ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ասուլիս. ամփոփվել են մարմնամարզության Եվրոպայի և աշխարհի առաջնությունների արդյունքները

Ապրիլի 18, 2023
Հարցազրույցներ, ելույթներ Սպորտային լուրեր

«Արմենպրես» գործակալությունում այսօր տեղի է ունեցել հանդիպում Մարմնամարզության մեծահասակների հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանի, մարմնամարզության երիտասարդական հավաքականի մարզիչ Հայկ Նազարյանի և հավաքականի մեդալակիր մարզիկների հետ:

Լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում ամփոփվել են մարմնամարզության Եվրոպայի և աշխարհի առաջնությունների արդյունքները:

«Տարին բավական ծանրաբեռնված է սկսվել մեզ համար: Օրերի տարբերությամբ Անթալիայում անցկացվում էին երիտասարդների աշխարհի ու մեծահասակների Եվրոպայի առաջնությունները: Որոշեցինք երկու հավաքականների հետ էլ նույն աշխատանքը կատարել: Արդյունքում, ճիշտ որոշեցինք ու լավ նախապատրաստական փուլ անցանք: Ես ու Հայկ Նազարյանը նույն կերպ ենք աշխատել հավաքականների հետ, նախ երիտասարդների հետ ենք մեկնել Անթալիա, ապա վերադարձել Թբիլիսի, որտեղ հավաք էինք անցկացնում, ապա նորից մեկնել էինք Թուրքիա: Ինչպես և նախատեսել էինք, ոսկե մեդալներ նվաճեցինք, ավելին՝ մեր սպասելիքները գերազանցվեցին: Մեր մարզիկներն իրենց հնարավորության սահմաններում արեցին ամեն ինչ: Շատ գոհ ու հպարտ եմ մեր մարզիկներով և գրանցված արդյունքներով»,- ասել է հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանը և հավելել, որ երիտասարդ հայ մարզիկներն ամռանը կմասնակցեն պատանեկան օլիմպիական փառատոնին:

Հակոբ Սերոբյանն ընդգծել է՝ Արթուր Դավթյանից ոսկե մեդալի ակնկալիքներ, իհարկե, ունեցել են, բայց այն, որ Դավթյանը բրոնզե մեդալակիր կդառնա նժույգթափեր վարժությունում, չեն սպասել. «Դավթյանը նաև բազմամարտում հանդես եկավ, որպեսզի ԱԱ-ին մասնակցելու վարկանիշ ձեռք բերենք ու ավելի հեշտացնենք Օլիմպիական խաղերի ուղեգրի հարցը: Արթուրը հիանալի հանդես եկավ ու 4-րդ տեղը զբաղեցրեց: Առհասարակ, շատ ուրախ ու հպարտ եմ, որ այսպիսի թիմ և մարզիչներ ունենք, բոլորը միասին աշխատում են, դրա համար էլ նման արդյունքներ են լինում»։

Մարմնամարզության հավաքականի մարզիչ Հայկ Նազարյանն ընդգծել է, որ դիտարկումները ցույց են տալիս՝ որոշ վարժությունների ուղղվածությամբ լրացուցիչ մարզումներ են պահանջվում:

Մարզիչները նաև հայտնել են, որ մայիսին Եգիպտոսում կայանալիք աշխարհի գավաթի խաղարկության չորրորդ փուլին Հայաստանը կմասնակցի 4 մարմնամարզիկով:

Հայաստանի հավաքականի կազմում մրցավայր կմեկնեն Արթուր Դավթյանը, Հարություն Մերդինյանը, Արթուր Ավետիսյանը և Գագիկ Խաչիկյանը:

Աշխարհի առաջնությանն ընդառաջ՝ Հայաստանի հավաքականը 14-օրյա ուսումնամարզական հավաք է անցկացնելու Թբիլիսիում: Նախատեսվում է նաև, որ Արթուր Դավթյանն ու Արթուր Ավետիսյանը բուլղարական Վառնա քաղաքում կմասնակցեն «Challenge Cup»-ին:

Աշխարհի ու Եվրոպայի չեմպիոն, Օլիմպիական խաղերի բրոնզե մեդալակիր Արթուր Դավթյանն ասուլիսի ընթացքում հայտնել է՝ Փարիզի 2024 թ. Օլիմպիական խաղերի ժամանակ փորձելու է բարդացնել իր ցատկը. «Իմ հաղթանակը մեր մարզիչների ու ֆեդերացիայի համատեղ աշխատանքի արդյունքն է: Շնորհակալ եմ բոլոր նրանց, ովքեր օգնում են մեզ: Կարծում եմ՝ Օլիմպիական խաղերին մեկ ցատկս կբարդացնեմ: Պետք է շատ անթերի ցատկ կատարեմ, քանի որ մրցակցությունը բարձր է լինելու: Պետք է լավ պատրաստվել: Ամենակարևորը՝ վնասվածք չունենամ»:

Հայաստանի մարմնամարզության հավաքականի կազմում աշխարհի երիտասարդական առաջնության կրկնակի հաղթող Համլետ Մանուկյանը և արծաթե մեդալակիր Մամիկոն Խաչատրյանը նույնպես շնորհակալություն են հայտնել մարզիչներին՝ իրենց մշտապես աջակցելու համար:

«Առանց մարզիչների՝ այսպիսի արդյունքներ հնարավոր չէր լինի գրանցել: Մեզ համար մեծ մոտիվացիա էր, որ ֆեդերացիայի ղեկավարները նույնպես եկել էին Թուրքիա՝ աջակցելու մեզ: Հիմա պետք է շատ աշխատենք, որ ավելի մեծ բարձունքների հասնենք»,- ընդգծել է Մամիկոն Խաչատրյանը:

Հիշեցնենք՝ Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության հավաքականը Թուրքիայում անցկացված Եվրոպայի առաջնությունում 1 ոսկե, 1 արծաթե և 1 բրոնզե մեդալ է նվաճել;

Օլիմպիական խաղերի բրոնզե մեդալակիր, աշխարհի գործող չեմպիոն Արթուր Դավթյանը նվաճել է Եվրոպայի չեմպիոնի տիտղոսը՝ ոսկե մեդալ նվաճելով հենացատկի վարժությունում: Եզրափակչում Դավթյանը երկու հիանալի ցատկից հետո հավաքել է 15.033 միավոր և զբաղեցրել առաջին հորիզոնականը: Դավթյանը նաև բրոնզե մեդալ է նվաճել նժույգթափեր վարժությունում՝ եզրափակչում հավաքելով 14,266 միավոր: Արթուր Դավթյանը հանդես է եկել նաև բազմամարտի մրցումներում և 82.665 միավորով զբաղեցրել է 4-րդ հորիզոնականը։

Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչ Վահագն Դավթյանը Եվրոպայի փոխչեմպիոն է հռչակվել օղակների վարժությունում: Եզրափակչում նա հավաքել է 14,733 միավոր և դարձել արծաթե մեդալակիր: Այս վարժության եզրափակչում Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչ Արթուր Ավետիսյանը զբաղեցրել է 7-րդ հորիզոնականը՝ 14,433 միավորով:

Ավելի վաղ, հայ երիտասարդ մարմնամարզիկները 2 ոսկե և 1 արծաթե մեդալ էին նվաճել Թուրքիայում անցկացված աշխարհի երիտասարդական առաջնությունում: Հայաստանի հավաքականի կազմում երիտասարդական ԱԱ-ի կրկնակի հաղթող էր դարձել Համլետ Մանուկյանը՝ նժույգթափերի և օղակների վարժությունում: Նժույգթափեր վարժության արդյունքներով առաջնության արծաթե մեդալին արժանացել էր Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչ Մամիկոն Խաչատրյանը՝ 14.100 միավորով: Իսկ թիմային հաշվարկում Հայաստանի հավաքականը զբաղեցրել էր 4-րդ հորիզոնականը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: