ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի` ապրիլի 25-ի նիստում առաջին ընթերցմամբ քննարկվել է ««Նախադպրոցական կրթության մասին» օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին փաթեթը:
Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը՝ նշելով, որ փոփոխությունների փաթեթը պայմանավորված է մի շարք ուղղություններով հստակ կարգավորումներ ունենալու պահանջով: Առաջինը փոփոխությունը վերաբերում է ներառական կրթությանը, և նախագծի ընդունմամբ ակնկալվում է կարգավորել նախադպրոցական ոլորտում կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպման հետ առնչվող հարցերը, ինչպես նաև մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրումը:
Երկրորդ փոփոխությունը վերաբերում է նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների վերապատրաստումներին. նախատեսվում է յուրաքանչյուր հինգ տարին մեկ պարտադիր վերապատրաստման պահանջ սահմանել, ինչը թույլ կտա նրանց շրջանում ևս ապահովել կարողությունների շարունակական զարգացում:
Ըստ Արաքսիա Սվաջյանի՝ երրորդ ուղղությունը վերաբերում է նախադպրոցական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունքի՝ հավաստագրի ստացմանը: Գործող օրենքով պարտադիր պահանջ էր վերապատրաստում ու դրանից հետո նոր միայն հավաստագրում. առաջարկվել է հանել պարտադիր վերապատրաստման պահանջը:
Չորրորդ ուղղությունը վերաբերում է նախադպրոցական ուսումնական հաստատության ղեկավարմանը: Փոխնախարարի խոսքով՝ իրականացված վերլուծության համաձայն՝ տնօրենների շուրջ 65 տոկոսը պաշտոնավարում է անորոշ ժամկետով պայմանագրերի հիման վրա, հետևաբար ժամկետի հստակեցման կարիք կա: Ըստ առաջարկվող փոփոխության` նախադպրոցական ուսումնական հաստատության ղեկավարները կկարողանան մինչև 2024 հունիսի 1-ն առանց հավաստագրի պաշտոնավարել:
Հինգերորդ ուղղությունը վերաբերում է զարգացման կենտրոնների և նախադպրոցական ծառայություններ մատուցող կազմակերպությունների լիցենզավորման գործընթացին. լիցենզավորման ժամկետն առաջարկվել է երկարաձգել մինչև 2023 դեկտեմբերի 10-ը:
Զեկույցից հետո Արաքսիա Սվաջյանը պատասխանել է պատգամավորների հարցերին` անդրադառնալով խնամքի կենտրոնների լիցենզավորման, նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների պաշտոնավարման և մի շարք այլ խնդիրների:
Օրենսդրական փաթեթը ստացել է դրական եզրակացություն:
Հանձնաժողովի նիստի ընթացքում առաջին ընթերցմամբ քննարկվել է նաև պատգամավորներ Սիսակ Գաբրիելյանի և Թագուհի Ղազարյանի հեղինակած ««Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը:
Հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանի խոսքով՝ առաջարկվող կարգավորմամբ ֆիլմարտադրողի (ներդրողի) ֆիլմարտադրության հետ անմիջականորեն կապված ապրանքների և ծառայությունների համար կատարված դրամական ծախսերը կարող են մասնակի հետ վերադարձվել` ծախսային մինչև 20 տոկոսի հաշվարկով: Ըստ նախագծի` ներդրումների մասնակի վերադարձը տրամադրելու չափը, հատկացման համամասնությունը և ժամկետները, վերադարձի ենթակա ծախսումները հիմնավորող փաստաթղթերի ցանկն ու ձևաչափը, ինչպես նաև վերադարձը մերժելու, դադարեցնելու և պետական բյուջե հետգանձում կատարելու (վերադարձնելու) և բողոքարկելու ընթացակարգերը կսահմանվեն Կառավարության որոշումով:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է, որ այս տարի, երբ նշվում է հայ կինոյի 100-ամյակը, հնարավորություն կա օրենսդրական այնպիսի մեխանիզմներ ունենալ, որոնք կինոարտադրության ոլորտի զարգացման նոր փուլ կբացեն: Նա տեղեկացրել է, որ առաջիկայում շրջանառության մեջ կդրվի օրենքից բխող ենթաօրենսդրական փաթեթ` հույս հայտնելով, որ դրանց միասնաբար իրականացումը կստեղծի ինստիտուցիոնալ հնարավորություններ:
Լրամշակված նախագիծը ստացել է դրական եզրակացություն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: