ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արցախցի լրագրող Միքայէլ Հաճեան այցելեց Մեսրոպեան վարժարան

Մարտի 30, 2017
Սփյուռքի լրատու

29 Մարտ, 2017-ին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարան այցելեց Արցախի պետական ռատիոյի աշխատակից, վաստկաւոր լրագրող եւ քաղաքական վերլուծաբան պարոն Միքայէլ Հաճեան, որ Լիբանան կը գտնուի 2016 թուականի ապրիլեան քառօրեայ պատերազմին նուիրուած ձեռնարկներուն մասնակցելու հրաւէրով:

Պարոն Հաճեան հանդիպումներ ունեցաւ Մեսրոպեանի աշակերտութեան հետ եւ ծանօթացաւ վարժարանի կրթական ծրագիրներուն եւ առօրեային, բարձրօրէն գնահատելով հայ մանուկներու կրթութեան եւ հայեցի դաստիարակութեան համար ի գործ դրուող ջանքերը ինչպէս Մեսրոպեանի, նոյնպէս եւ Լիբանանի հայ համայնքին մէջ, ընդհանրապէս:

Բարձր դասարաններու աշակերտութեան հետ հանդիպումին, պարոն Հաճեան նշեալ պատերազմին կամաւոր մեկնած եւ Թալիշ գիւղի պաշտպանութեան մարտերուն ընթացքին նահատակուած իր զաւկին՝ Նորայրի եւ անոր ընկերներուն օրինակով բնութագիրը ներկայացուց հայրենասէր այն սերունդին, որ Արցախեան զարթօնքի առաջին օրերէն սկսեալ զէն ի ձեռին պայքարեցաւ հայրենիքին եւ ազգին համար, իւրաքանչիւր մարտի՝ սեփական կեանքը մահուան վտանգին ենթարկելու անսակարկ պատրաստակամութեամբ: Ան նշեց, որ ազատամարտիկներու եւ Հայոց բանակի առաջին զինուորներու այդ հերոսական սերունդը այսօր ունի իր արժանի ժառանգորդները, որոնց ներկայացուցիչները ոչ պակաս հերոսականութեամբ իրենք իրենց դրսեւորեցին անցած տարուայ Ապրիլի ճակատագրական օրերուն, արիւնով գրուած փառքի նոր էջեր աւելցնելով Արցախեան գոյամարտի տարեգրութեան մէջ:

Պարոն Միքայէլ Հաճեան յորդորեց Մեսրոպեանի աշակերտները, որ անպայման հետեւին բարձրագոյն կրթութեան, դառնան առաջնակարգ մասնագէտներ եւ որպէս այդպիսիք, մասնակցին Հայոց պետականութեան կերտումին ու զարգացումին: Ան նաեւ թելադրեց, որ աշակերտները նամակագրական կապ հաստատեն Հայաստանի եւ Արցախի իրենց հասակակիցներուն եւ զինուորներուն հետ, դիտել տալով, որ նման յարաբերութիւններ ամենամեծ նշանակութիւնը ունին ամրապնդելու կապը՝ Հայրենիքի եւ Սփիւռքի միջեւ, ի խնդիր հայ ժողովուրդի բոլոր երազանքներու իրականացման:

Մեսրոպեանի տնօրէն պարոն Կրէկուար Գալուստ խորին շնորհակալութիւն յայտնեց պարոն Հաճեանին՝ այցելութեան եւ աշակերտութեան ուղղուած իր պատգամներուն համար: Այցելութիւնը առիթ եղաւ, որ վարժարանի տնօրէնն ու արցախցի հիւրը քննարկեն կրթութեան մարզին վերաբերող համագործակցութեան գաղափարներ:

 Տեղեկատուական գրասենեակ
Հայ Կաթողիկէ Մեսրոպեան Բարձրագոյն Վարժարանի

application/pdf
Նյութ
(71 kb)
  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: