Հայաստանի հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի Մ23 տարեկանների հավաքականը Ռումինիայի մայրաքաղաք Բուխարեստում մասնակցում է Եվրոպայի երիտասարդական առաջնությանը:
Երեկ՝ մրցումային առաջին օրը, մրցագորգ են դուրս եկել Կարապետ Մանվելյանը (55 կգ), Սահակ Հովհաննիսյանը (63 կգ), Աշոտ Կիրակոսյանը (77 կգ), Հովհաննես Հարությունյանը (87 կգ) և Ալբերտ Վարդանյանը (130 կգ): Հայաստանի ներկայացուցիչներից եզրափակչի ուղեգիր է նվաճել միայն Կարապետ Մանվելյանը:
Մանվելյանը պայքարը սկսել է որակավորման փուլից, որտեղ 9:0 հաշվով հաղթանակ է տարել սերբ Սաբոլց Լոսոնկի նկատմամբ: Քառորդ եզրափակչում հայ ըմբիշը 7:1 հաշվով հաղթել է ադրբեջանցի Ռահիմ Հասանովին և դուրս եկել կիսաեզրափակիչ: Հաղթանակից հետո Կարապետը, ի նշան հարգանքի, փորձել է սեղմել մրցակցի ձեռքը, բայց վերջինս ագրեսիվ ու ոչ մարզական վարք է դրսևորել և որակազրկվել Ըմբշամարտի միջազգային ֆեդերացիայի կողմից: Կիսաեզրափակչում արդեն Մանուկյանը 1-1 հաշվով հաղթանակի է հասել Թուրքիայի ներկայացուցիչ Մուհամեդ Էմին Չակիրի նկատմամբ և դուրս եզրափակիչ: Մանվելյանն այսօր կպայքարի Մ23 տարեկանների Եվրոպայի առաջնության ոսկե մեդալի համար: Նրա մրցակիցը կլինի ռումինացի Դենիս Միհային:
Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչ, 130 կգ քաշային Ալբերտ Վարդանյանը ևս դուրս էր եկել կիսաեզրափակիչ, սակայն այս փուլում 0-6 հաշվով զիջել է վրացի Գեորգի Ցոպուրաշվիլիին և այսօր կպայքարի բրոնզե մեդալի համար: Նրա մրցակիցը կլինի Չեխիայի ներկայացուցիչը:
Առաջին մրցումային օրը պայքարի դուրս եկած Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչներից Սահակ Հովհաննիսյանը (63 կգ) մեկնարկում 3:1 հաշվով առավելության է հասել ադրբեջանցի Զիյա Բաբաշովի նկատմամբ, սակայն քառորդ եզրափակչում զիջել է Թուրքիայի ներկայացուցչին (1:6):
Աշոտ Կիրակոսյանն (77 կգ) ու Հովհաննես Հարությունյանը (87 կգ) պարտվել են մեկնարկային գոտեմարտերում: Հովհաննիսյանը սփոփիչ գոտեմարտ անցկացնելու իրավունք է ստացել. հաղթանակի դեպքում նա կպայքարի բրոնզե մեդալի համար:
Այսօր՝ մարտի 14-ին, ելույթ են ունենալու մյուս 5 հայ ըմբիշները: Սուրեն Աղաջանյանը (60 կգ) որակավորման փուլում մրցելու է իսպանացի Ասեր Ռոդրիգեսի հետ: Աշոտ Խաչատրյանի (67 կգ) մրցակիցը նույն փուլում լինելու է Ֆրանսիայի, իսկ Հայկ Խլոյանինը (97 կգ)՝ Հունգարիայի ներկայացուցիչը: Հայկ Ասատրյանը (72 կգ) 1/8 եզրափակչում ուժերն է չափելու Կլոդջան Շեհուի (Ալբանիա) հետ, իսկ Կարեն Խաչատրյանի (82 կգ) մրցակիցը լինելու է հունգարացի Պետեր Դոեմոեկին:
Ըմբշամարտի Մ23 տարեկանների Եվրոպայի առաջնությունն անցկացվում է մարտի 13-19-ը: Հունահռոմեական ոճի ըմբիշների ելույթներից հետո մրցագորգը կտրամադրվի ազատ ոճայիններին: Հայաստանի ազատ ոճի ըմբշամարտի Մ23 տարեկանների հավաքականի կազմում հանդես կգան Էդիկ Հարությունյանը (57 կգ), Մեժլում Մեժլումյանը (61 կգ), Տիգրան Ղազարյանը (65 կգ), Հայկ Պապիկյանը (70 կգ), Մենուա Յարիբեկյանը (74 կգ), Նարեկ Գրիգորյանը (79 կգ), Կնյազ Իբոյանը (86 կգ), Սերգեյ Սարգսյանը (92 կգ), Խաչատուր Խաչատրյանը (97 կգ) և Մարտին Սիմոնյանը (125 կգ):
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: