ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

««Գոյ» թատրոնի ստեղծագործական կազմի համար ստեղծվում են նոր հնարավորություններ». ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյան. ասուլիս

Մարտի 24, 2023
Մշակութային լուրեր Հարցազրույցներ, ելույթներ

ԿԳՄՍ նախարար ժաննա Անդրեասյանը պաշտոնավարման 100 օրվա առիթով հրավիրված ասուլիսի ընթացքում անդրադարձել է մշակույթի ոլորտում իրականացվող գործընթացներին՝ ընդգծելով, որ առկա են մեծ ծավալի անելիքներ:

Նախարարի ներկայացմամբ՝ մշակվել է «Մշակույթի պահպանության և զարգացման 2023-2027 թթ. ռազմավարությունը», որի նախագիծը սահմանված կարգով շրջանառվել և անցել է հանրային քննարկումների փուլը: Նախագծի վերջնական և ամբող­ջական փաթեթն առաջիկայում կներկայացվի ՀՀ կառավարության քննարկմանը: Հատուկ ուշադրություն է դարձվել մշակութային հաստատությունների՝ թատերահամերգային կազմակերպությունների ֆինանսավորման նոր մոդելին, որը միտված է մշակութային հաստատությունների ավելի մեծ չափով սեփական եկամուտների ապահովմանը, որին զուգընթաց պետությունն ավելի մեծ մասնակցություն կունենա կազմակերպության ֆինանսավորմանը:

Ֆինանսավորման նոր մոդելի փորձարկումը կիրականացվի օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում

«Թատերահամերգային կազմակերպությունների ֆինանսավորման նոր մոդելի ներդրումը փորձարկման տարբերակով նախատեսվում է իրականացնել Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում: Կարծում եմ առաջիկայում կշրջանառվի նախագիծը՝ ֆինանսավորման նոր մոդելի փորձարկման նպատակով, և արդեն այս տարի օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը կկարողանա աշխատել այս հիմքով: Նոր մոդելը կբերի որակական փոփոխություններ մշակութային հաստատությունների գործունեության մեջ, որից առաջին հերթին պետք է շահեն մեր քաղաքացիները»,- ասել է նախարարը:

Հուշարձանների գրանցման ճկուն և արդյունավետ մեխանիզմ գտնել

Մշակույթի ոլորտում ընթացող գործընթացներից Ժաննա Անդրեասյանն առավելապես կարևորել է հուշարձանների ոլորտում օրենսդրական փոփոխությունների հաստատումը՝ «Պատմության և մշակույթի անշարժ հուշարձանների ու պատմական միջավայրի պահպանության և օգտագործման մասին» և «Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին» օրենքների ընդունումը ԱԺ-ում:

«Հիմա մենք նախատեսում ենք օրենքի ավելի մեծ փոփոխություն, որի շուրջ տարվում են աշխատանքներ: Հատկապես կարևորում եմ հուշարձանների կադաստրի վարման գործընթացը, որի պարտավորությունը գերատեսչությունն ունեցել է, սակայն սա այն գործառույթներից է, որ նախարարության կառուցվածքում իրացված չի եղել: Հիմա կառուցվածքային փոփոխությամբ մենք նաև արձանագրում ենք այս հարցը, ինչպես նաև օրենքի փոփոխությամբ պատմամշակութային հուշարձանների գրանցման առանձնահատկությունները սահմանող հնարավորություններ ենք ամրագրել, որը մեզ թույլ է տալու առկա հուշարձանների գրանցման ճկուն և արդյունավետ մեխանիզմ գտնել: Այստեղ ունենք լրջագույն խնդիրներ. հուշարձանների հիմնական մասը կադաստրի պետական գրանցման փուլով չեն անցել և սա առաջ է բերում այդ հուշարձանների պահպանության, դրանց տարածքների անխաթարության լրջագույն խնդիրներ: Պատրաստվում ենք լուծել այս և նմանատիպ խնդիրները»,- տեղեկացրել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Քայլեր կձեռնարկվեն գրադարանները համայնքի կյանքին ինտեգրելու համար

Նախարարն անդրադարձել է նաև գրադարանների և գրահրատարակչության ոլորտներում առկա խնդիրներին և դրանց լուծմանն ուղղված քայլերին. «Մի քանի ոլորտային հանդիպումներ արդեն կայացել են, այսօր էլ հանդիպելու եմ գրադարանների տնօրենների հետ: Մենք պետք է գտնենք արդյունավետ մոդել, և դա առաջիկա անելիքներից է, մասնավորապես համայնքային, մարզային գրադարանների մասով՝ դրանք արդյունավետ միջավայր դարձնելու և համայնքի կյանքին ինտեգրելու համար: Խնդիրները բազմաթիվ են և պետք է քայլեր մշակել դրանց լուծման ուղղությամբ»:

«Գոյ» թատրոնի խնդրի մասին. այն պետք է շարունակի գործել

ԿԳՄՍ նախարարը լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ պարզաբանել է նաև «Գոյ» թատրոնի շուրջ ստեղծված իրավիճակը. ««Գոյ» թատրոնը պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն է, այն ֆինանսավորվում է պետության կողմից և պետությունն է որոշում, թե ինչպես արդյունավետ օգտագործել հանրային ֆինանսները: Չկա որևէ տրամաբանություն՝ նույն շենքում տեղադրված երկու միավորումների համար ունենալ երկու առանձին վարչական միավոր: «Գոյ» թատրոնի աշխատանքները չեն դադարեցվելու, այն պետք է շարունակի գործել: Խոսքն ընդամենը վարչական միավորները միավորելու մասին է»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանն ու ընդգծել՝ «Գոյ» թատրոնի ստեղծագործական կազմի համար ստեղծում են նոր հնարավորություններ:

«Հիմա բոլոր ցուցանիշներով թատրոնի աշխատանքն արդյունավետ չէ: Թատրոնը չի կարողանում կատարել նույնիսկ սեփական եկամուտների այն ցուցանիշը, որը հենց իրենք են առաջարկում ու պլանավորում տարվա սկզբին: Այստեղ մենք ունենք արդյունավետ կառավարման խնդիր: Ինչ վերաբերում է ստեղծագործական գործունեությանը, դրան ոչինչ չի սպառնում: Ավելին, եթե այժմ ստեղծագործական կազմը միայն մեկ բեմ օգտագործելու հնարավորություն ունի, ապա միավորման արդյունքում կկարողանան օգտվել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի բոլոր ենթակառուցվածքներից և հնարավորություններից՝ պահպանելով իրենց անունը, իրենց առանձին գոյությունը և ստանալով հնարավորություն զբաղվելու փորձարարությամբ»,- շեշտել է նախարարը և հավելել՝ «Գոյ» թատրոնի ստեղծագործական թիմի հետ պատրաստ են նորից մանրամասն քննարկումներ ունենալ և ներկայացնել գործունեության հեռանկարները:

Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև Հատիս լեռան վրա նոր հայտնաբերված ամրոցի հետագա հնագիտական ուսումնասիրության, ամրակայման և վերականգնման աշխատանքներին: Նախարարն ընդգծել է՝ համապատասխան եղանակային պայմանների դեպքում հնավայրում իրականացվելու են պեղումներ և եթե պեղումների արդյունքները ցույց տան, որ դրանք հնարավոր են ամրակայել և վերականգնել, ապա պետք է իրականացվեն նաև այդ աշխատանքները:

«Այս պահին մենք խոսում ենք առաջին հերթին մշակութային ժառանգության ամբողջական ուսումնասիրության, դրա հետագա ճակատագրի որոշման մասին, որից ածանցյալ են լինելու բոլոր մյուս նախագծերը: Նախարարությունը պատասխանատվություն է կրում բոլոր հուշարձանների պահպանության համար»,- նշել է նախարարը և վստահեցրել, որ այս առումով նախարարությունը հետևողական է լինելու:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…