ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հավասարակշռություն՝ «բաց լինելու» և «անվտանգության» սկզբունքների միջև. քննարկում գիտահետազոտական անվտանգության թեմայով

Ապրիլի 5, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է «Գիտահետազոտական անվտանգությունը և համալիր ուսումնասիրությունները («Due Diligence») ակադեմիական շրջանակներում» խորագրով աշխատաժողովին։

Աշխատաժողովը նվիրված էր գիտահետազոտական անվտանգության խնդիրներին, այդ թվում՝ մտավոր սեփականության պաշտպանության և տեխնոլոգիաների հարկադրված փոխանցման հարցերին:

Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է, որ քննարկման թեման արդիական է բուհերի և գիտահետազոտական հաստատությունների համար ամբողջ աշխարհում, այդ թվում նաև՝ Հայաստանում:

«Գիտահետազոտական անվտանգությունը ներկայում բախվում է մի շարք նոր մարտահրավերների և ռիսկերի՝ կիբերհարձակումներից մինչև մտավոր սեփականության պաշտպանություն: Բուհերը և գիտահետազոտական հաստատությունները կենսական դեր են խաղում նորարարության և առաջընթացի խթանման գործում, իսկ տեխնոլոգիաների փոխանցումը նորարարական էկոհամակարգի կարևոր բաղադրիչն է դարձել: Այն հնարավորություն է տալիս գիտական հետազոտությունները վերափոխելու առևտրային ապրանքների և ծառայությունների՝ խթանելով տնտեսական աճն ու աշխատատեղերի ստեղծումը: Այնուամենայնիվ, տեխնոլոգիաների փոխանցումը նաև նոր ռիսկեր է ստեղծում, հատկապես, երբ խոսքը վերաբերում է մտավոր սեփականության և զգայուն տեղեկատվության պաշտպանությանը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:

Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ բուհերը և գիտահետազոտական հաստատությունները պետք է օր առաջ պատրաստ և ունակ լինեն՝ բարելավելու մտավոր սեփականության անվտանգությունը, հատկապես տեխնոլոգիաների փոխանցման գործընթացում. «Այս ամենը պահանջում է զգուշավոր հավասարակշռություն՝ «բաց լինելու» և «անվտանգության» սկզբունքների միջև, քանի որ նպատակը պետք է լինի խթանել համագործակցությունը և գիտելիքի փոխանակումը գիտահետազոտական գործընթացում՝ միաժամանակ պաշտպանելով մտավոր սեփականությունը: Այս հավասարակշռությանը հասնելու համար գիտահետազոտական հաստատությունները պետք է առաջնահերթություն տան հետազոտության անվտանգությանը, որը ենթադրում է մի շարք միջոցառումներ, այդ թվում՝ բուհերում և գիտահետազոտական հաստատություններում մտավոր սեփականությունը պաշտպանելու հստակ քաղաքականության և ընթացակարգերի սահմանում, տվյալների անվտանգության կայուն միջոցառումների իրականացում, էթիկական և իրավական նորմերին համապատասխանեցում»:

Ամփոփելով խոսքը՝ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտնել աշխատաժողովի կազմակերպիչներին և հույս հայտնել, որ նմանօրինակ քննարկումները շարունակական կլինեն, իսկ ԿԳՄՍ նախարարությունն իր աջակցությունը կցուցաբերի արդյունավետ աշխատանքի և համարժեք արդյունքների ձեռքբերման գործում։

Նշենք, որ «Գիտահետազոտական անվտանգությունը և համալիր ուսումնասիրությունները («Due Diligence») ակադեմիական շրջանակներում» խորագրով աշխատաժողովը կազմակերպվել էր ԱՄՆ պետական դեպարտամենտի աջակցությամբ Գլոբալ անվտանգության և համագործակցության կենտրոնի («Sandia» ազգային լաբորատորիաներ կազմակերպություն, ԱՄՆ) և «Մասնավոր իրավունքի գիտահետազոտական կենտրոն» հիմնադրամի (Հայաստան) հետ համագործակցությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…