ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել է Ֆրանկոֆոնիայի խաղերը ՀՀ-ում անցկացնելու հնարավորությունը

Մարտի 14, 2023
Միջազգային լուրեր Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի մի­ջազգային կոմիտեի տնօրեն Զեյնա Մինային՝ քննարկելու 2027 թ. Ֆրանկոֆոնիայի խաղերը ՀՀ-ում անցկացնելու հնարավորությունը:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը և Կարեն Գիլոյանը:

Ողջունելով Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի միջազգային կոմիտեի տնօրեն Զեյնա Մինային՝ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել այցի համար՝ ընդգծելով, որ կարևորում է Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության (ՖՄԿ) հետ համագործակ­ցութ­յու­նը:

«Հայաստանը ՖՄԿ-ին անդամակցության առաջին իսկ օրվանից եղել է շատ ակտիվ, այդ թվում՝ կազմակերպության խոշոր միջոցառումների հյուրընկալության և կազմա­կերպման հարցերում: Հայաստանը վերջին տարիներին զգալի փորձ է կուտակել նաև մեր երկրում միջազգային խոշոր սպորտային միջոցառումներ անցկացնելու առումով։ Նախորդ տարի Երևանը հյուրընկալել էր բռնցքամարտի Եվրոպայի առաջնությունը, այս գարնանը ՀՀ մայրաքաղաքում կանցկացվի ծանրամարտի Եվրոպայի, իսկ աշնանը՝ սամբոյի մեծահասակների աշխարհի առաջնությունը: Այս տարիներին կուտակված փորձը և Հայաստանի ակտիվ ներգրավումը ՖՄԿ բոլոր կառույցների գործունեության մեջ թույլ են տալիս Հայաստանին դիտարկել 2027 թվա­կանին կայանալիք Ֆրանկոֆոնիայի 10-րդ՝ հոբելյանական խաղերը Երևանում հյու­րընկալելու և համապատասխան հայտ ներկայացնելու հնարավորությունը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարը։

Ժաննա Անդրեասյանը Զեյնա Մինային տեղեկացրել է նաև, որ 2018 թվականի Հայաստանում անցկացել է ՖՄԿ 17-րդ գագաթաժողովը՝ հյուրընկալելով 75 պետությունների կառավարության ղեկավարների և ներկայա­ցու­ցիչների։

«Մեր երկիրը գիտակցում է Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի ամբողջ ծավալը և հսկայական պատասխանատվությունը։ Ձեր խորհրդատվությունը, դիտարկումները և գնահատականները մեզ համար շատ օգտա­կար կլի­նեն կազմակերպական աշխատանքներն արագացնելու և վերջնական որոշում կայացնելու տեսանկյունից»,- ավելացրել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:

Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի մի­ջազգային կոմիտեի տնօ­րեն Զեյնա Մինան շնորհակալություն է հայտնել ջերմ ընդունելության և պատրաստակամության համար, ինչպես նաև մատնանշել, որ տպավորված է Հայաստանի մարզական և մշակութային ենթակառուցվածքներով:

«Ֆրանկոֆոնիայի մի­ջազգային խաղերը ներառում են բազմաթիվ մարզաձևեր, ունեն ազգային և միջազգային ժյուրի ու կոմիտե: Այն ավելի նման է Օլիմպիական խաղերին: Կարևոր պայման է, որ հյուրընկալող երկիրը նախարարի ղեկավարությամբ ստեղծի միջկառավարական ղեկավարող կոմիտե, որն էլ կզբաղվի խաղերի՝ ինչպես նախապատրաստական, կազմակերպչական, այնպես էլ տեխնիկական և համակարգման հարցերով»,- տեղեկացրել է Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի մի­ջազգային կոմիտեի տնօ­րենը:

Կողմերը քննարկել են նաև խաղերի արարողակարգային, հեռարձակման, Հայաստանում ֆրանսերենի տարածման հետ կապված մի շարք հարցեր:

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել կառուցողական հանդիպման համար, ինչպես նաև նշել, որ Հայաստանը մեծ փորձառություն ունի նմանօրինակ խաղերի կազմակերպման աշխատանքներում. «Ամեն տարի Հայաստանը պատշաճ կազմակերպում է Համահայկական խաղերը, որի շրջանակում հյուրընկալում է ավելի քան 6000 մասնակցի՝ 132 երկրից: Այս տարի Համահայկական ամառային ութերորդ խաղերը 17 մարզաձևերով կանցկացվեն օգոստոսին»:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: