Մարտի 13-ը հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի ծննդյան օրն է. օրվա շրջանակում Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանում տեղի է ունեցել միջոցառում. ամփոփվել է գրողի հոբելյանական 125-ամյակը, բացվել են «Նվեր հոբելյանին. Չարենց 125» ժամանակավոր և «Այստեղ աշխատում է Չարենցը» հոլոգրաֆիկ ցուցադրությունները, հնչել են երաժշտական էլեկտրոնային կատարումներ (ethno electropop)՝ գրված չարենցյան տողերով, խորագիրը՝ «Մարտ 13. Մարինե Մանասյան»։
Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ-ում Իտալիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ալֆոնսո Դի Ռիզոն, ՀՀ-ում Նիդերլանդների Թագավորության արտակարգ և լիազոր դեսպան Նիկոլաս Յակոբ Սխերմերսին, ինչպես նաև մշակույթի գործիչներ, գրականագետներ, չարենցասերներ։
«Նրա ստեղծագործություններում տեսնում ենք մեր ժողովրդի անցյալի փառքերը, ներկայի մռայլ ու լուսավոր ծալքերը, նաև ապագայի երազները: Տեսնում ենք թե՛ ապրելու «հսկա տենչը», և թե՛ հանուն հայրենիքի սեփական անձի զոհաբերումը: Չարենցը ոտք դրեց մեր պատմության հեռավոր քառուղիների վրա, բայց հենց ներկայի հայացքով անդրադարձավ պատմությանը և գնահատեց այն: Համաշխարհային մտքի և արվեստի տիտանների հետ ամրապնդվեց Չարենցի ոգեկան հաղորդակցությունը՝ դուրս գալով հայոց պատմության սահմաններից և տարածվելով աշխարհով մեկ»,- ասված էր Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի տնօրեն Ժաննա Մանուկյանի ելույթի խոսքում:
Ժաննա Մանուկյանը շնորհակալագրեր է հանձնել գործընկերներին՝ տարբեր կառույցների ներկայացուցիչների, Եղիշե Չարենցի ծննդյան 125-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի հետ համագործակցության համար:
Ե. Չարենցի հոբելյանական տարին մեկնարկել էր դեռևս նախատոնին՝ խորհրդանշական Գրքի Երևանյան 4-րդ փառատոնով, որը կրել է «Ժամանակիդ շունչը դարձի՛ր» չարենցյան կարգախոսը:
Տարվա ընթացքում միջոցառումներ են իրականացվել Հայաստանի ազգային գրադարանում, ֆիլհարմոնիկում, Գրողների, Նկարիչների միություններում, Կոմիտասի, Թումանյանի թանգարաններում, Մ. Սարյանի, Պ. Սևակի տուն-թանգարաններում, «Արար» մարզային կենտրոններում, Օպերայի և բալետի ազգային թատրոնում, և նույնիսկ Հայաստանի սահմաններից դուրս՝ Իտալիայում, Գերմանիայում, Անգլիայում, Կանադայում, Ֆրանսիայում և այլուր։ միջոցառումների անմիջական մասնակիցներ են եղել Հայաստանի հանրային ռադիոն, տարբեր հեռուստաընկերություններ, Կինոյի և թատրոնի ինստիտուտը:
Կենտրոնական բանկի կողմից թողարկվել է «Չարենց 125» ոսկե հուշադրամը, «Հայփոստ» ընկերությունը ֆիլատելիստների հայկական ասոցացիայի հետ թողարկել է «Չարենց 125» նամականիշը: Տուն-թանգարանի, Չարենց ընտանիքի և քանդակագործ Արմենակ Վարդանյանի համատեղ ջանքերով վերականգնվել է բանաստեղծի հիշատակը հավերժացնող հուշաքարը։
Տարվա հիմնարար ձեռքբերում էր Չարենցի «Երկերի ժողովածուի» ակադեմիական հրատարակության աշխատանքների մեկնարկը՝ ՀՀ ԳԱԱ գրականության ինստիտուտի, Չարենցի տուն-թանգարանի և «Անտարես» հրատարակչության միջև փոխգործակցության հուշագրի հիման վրա: Տեղի է ունեցել «Չարենցը և իր ժամանակաշրջանը» գիտաժողովը: Տարին լի էր նաև բազմալեզու հրատարակություններով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
1. Մեդիագրագիտություն · Ի՞նչ է նշանակում լինել մեդիագրագետ: Ինչպես ստանալ, սպառել և տարածել տեղեկատվությունը: Ինչպես զատել արժանահավատ և սուտ տեղեկությունները: Ինչու է անհրաժեշտ կասկածել ցանկացած տեսակի տեղեկատվության հավաստիությանը: Ինչպես չդառնալ…
Հարգելի ուսուցիչներ և ծնողներ, սիրելի երեխաներ․ «Հայաստանի օպերատորների միություն» ՀԿ-ն Հեռահաղորդակցության միջազգային միության (ITU) հետ համատեղ Հայաստանում անցկացնում է Երեխաների առցանց անվտանգությանը նվիրված ծրագիր: Ծրագրի շրջանակներում ստեղծված «Համացանցի ռեսուրսների անվտանգ…
«Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)» թեմայով դասընթաց: Դասընթացավար՝ Լուսինե Մանուկյան (lusine@ktak.am) Մեկնարկ՝ 01.05.23 ավարտ՝ 07.05.2023թ Դասընթացին միանալու և նյութերին ծանոթանալու համար՝ https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84 (https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84&fbclid=IwAR2O
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ
Այսօր ՀՀ-ում ուսուցիչների շարունակական մասնագիտական զարգացման համատեքստում կարևորագույն մարտահրավերներից մեկը համընդհանուր ներառական կրթական համակարգի ներդրումն է։ Ցավոք, ուսուցիչներից շատերը ներառական կրթությունն ընկալում են նեղ իմաստով, այն է` միայն հաշմանդամություն կամ այս կամ այն ֆունկցիայի խանգարում ունեցող երեխաների կրթությունը հանրակրթական դպրոցներում․․․Այս դասընթացի շրջանակներում նախատեսվում է կրթական բազմազան կարիքներ ունեցող երեխաների արդյունավետ ուսումնառության ապահովման և ներառող դասավանդման իրականացման համար անհրաժեշտ կարողունակությունների ձևավորում և զարգացում, մասնավորապես. ● Ծանոթանալ Համընդհանուր ներառական կրթության քաղաքականությանը, սկզբունքներին և օրենսդրական հիմքերին● Ճանաչել, տարբերակել և գնահատել աշակերտների կրթական կարիքները, հստակեցնել և մշակել այդ կարիքների՝ ժամանակին և արդյունավետ լուծման համար անհրաժեշտ ռազմավարություններ ●Պլանավորել, հարմարեցնել, անհատականացնել ուսումնառության գործընթացը` օգտագործելով կրթական բազմազան կարիքներից բխող դասավանդման մոտեցումներ և մեթոդներ, մասնավորապես՝ ուսումնառության համընդհանուր ձևավորումը (ՈՒՀՁ)։ ● Կազմել օրվա դասի պլան հինգ քայլով՝ «Կենտրոնների տեղափոխման » մոդելով Դասընթացավարներ՝ Արմենուհի Աբրահամյան, Արալեզի միջնակարգ դպրոց, անգլերենի ուսուցչուհի Մարինե Զարոյան, Արալեզի միջնակարգ դպրոց, դասվար