակայվածություն։ Դրանցից մեկը Աշտարակի մոտ տեղակայված Ֆիզիկայի ինստիտուտի տարածքն է՝ տեխնոլոգիական ուղղվածության բուհերի համար, որտեղ իրականացվելու է գիտահետազոտական գործունեություն: Մյուս՝ ամենամեծ կլաստերը նախատեսված է տեղակայել կրթական, սպայական հաստատությունների, ինչպես նաև միջազգային կամ միջպետական բուհերի համար: Եվ երրորդը արվեստի կլաստերն է: Ըստ Հայոցյանի՝ այն կտեղակայվի «Հայֆիլմ» կինոստուդիայի տարածքում և նախատեսված է 1971 դասախոսի և 15204 ուսանողի համար: Որպես ենթակառուցվածքներ՝ կլինեն արվեստի համալսարան, արվեստի ավագ դպրոց, կինոթատրոն և այլն:
Կողմերը հաստատել են, որ պահպանված ենթակառուցվածքների արդիականացումը և գեղարվեստականացումը նպատակահարմար է, և աշխատանքները կիրականացվեն այդ ընդհանուր շրջանակի մեջ:
Գերմանացի գործընկերները ներկայացրել են իրենց փորձն աշխարհի տարբեր երկրներում պահպանված շինությունների հիման վրա նոր ենթակառուցվածքների ստեղծման վերաբերյալ:
Ընկերության հայտնի աշխատանքներից են Չինաստանի ազգային թանգարանը, Դրեզդենի մշակութային պալատը, ինչպես նաև Մյունխենի համերգասրահը՝ Isarphilharmonie-ն, որի բացումը տեղի է ունեցել 2021 թ.: Այն կառուցապատվել է 1920-ականներից ժառանգություն մնացած տրանսֆորմատորների պահեստի վրա՝ պահպանելով պահեստի պատերը՝ որպես ժամանակակից համերգասրահի մուտք: Շինարարական աշխատանքները տևել են ընդամենը 3 տարի:
Շտեֆան Շյուտցը նշել է, որ ծրագրի իրականացման սկզբնական փուլում անհրաժեշտ է մշակել տեխնիկատնտեսական ուսումնասիրություն, որի հիման վրա ճարտարապետները հանդես կգան նախագծման և կառուցապատման առաջարկով:
Հանդիպման ընթացքում գերմանացի մասնագետներին ուղղվել են հարցեր նախագծման, շինարարական աշխատանքների մեկնարկի, կառույցների սեյսմիկ անվտանգության, կոնստրուկտիվ սխեմաների կիրառման վերաբերյալ:
Քննարկումից հետո կողմերն այցելել են ակադեմիական քաղաքի արվեստների կլաստերի տարածք, որը նախատեսված է նախկին «Հայֆիլմ» կինոստուդիայի տարածքում: Նախարարն ու հյուրերը տեղում ծանոթացել տեղանքին, պայմաններին, քննարկել նախագծային աշխատանքների նախապատրաստական աշխատանքներին վերաբերող հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան