ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում տեղի է ունեցել քննարկում ակադեմիական քաղաքի արվեստների կլաստերի ստեղծման վերաբերյալ, որը նախատեսված է նախկին «Հայֆիլմ» կինոստուդիայի տարածքում:
Քննարկումը վարել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը: Հանդիպմանը մասնակցել են նաև նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանը, Գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահ Արմեն Ղուլարյանը, ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը, Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի ռեկտոր Եղիազար Վարդանյանը, պատգամավորներ, ոլորտի այլ ներկայացուցիչներ:
Քննարկումն իրականացվել է հնացած, լքված և մասամբ քանդված տարածքների վերանորոգման միջոցով ժամանակակից շինություններ նախագծելու գործում մեծ փորձ ունեցող գերմանական Architects von Gerkan, Marg and Partners ընկերության ներկայացուցիչներ Շտեֆան Շյուցի և Քրիստիան Հելմունդի, ինչպես նաև Nüssli շինարարական ընկերության ներկայացուցիչ Հարալդ Դոշի հետ:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է ներկաներին և վստահություն հայտնել, որ արդյունավետ քննարկման արդյունքում հաջորդ քայլերն ուղղված կլինեն ակադեմիական քաղաքի արվեստների կլաստերի ստեղծման գործնական աշխատանքներին՝ գործընկերների փորձի համադրմամբ:
Գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը ներկայացրել է ակադեմիական քաղաքի հայեցակարգը: Այն ունենալու է 3 տարբեր կլաստերներով տեղակայվածություն։ Դրանցից մեկը Աշտարակի մոտ տեղակայված Ֆիզիկայի ինստիտուտի տարածքն է՝ տեխնոլոգիական ուղղվածության բուհերի համար, որտեղ իրականացվելու է գիտահետազոտական գործունեություն: Մյուս՝ ամենամեծ կլաստերը նախատեսված է տեղակայել կրթական, սպայական հաստատությունների, ինչպես նաև միջազգային կամ միջպետական բուհերի համար: Եվ երրորդը արվեստի կլաստերն է: Ըստ Հայոցյանի՝ այն կտեղակայվի «Հայֆիլմ» կինոստուդիայի տարածքում և նախատեսված է 1971 դասախոսի և 15204 ուսանողի համար: Որպես ենթակառուցվածքներ՝ կլինեն արվեստի համալսարան, արվեստի ավագ դպրոց, կինոթատրոն և այլն:
Կողմերը հաստատել են, որ պահպանված ենթակառուցվածքների արդիականացումը և գեղարվեստականացումը նպատակահարմար է, և աշխատանքները կիրականացվեն այդ ընդհանուր շրջանակի մեջ:
Գերմանացի գործընկերները ներկայացրել են իրենց փորձն աշխարհի տարբեր երկրներում պահպանված շինությունների հիման վրա նոր ենթակառուցվածքների ստեղծման վերաբերյալ:
Ընկերության հայտնի աշխատանքներից են Չինաստանի ազգային թանգարանը, Դրեզդենի մշակութային պալատը, ինչպես նաև Մյունխենի համերգասրահը՝ Isarphilharmonie-ն, որի բացումը տեղի է ունեցել 2021 թ.: Այն կառուցապատվել է 1920-ականներից ժառանգություն մնացած տրանսֆորմատորների պահեստի վրա՝ պահպանելով պահեստի պատերը՝ որպես ժամանակակից համերգասրահի մուտք: Շինարարական աշխատանքները տևել են ընդամենը 3 տարի:
Շտեֆան Շյուտցը նշել է, որ ծրագրի իրականացման սկզբնական փուլում անհրաժեշտ է մշակել տեխնիկատնտեսական ուսումնասիրություն, որի հիման վրա ճարտարապետները հանդես կգան նախագծման և կառուցապատման առաջարկով:
Հանդիպման ընթացքում գերմանացի մասնագետներին ուղղվել են հարցեր նախագծման, շինարարական աշխատանքների մեկնարկի, կառույցների սեյսմիկ անվտանգության, կոնստրուկտիվ սխեմաների կիրառման վերաբերյալ:
Քննարկումից հետո կողմերն այցելել են ակադեմիական քաղաքի արվեստների կլաստերի տարածք, որը նախատեսված է նախկին «Հայֆիլմ» կինոստուդիայի տարածքում: Նախարարն ու հյուրերը տեղում ծանոթացել տեղանքին, պայմաններին, քննարկել նախագծային աշխատանքների նախապատրաստական աշխատանքներին վերաբերող հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան