ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է ՄԱԿ-ի ECOSOC-ի երիտասարդական միջազգային համաժողովին

Ապրիլի 26, 2023
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղարի երիտասարդության հարցերով հանձնակատարի գրասենյակի ու Տնտեսական և սոցիալական խորհրդի կողմից հիբրիդային ձևաչափով կազմակերպված «Accelerating the COVID-19 recovery and full implementation of the 2030 Agenda with and for youth» խորագրով համաժողովին:

Առցանց ձևաչափով կլոր-սեղան քննարկման ընթացքում նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն անդրադարձել է «Ինչպե՞ս է Հայաստանը օգտագործում երիտասարդների կրթության և հմտությունների զարգացումը` աջակցելու երկրի էներգետիկ զարգացման երկարաժամկետ ծրագրին, որը ներառում է էներգետիկ անվտանգության խթանումն ու վերականգնվող էներգիայի միջոցով էներգաարդյունավետության բարելավումը» հարցին:

«Կրթությունն ու գիտելիքը ոչ միայն կյանքում ինքնաիրացման և հաջողության հասնելու բանալին են, այլև պետության կրթական, տնտեսական, սոցիալական, մշակութային և թվային զարգացման առանցքը։ Բոլոր երկրներում երիտասարդությունը տրանսֆորմացիոն փոփոխությունների առաջատարն է և հասարակության շարժիչ ուժը, հետևաբար կարող ենք պնդել, որ այն պետություններն են զարգացած, որտեղ երիտասարդներն ունեն իրենց կարողությունների զարգացման հնարավորություն և ակտիվորեն ներգրավված են որոշումների կայացման գործընթացներում: Վերջին միտքը լիարժեք համահունչ է ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղար Անտոնիու Գուտերեշի՝ «Երիտասարդություն - 2030» ռազմավարության մեջ նշված երիտասարդների կյանքի որակը բարելավող 5 առաջնահերթություններից մեկին, որն է՝ երիտասարդներին մասնակից դարձնել ժամանակակից խնդիրների լուծմանը»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

Նա անդրադարձել է որոշումների կայացման գործընթացում երիտասարդներին ներգրավելու և մոտիվացնելու գործիքների ընտրությանը՝ առաջին հերթին շեշտելով կրթությունը։ Ըստ նախարարի տեղակալի՝ երիտասարդներին հնարավոր է մոտիվացնել մրցունակ գիտելիքով, 21-րդ դարին հարիր կարողություններով զինելու, ստացած գիտելիքը շարունակաբար կատարելագործելու, նորարարական գաղափարների գեներացման հարմար հարթակներ տրամադրելու միջոցով:

Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ Հայաստանը՝ որպես «Կլիմայի փոփոխության մասին» շրջանակային կոնվենցիայի և Փարիզյան համաձայնագրի պահանջների ու դրույթների կատարման մասնակից, ազգային գործողությունների ծրագրում կարևորում է երիտասարդների մասնակցությունը. «Այստեղ առանցքային է երիտասարդության դերը, քանի որ հավակնոտ թիրախներին հնարավոր չէ հասնել առանց մտածելակերպի փոփոխության: Հետևաբար, գործողությունների պլանում ներառված են երիտասարդների կարողությունների զարգացման և իրազեկության բարձրացման միջոցառումներ»:

Նա նաև նշել է, որ էկոլոգիական կրթությունը մաս է կազմում հանրակրթական նոր չափորոշչով սահմանված կարողունակությունների փաթեթի, որը հիմնված է սովորողի հմտությունների և կարողունակությունների վրա. «Այս նոր չափորոշչով երիտասարդը, բացի ակադեմիական գիտելիքից, դպրոցում ձեռք է բերում անհրաժեշտ հմտություններ, դիրքորոշում և արժեքներ: Այս մոտեցումը հավասարապես վերաբերում է էկոլոգիական կրթությանը և ընդհանուր առմամբ կայուն զարգացմանը»:

Խոսելով ՄԱԿ-ի կայուն զարգացման նպատակների, մասնավորապես՝ «Մատչելի և մաքուր էներգիա» հավակնոտ նպատակի թիրախներին հասնելու հարցում իրականացվելիք քայլերի մասին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը փաստել է, որ ՀՀ կառավարությունը 2021 թվականին ընդունել է Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի բնագավառի` մինչև 2040 թվականը զարգացման ռազմավարական ծրագիրը, որի տեսլականով նախատեսվում է վերջնարդյունքում ունենալ ազատ, մրցակցային, մաքուր և էներգախնայող, անվտանգ և գիտելիքահենք Էներգոհամակարգ։

Երիտասարդական համաժողովի նպատակն էր տրամադրել երիտասարդների, ինչպես նաև անդամ պետությունների միջև երկխոսության հարթակ՝ երիտասարդության զարգացման օրակարգն ազգային, տարածաշրջանային և գլոբալ մակարդակներում առաջ մղելու նպատակով: Մասնավորապես, համաժողովի հագեցած օրակարգն ընդգրկել է այնպիսի թեմաներ, որոնք վերաբերել են COVID-19 համաճարակից հետո արագ վերականգնմանը և մինչև 2030 թվականը ՄԱԿ-ի կայուն զարգացման նպատակներին հասնելու ուղղությամբ տարվող աշխատանքներին ու այդ ընթացքում ծագած մարտահրավերներին։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…