Աշխատանքային այցով Իսպանիայի Թագավորությունում գտնվող ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը պաշտոնական հանդիպումներ է ունեցել, որոնց ընթացքում քննարկվել են կրթության, գիտության, սպորտի ոլորտներին առնչվող մի շարք հարցեր: Հանդիպմանը մասնակցել է Իսպանիայի Թագավորությունում Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Սոս Ավետիսյանը։
Արթուր Մարտիրոսյանը մասնավորապես հանդիպել է Իսպանիայի Թագավորության կրթության պետքարտուղար Խոսե Մանուել Բար Սենդոնի (José Manuel Bar Cendón) հետ։
Կողմերը վերահաստատել են Հայաստան-Իսպանիա դիվանագիտական հարաբերությունների 30-ամյակի շրջանակում նոր շրջափուլ սկսելու և կրթամշակութային կապերը խորացնելու պատրաստակամությունը: Երկուստեք կարևորվել է «Էրազմուս+» ծրագրով քոլեջների միջև համագործակցությունը ագրարային, տուրիզմի և այլ մասնագիտություններով, Հայաստանում իրականացվող հանրակրթական բարեփոխումների գործընթացում իսպանական փորձի ուսումնասիրությունը, Հայաստանի հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում իսպաներենի դասավանդման որակի բարձրացումը, ինչպես նաև Իսպանիայում գործող շուրջ երկուտասնյակ հայկական ուսումնական հաստատությունների գործունեության աջակցումը: Իսպանական կողմը հետաքրքրություն է ցուցաբերել նորանկախ Հայաստանում ձևավորված կրթական պրոդուկտների, մասնավորապես «Թումոյի», «Արմաթի», COAF-ի ծրագրերի վերաբերյալ, ինչին ի պատասխան՝ Արթուր Մարտիրոսյանը հայկական կողմի փորձառությամբ կիսվելու պատրաստակամություն է հայտնել:
Մադրիդ այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպել է նաև Իսպանիայի Թագավորության սպորտի ազգային խորհրդի նախագահ Ժոզե Մանուել Ֆրանկո Պարդոյի (José Manuel Franco Pardo) հետ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ այժմ Երևանում ընթանում է ծանրամարտի Եվրոպայի առաջնությունը, որտեղ Իսպանիայի կազմը ևս ներկայացել է իր թիմով և հաջողված ելույթներ է ունենում:
Քննարկվել է ուսումնամարզական տարբեր ոլորտներում համագործակցելու հարցը, որը կներառի երկու կողմերի հաջողված փորձառության ուսումնասիրությունը. իսպանական կողմից՝ բասկետբոլ, թենիս և այլ մարզաձևերում, իսկ հայկական կողմից՝ ծանրամարտ, ընմշամարտ, բռնցքամարտ մարզաձևերի հաջողություններով: Որպես համագործակցության հնարավոր այլ բնագավառներ՝ քննարկվել են նաև սպորտային որակավորումներով կրթական ծրագրերի ներդրման, սպորտի կազմակերպման իսպանական փորձի ուսումնասիրման հնարավորությունները, որոնք երկուստեք արժանացել են հավանության։
Հանդիպումների ժամանակ նախանշվել է առաջիկայում հուշագրեր ստորագրելու հնարավորությունը ինչպես կրթության, այնպես էլ սպորտի ոլորտում, որոնք էականորեն կընդլայնեն հայ-իսպանական երկկողմ համագործակցության օրակարգը։
Հիշեցնենք, որ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը գործուղվել էր Իսպանիայի Թագավորություն՝ մասնակցելու մայրաքաղաք Մադրիդի Կոմպլուտենս համալսարանում հայագիտական ամբիոնի բացման հանդիսությանը և աշխատաժողովին։ Հայագիտական կենտրոնը բացվել է ՀՀ պետական աջակցությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան