ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը մասնակցել է Ֆրանս-հայկական մասնագիտական ուսումնական կենտրոնում «Արհեստների կամպուս» ծրագրի առաջին փուլի մեկնարկին:
Միջոցառմանը մասնակցել են նաև ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Ռոբերտ Սարգսյանը, Երևանի քաղաքապետի ժամանակավոր պաշտոնակատար Լևոն Հովհաննիսյանը: Հայաստան այցի շրջանակում միջոցառմանը ներկա են եղել նաև Ֆրանսիայի Օվերնյ-Ռոն-Ալպ (ՕՌԱ) շրջանի նախագահ Լորան Վոքիեի գլխավորած պատվիրակության անդամները (այդ թվում՝ Ֆրանսիայի տարբեր քաղաքների քաղաքապետեր):
Նրանք շրջել են ուսումնական հաստատությունում, ծանոթացել գործունեությանը, ուսուցանվող մասնագիտություններին, աշխատանքային և տեխնիկական պայմաններին: Ուսանողները ցուցադրել են իրենց մոդելավորած հագուստները, ներկայացրել խոհարարական հմտությունները:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը շնորհակալություն է հայտնել գործընկերներին, մասնավորապես ՕՌԱ շրջանային խորհրդին՝ որպես կենտրոնի գործունեության ֆինանսավորող, արդյունավետ համագործակցության և այսօրինակ կրթական որակ ապահովելու համար:
«Այս ուսումնական հաստատության ձեռք բերած արդյունքները լիովին համահունչ է ԿԳՄՍ նախարարության՝ միջին մասնագիտական կրթության զարգացմանն ուղղված քաղաքականությանը և արտացոլում են մեր սահմանած գերակայությունները: Այս ոլորտում անելիքները շատ են. պլանավորում ենք կրթության տարբեր մակարդակներում՝ թե՛ ենթակառուցվածքների, թե՛ կարողությունների զարգացման, թե՛ ուսումնական ծրագրերի վերանայման միջոցով բարձրացնել ոլորտի գործունեության արդյունավետությունը»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը՝ ընդգծելով, որ ուսումնական հաստատության հաջողության գրավականը տարբեր կառույցների և արտասահմանյան գործընկերների թիմային աշխատանքի արդյունք է:
Արաքսիա Սվաջյանի տեղեկացմամբ՝ «ՀՀ կրթության զարգացման՝ մինչև 2030 թվականի ռազմավարական ծրագրում» առանձին և շատ կարևոր մասնաբաժին ունեն մասնագիտական կրթության զարգացմանն ուղղված գործողությունները: Այս համատեքստում նախատեսվում է ունենալ ռեսուրս կենտրոններ, հանրապետական նշանակության քոլեջներ, և այս գործընթացի շրջանակում ֆրանս-հայկական քոլեջի կարողությունների և հնարավորությունների զարգացումը համահունչ է պետական առաջնահերթություններին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կարևորել է փորձի փոխանակումը նաև այլ ուսումնական հաստատությունների հետ և վստահություն է հայտնել, որ ֆրանսիական փորձն օգնելու է զարգացնել հնարավորությունները, կրթական ծրագրերը և քննարկել նոր մասնագիտություններ ներդնելու հեռանկարները: Փոխնախարարը նկատել է՝ սովորողները հիացնում են ոչ միայն լավ կրթությամբ, այլև գեղեցիկ ֆրանսերենով արտահայտվելու կարողությամբ:
Կողմերի հավաստմամբ՝ արհեստների կամպուսի գործունեության կարևոր ուղղությունը Հայաստանի մարզերում լավագույն փորձի տարածումն է լինելու` պետական և մասնավոր հաստատությունների հետ համագործակցությամբ: Այս համատեքստում նախատեսվում է համագործակցության հուշագիր կնքել Սյունիքի մարզի հետ՝ կարևորելով կրթության վրա հիմնված տնտեսության զարգացումը:
Նշենք, որ «Ֆրանս-հայկական մասնագիտական ուսումնական կենտրոն» հիմնադրամը ստեղծվել է Ֆրանսիայի ու Հայաստանի կառավարությունների միջև 1995 թվականին կնքված մշակույթի, գիտության և տեխնիկայի բնագավառներում կնքված համագործակցության հուշագրի շրջանակում և գործում է 2002 թվականից, որտեղ մինչ օրս կրթվել են 3000-ից ավելի ուսանող:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան