Գործադիրի նիստում այսօր հավանության է արժանացել «Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման, կամավոր ատեստավորման արդյունքով ուսուցչի դրույքաչափի և դրան հատկացվող հավելավճարի տրամադրման, կամավոր ատեստավորման հանձնաժողովի ձևավորման կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման մեջ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին նախագիծը:
Հարցը զեկուցել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով, որ որոշման արդյունքում հնարավորություն է ընձեռվում այս պահին դպրոցում չաշխատող, բայց ուսուցչի որակավորման պահանջներին բավարարող անձանց նույնպես մասնակցել կամավոր ատեստավորմանը:
«Այս մեխանիզմը հնարավորություն կտա խթանելու նոր և որակյալ կադրերի մուտքը դպրոց, ինչի կարիքը, միանշանակ, կա: Հիշեցնեմ, որ կամավոր ատեստավորման գործընթացն իրականացվում է 2021 թվականից. այս պահի դրությամբ 1565 ատեստավորված ուսուցիչ կամ շահառուների 5,5 տոկոսն արդեն ունի բարձրացված վարձատրություն: Միջինում նրանց աշխատավարձը կրկնապատկվել է. եթե միջին դրույքաչափը 125 հազար դրամ է, ապա միջին եկամուտը, միայն կամավոր ատեստավորման արդյունքում, կազմում է 250 հազար դրամ և ավելի: Ունենք առավելագույն՝ 450 հազար դրամ վարձատրություն ստացող ուսուցիչ, ընդ որում՝ ուսուցիչների 28 տոկոսը ստանում է 300 հազար դրամ և ավելի, իսկ 150 ուսուցիչ՝ 350-450 հազար դրամ: Այս ամենին գումարվում են նաև այլ հավելավճարներ. օրինակ՝ շուրջ 300 ուսուցիչ, որոնք ունեն նաև տարակարգ, հավելյալ հավելավճարի հնարավորություն են ստացել»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նախարարը նաև տեղեկացրել է, որ այս տարի բոլոր դասարանների բոլոր առարկաների ուսուցիչները կարող են դիմել կամավոր ատեստավորմանը. «Կարծում եմ՝ մինչև ամսվա վերջ դիմումների ընդունման գործընթացը կմեկնարկի: Կարգի մեկ այլ փոփոխությամբ երկարաձգվել է նաև դիմումների ընդունման ժամկետը՝ ուսուցիչները շուրջ 2 ամիս հնարավորություն կունենան՝ դիմելու ատեստավորմանը: Հուսով ենք՝ հնարավորինս մեծ թվով ուսուցիչներ կօգտվեն այդ հնարավորությունից»:
Ժաննա Անդրեասյանը նաև հիշեցրել է, որ երեկվանից մեկնարկել է արտադպրոցական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների կամավոր ատեստավորման հայտերի ընդունելությունը, որին կարող են մասնակցել արվեստի և երաժշտական դպրոցների, ինչպես նաև մարզադպրոցների մանկավարժական աշխատողները և ստանալ լրավճար:
Նախարարը տեղեկացրել է, որ մարտի 9-ից մեկնարկել է նաև նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների տարակարգի շնորհման նպատակով փաստաթղթերի ընդունելությունը, որ արդյունքում նրանք ևս հնարավորություն կունենան ստանալու 30-50 տոկոս հավելավճար:
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն իր հերթին նշել է, որ Ազգային ժողովի կողմից օրերս ընդունված՝ Աշխատանքային օրենսգրքում կատարված փոփոխությամբ կենսաթոշակային տարիք ունենալն ինքնին դեռ աշխատանքից ազատման հիմք չէ: «Մենք այս օրենքի փոփոխությամբ հնարավորություն ենք ստեղծել, որպեսզի նաև կենսաթոշակային տարիքի ուսուցիչներն ատեստավորվեն: Կարծում եմ՝ շատ լավ մեխանիզմ է և մոտիվացիա կենսաթոշակային տարիքի այն ուսուցիչների համար, որոնք ցանկանում են կամավոր ատեստավորում անցնել: Նախ նրանց աշխատավարձը կբարձրանա, երկրորդ՝ այլ կարգի մտավախությունները կփարատվեն, և մենք կօգտագործենք նույնպես ուսուցիչների կադրային բազան լրացնելու այդ հնարավորությունը»:
Նիկոլ Փաշինյանը նշել է նաև, որ անհրաժեշտ է համապատասխան մեխանիզմներ գործարկել, որպեսզի մանկավարժի որակավորում ունեցող երիտասարդ կադրերի համար ատեստավորման պահանջը խոչընդոտ չհանդիսանա:
Ընդունված որոշմամբ՝ «Նախնական զինվորական պատրաստություն», «Ֆիզկուլտուրա», «Երաժշտություն», «Կերպարվեստ», «Տեխնոլոգիա» առարկաների ատեստավորումը կիրականացվի միայն թեստավորման եղանակով:
Ազգային փոքրամասնության լեզուների ուսուցման առկա խնդիրների կարգավորման միջոց է դիտարկվել նաև խմբակավարների մասնակցությունն ատեստավորմանը, որով հնարավոր կլինի դասավանդողների թափուր տեղերը համալրել, խթանել բուհական կրթություն ստանալու ձգտումը, բարձրացնել նաև խմբակավարների վարձատրությունը, քանի որ այդ առարկաները հիմնականում ուսուցանվում են խմբակների ձևաչափով:
Կամավոր ատեստավորման ընթացքում անհրաժեշտ արդյունք չցուցաբերած ուսուցիչների վերապատրաստման և վերաատեստավորման գործընթացը կկազմակերպվի ստացված ցանկերի հիման վրա: Աշխատավայրը փոխած ուսուցչը չի ազատվում գործող կարգով սահմանված՝ վերապատրաստման պարտավորությունից:
Համատեղությամբ աշխատող ուսուցիչները կարող են հավելավճար ստանալ նաև 2-րդ աշխատավայրում՝ առանց դրույքաչափի փոփոխության:
Նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատություններում հանրակրթական առարկաներ դասավանդող մասնագետները ևս կարող են մասնակցել ատեստավորմանը:
Չաշխատող, ինչպես նաև մինչև 3 տարեկան երեխայի խնամքում գտնվող անձինք ևս ատեստավորմանը մասնակցելու հնարավորություն են ստանում, որոնց համար 5-ամյա ժամկետը հաշվարկվում է ատեստավորումից անմիջապես հետո:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան