Մարտի 13-ը հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի ծննդյան օրն է. օրվա շրջանակում Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանում տեղի է ունեցել միջոցառում. ամփոփվել է գրողի հոբելյանական 125-ամյակը, բացվել են «Նվեր հոբելյանին. Չարենց 125» ժամանակավոր և «Այստեղ աշխատում է Չարենցը» հոլոգրաֆիկ ցուցադրությունները, հնչել են երաժշտական էլեկտրոնային կատարումներ (ethno electropop)՝ գրված չարենցյան տողերով, խորագիրը՝ «Մարտ 13. Մարինե Մանասյան»։
Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ-ում Իտալիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ալֆոնսո Դի Ռիզոն, ՀՀ-ում Նիդերլանդների Թագավորության արտակարգ և լիազոր դեսպան Նիկոլաս Յակոբ Սխերմերսին, ինչպես նաև մշակույթի գործիչներ, գրականագետներ, չարենցասերներ։
«Նրա ստեղծագործություններում տեսնում ենք մեր ժողովրդի անցյալի փառքերը, ներկայի մռայլ ու լուսավոր ծալքերը, նաև ապագայի երազները: Տեսնում ենք թե՛ ապրելու «հսկա տենչը», և թե՛ հանուն հայրենիքի սեփական անձի զոհաբերումը: Չարենցը ոտք դրեց մեր պատմության հեռավոր քառուղիների վրա, բայց հենց ներկայի հայացքով անդրադարձավ պատմությանը և գնահատեց այն: Համաշխարհային մտքի և արվեստի տիտանների հետ ամրապնդվեց Չարենցի ոգեկան հաղորդակցությունը՝ դուրս գալով հայոց պատմության սահմաններից և տարածվելով աշխարհով մեկ»,- ասված էր Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի տնօրեն Ժաննա Մանուկյանի ելույթի խոսքում:
Ժաննա Մանուկյանը շնորհակալագրեր է հանձնել գործընկերներին՝ տարբեր կառույցների ներկայացուցիչների, Եղիշե Չարենցի ծննդյան 125-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի հետ համագործակցության համար:
Ե. Չարենցի հոբելյանական տարին մեկնարկել էր դեռևս նախատոնին՝ խորհրդանշական Գրքի Երևանյան 4-րդ փառատոնով, որը կրել է «Ժամանակիդ շունչը դարձի՛ր» չարենցյան կարգախոսը:
Տարվա ընթացքում միջոցառումներ են իրականացվել Հայաստանի ազգային գրադարանում, ֆիլհարմոնիկում, Գրողների, Նկարիչների միություններում, Կոմիտասի, Թումանյանի թանգարաններում, Մ. Սարյանի, Պ. Սևակի տուն-թանգարաններում, «Արար» մարզային կենտրոններում, Օպերայի և բալետի ազգային թատրոնում, և նույնիսկ Հայաստանի սահմաններից դուրս՝ Իտալիայում, Գերմանիայում, Անգլիայում, Կանադայում, Ֆրանսիայում և այլուր։ միջոցառումների անմիջական մասնակիցներ են եղել Հայաստանի հանրային ռադիոն, տարբեր հեռուստաընկերություններ, Կինոյի և թատրոնի ինստիտուտը:
Կենտրոնական բանկի կողմից թողարկվել է «Չարենց 125» ոսկե հուշադրամը, «Հայփոստ» ընկերությունը ֆիլատելիստների հայկական ասոցացիայի հետ թողարկել է «Չարենց 125» նամականիշը: Տուն-թանգարանի, Չարենց ընտանիքի և քանդակագործ Արմենակ Վարդանյանի համատեղ ջանքերով վերականգնվել է բանաստեղծի հիշատակը հավերժացնող հուշաքարը։
Տարվա հիմնարար ձեռքբերում էր Չարենցի «Երկերի ժողովածուի» ակադեմիական հրատարակության աշխատանքների մեկնարկը՝ ՀՀ ԳԱԱ գրականության ինստիտուտի, Չարենցի տուն-թանգարանի և «Անտարես» հրատարակչության միջև փոխգործակցության հուշագրի հիման վրա: Տեղի է ունեցել «Չարենցը և իր ժամանակաշրջանը» գիտաժողովը: Տարին լի էր նաև բազմալեզու հրատարակություններով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: