ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդես է եկել պաշտոնավարման 100 օրվա ասուլիսով: Նա ներկայացրել է ոլորտներում կատարված և նախատեսվող ծրագրային աշխատանքները, անդրադարձել կառավարման խնդիրներին:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ այս ընթացքում սկսվել է արդյունավետ կառավարման շուրջ աշխատանքը՝ նախարարության կառուցվածքային փոփոխությունների իրականացմամբ:
«Մեր նպատակն է, որ և՛ ֆունկցիոնալ բաշխումները, և՛ արվող աշխատանքներն առավել արդյունավետ դառնան, այս ուղղությամբ կարևորվել են թվայնացման գործընթացները, մանրամասն վերլուծվել են, թե որ գործառույթներն է հնարավոր իրականացնել քիչ վարչարարությամբ: Առաջիկայում երկու փուլով կառուցվածքային փոփոխություններ են նախատեսվում: Առաջին փուլով կարվեն ֆունկցիոնալ բաշխումները, իսկ երկրորդ փուլում փոփոխություններն ուղղված կլինեն ավելի շատ բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումներին, մասնավորապես, Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի ձևավորմանը»,- ասել է նախարարը:
Նա նաև նշել է, որ նախարարությունում կան թափուր աշխատատեղեր և առաջիկայում դրանց համալրման ուղղությամբ աշխատանքներ են տարվելու, հայտարարվելու են մրցույթներ։
2023 թ. սեպտեմբերից բոլոր դպրոցներում փուլային ձևաչափով կներդրվի հանրակրթության նոր չափորոշիչը
Անդրադառնալով հանրակրթության ոլորտի բարեփոխումներին՝ ԿԳՄՍ նախարարը նշել է, որ ամբողջացվել է հանրակրթության կառավարման գործընթացի նախապատրաստման իրավական ողջ փաթեթը, հաստատվել են բոլոր անհրաժեշտ կարգերը: Առաջիկայում կառավարման վերափոխված համակարգը կսկսի գործել այն դպրոցներում, որտեղ տնօրենների լիազորությունների ժամկետներն ավարտվում են, կառավարման գործառույթները կիրականացվեն տնօրենի և վարչական համակարգողի կողմից:
Ժաննա Անդրեասյանը նաև հայտնել է, որ 2023 թվականի սեպտեմբերից բոլոր դպրոցներում փուլային ձևաչափով կսկսվի ներդրվել հանրակրթության նոր չափորոշիչը, որը նախորդ երկու տարիներին փորձարկվել է Տավուշի դպրոցներում:
Չափորոշչի ներդրման նպատակով իրականացվելու են մեծածածալ վերապատրաստումներ. «Ամբողջ հանրապետությունում առանձնացրել ենք մենթոր 53 դպրոցներ, որոնց հետ ակտիվ աշխատանք է տարվում, ԿԶՆԱԿ-ի կողմից իրականացվելու են վերապատրաստումներ»:
Կամավոր ատեստավորման և տարակարգի համակարգերը ընդլայնվել են
Անդրադառնալով ուսուցիչների կամավոր ատեստավորմանը՝ Ժաննա Անդրեասյանը փաստել է, որ այդ գործընթացը բարելավվել է. « Այս տարի արդեն կամավոր ատեստավորմանը մասնակցելու հնարավորություն կունենան նաև դպրոցում չաշխատող, սակայն ուսուցչի որակավորման պահանջներին բավարարող անձինք, որոնք հետագայում կարող են դպրոցում աշխատանքի անցնել՝ ունենալով բարձրացված դրույքաչափ և համապատասխան հավելավճար»,- նշել է նախարարը և հավելել, որ մարտի 27-ից կսկսվի դիմումների ընդունումը, որը կտևի 2-3 ամիս։
Նրա տեղեկացմամբ՝ սկսվել է արտադպրոցական ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման գործընթացը. «Սա համարում եմ թիմային աշխատանք, երկու ամսում կարողացել ենք օրենքի փոփոխություն կատարել, մշակել ենք կամավոր ատեստավորման կարգը, թեստերը, ուղեցույցը, էլեկտրոնային համակարգը: Մարտի 15-ից մինչև ապրիլի 9-ը դիմումներն ընդունվում են, արդեն ունենք շուրջ 100 դիմում»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Մարտի 9-ից հայտարարվել է նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների տարակարգի շնորհման նպատակով փաստաթղթերի ընդունելություն, որը 30-50 տոկոս հավելավճարի հնարավորություն է ստեղծում համակարգի մանկավարժական աշխատողների համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ