ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է «Կատապուլտ տաղավար Scenius» ստեղծարար արդյունաբերության Էքսպոյի բացման հանդիսավոր արարողությանը։
Միջոցառմանը ներկա էր նաև Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Անդրեա Վիկտորինը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է միջոցառման մասնակիցներին` նշելով, որ մշակութային կյանքի առանձնահատկություններից մեկը ծրագրերի բազմազանությունն է: Ըստ փոխնախարարի՝ «Կատապուլտ տաղավար Scenius» ստեղծարար արդյունաբերության ծրագիրը փոխլրացնում է իրականացվող մյուս ծրագրերին:
Նա, մասնավորապես, անդրադարձել է «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրին, որի 2-րդ շրջափուլի՝ մինչև 2027 թ. համաձայնագիրը, անցյալ տարեվերջին վավերացվել է Ազգային ժողովի կողմից. «Առաջիկայում կմեկնարկի «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի հայաստանյան նոր փուլը, որի գործունեությունը կապահովի տեղեկատվական գրասենյակը՝ ապահովելով փոխգործակցություն ՀՀ արվեստի ոլորտի ներկայացուցիչների և Եվրոպայի գործընկերների միջև՝ համատեղ ծրագրեր իրականացնելու նպատակով»:
Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է նաև «ԵՄ-ն հանուն մշակույթի» ծրագիրը, որն ուղղված է մարզերում մշակութային կյանքի աշխուժացմանը: Այս համատեքստում նա ընդգծել է տեղական ինքնակառավարման մարմինների կողմից մշակույթի ռազմավարություն մշակելու կարևորությունը: Նման ծրագիր արդեն իրականացվել է Իջևան քաղաքում, որը կարող է դառնալ նախադեպային մյուս մարզերի համար:
«Մշակութային այս ծրագրերը փոխլրացնում են միմյանց և մաս են կազմում մշակույթի ոլորտում պետական քաղաքականության առանցքային ուղղություններից մեկն համարվող ստեղծարար արդյունաբերության զարգացմանը»,-նշել է նախարարի տեղակալը:
Արթուր Մարտիրոսյանը հաջողություն է մաղթել «Կատապուլտ տաղավար Scenius» ստեղծարար արդյունաբերության Էքսպոյի մասնակիցներին և հույս հայտնել, որ այն կդառնա գեղեցիկ հարթակ ինչպես լայն հանրությանը ներկայացնելու ստեղծագործական առկա ներուժը և նախաձեռնությունները, այնպես էլ ոլորտի կազմակերպությունների ու անհատների միջև երկխոսության կայացման յուրօրինակ միջավայր:
ԵՄ դեսպան Անդրեա Վիկտորինը ևս ողջունել է ներկաներին՝ կարևորելով մշակութային ռազմավարության մշակումը քաղաքների զարգացման տեսանկյունից: Նա ասել է, որ հատկապես դժվար օրերին պետք է նայել առաջ և զարկ տալ մշակույթին:
«Կատապուլտ տաղավար Scenius»-ը ծրագիրը կոչված է խթանելու Հայաստանի ստեղծարար տնտեսությունը` հզորացնելով ոլորտի մասնագետների ձեռնարկատիրական հմտություններն ու մրցունակությունը: Այն նաև նպատակ ունի աջակցելու անհատներին, հաստատություններին և ենթակառուցվածքներին` իրազեկման, վերապատրաստման և ֆիզիկական ու տեխնոլոգիական ներդրուﬓերի ﬕջոցով:
Եվրոպական ﬕության ֆինանսավորմամբ «Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագիրն իրականացվում է Հայկական բարեգործական ընդհանուր ﬕության (ՀԲԸՄ) կողﬕց՝ «Ստեղծարար Հայաստան» (Creative Armenia) կազմակերպության հետ համատեղ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: