ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանում նշվել է Նաիրյան պոետի 126-ամյակը

Մարտի 14, 2023
Մշակութային լուրեր

Մարտի 13-ը հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի ծննդյան օրն է. օրվա շրջանակում Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանում տեղի է ունեցել միջոցառում. ամփոփվել է գրողի հոբելյանական 125-ամյակը, բացվել են «Նվեր հոբելյանին. Չարենց 125» ժամանակավոր և «Այստեղ աշխատում է Չարենցը» հոլոգրաֆիկ ցուցադրությունները, հնչել են երաժշտական էլեկտրոնային կատարումներ (ethno electropop)՝ գրված չարենցյան տողերով, խորագիրը՝ «Մարտ 13. Մարինե Մանասյան»։

Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ-ում Իտալիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ալֆոնսո Դի Ռիզոն, ՀՀ-ում Նիդերլանդների Թագավորության արտակարգ և լիազոր դեսպան Նիկոլաս Յակոբ Սխերմերսին, ինչպես նաև մշակույթի գործիչներ, գրականագետներ, չարենցասերներ։

«Նրա ստեղծագործություններում տեսնում ենք մեր ժողովրդի անցյալի փառքերը, ներկայի մռայլ ու լուսավոր ծալքերը, նաև ապագայի երազները: Տեսնում ենք թե՛ ապրելու «հսկա տենչը», և թե՛ հանուն հայրենիքի սեփական անձի զոհաբերումը: Չարենցը ոտք դրեց մեր պատմության հեռավոր քառուղիների վրա, բայց հենց ներկայի հայացքով անդրադարձավ պատմությանը և գնահատեց այն: Համաշխարհային մտքի և արվեստի տիտանների հետ ամրապնդվեց Չարենցի ոգեկան հաղորդակցությունը՝ դուրս գալով հայոց պատմության սահմաններից և տարածվելով աշխարհով մեկ»,- ասված էր Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի տնօրեն Ժաննա Մանուկյանի ելույթի խոսքում:

Ժաննա Մանուկյանը շնորհակալագրեր է հանձնել գործընկերներին՝ տարբեր կառույցների ներկայացուցիչների, Եղիշե Չարենցի ծննդյան 125-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի հետ համագործակցության համար:

Ե. Չարենցի հոբելյանական տարին մեկնարկել էր դեռևս նախատոնին՝ խորհրդանշական Գրքի Երևանյան 4-րդ փառատոնով, որը կրել է «Ժամանակիդ շունչը դարձի՛ր» չարենցյան կարգախոսը:

Տարվա ընթացքում միջոցառումներ են իրականացվել Հայաստանի ազգային գրադարանում, ֆիլհարմոնիկում, Գրողների, Նկարիչների միություններում, Կոմիտասի, Թումանյանի թանգարաններում, Մ. Սարյանի, Պ. Սևակի տուն-թանգարաններում, «Արար» մարզային կենտրոններում, Օպերայի և բալետի ազգային թատրոնում, և նույնիսկ Հայաստանի սահմաններից դուրս՝ Իտալիայում, Գերմանիայում, Անգլիայում, Կանադայում, Ֆրանսիայում և այլուր։ միջոցառումների անմիջական մասնակիցներ են եղել Հայաստանի հանրային ռադիոն, տարբեր հեռուստաընկերություններ, Կինոյի և թատրոնի ինստիտուտը:

Կենտրոնական բանկի կողմից թողարկվել է «Չարենց 125» ոսկե հուշադրամը, «Հայփոստ» ընկերությունը ֆիլատելիստների հայկական ասոցացիայի հետ թողարկել է «Չարենց 125» նամականիշը: Տուն-թանգարանի, Չարենց ընտանիքի և քանդակագործ Արմենակ Վարդանյանի համատեղ ջանքերով վերականգնվել է բանաստեղծի հիշատակը հավերժացնող հուշաքարը։

Տարվա հիմնարար ձեռքբերում էր Չարենցի «Երկերի ժողովածուի» ակադեմիական հրատարակության աշխատանքների մեկնարկը՝ ՀՀ ԳԱԱ գրականության ինստիտուտի, Չարենցի տուն-թանգարանի և «Անտարես» հրատարակչության միջև փոխգործակցության հուշագրի հիման վրա: Տեղի է ունեցել «Չարենցը և իր ժամանակաշրջանը» գիտաժողովը: Տարին լի էր նաև բազմալեզու հրատարակություններով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան