ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են սպորտային մարմնամարզության Հայաստանի չեմպիոնները

Մարտի 10, 2023
Սպորտային լուրեր

Մարտի 8-ին և 9-ին Երևանում անցկացվել է սպորտային մարմնամարզության Հայաստանի առաջնությունը: Կանայք մրցել են Հրանտ Շահինյանի, իսկ տղամարդիկ՝ Ալբերտ Ազարյանի անվան մարզադպրոցներում:

Օլիմպիական խաղերի բրոնզե մեդալակիր, աշխարհի ու Եվրոպայի չեմպիոն Արթուր Դավթյանը 4 ոսկե մեդալ է նվաճել Հայաստանի առաջնությունում՝ հաղթող ճանաչվելով բազմամարտի, հենացատկի, զուգափայտի և պտտաձողի վարժություններում:

Օղակների վարժության վրա հավասարը չի ունեցել Վահագն Դավթյանը (14.566), նժույգթափեր վարժությունում ոսկե մեդալին արժանացել է Գագիկ Խաչիկյանը (14.466), իսկ տղամարդկանց ազատ վարժությունների Հայաստանի չեմպիոնի կոչումը նվաճել է երիտասարդների Եվրոպայի կրկնակի փոխչեմպիոն Համլետ Մանուկյանը: Առաջնությունը վնասվածքի պատճառով բաց է թողել Եվրոպայի կրկնակի չեմպիոն Հարություն Մերդինյանը:

Կանանց պայքարում հաղթող են ճանաչվել Աննա Մանթաշյանը (ազատ վարժություն, ազատ վարժություն, հավասարակշռության գերան) և Մանե Պողոսյանը (հենացատկ):

Սպորտային մարմնամարզության Հայաստանի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանն առաջնության արդյունքները բավարար է համարում՝ առանձնացնելով նաև երիտասարդների գրանցած ցուցանիշները:

«Մեծահասակների հետ հավասար պայքարում էին երիտասարդները. նրանց արդյունքները շատ են ուրախացնում: Երիտասարդ մարմնամարզիկներ Համլետ Մանուկյանը, Էրիկ Բաղդասարյանը և Մամիկոն Խաչատրյանը կմասնակցեն աշխարհի առաջնությանը: Արդեն ժամանակն է, որ Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններում հանդես գանք թիմով: Ամեն ինչ տանում է դրան: Հաշվի առնելով մեր արդյունքները, նաև այն, որ շուտով կունենանք նոր դահլիճներ, մարզագույք՝ ամեն ինչ պետք է անենք, որ լինենք թիմային պայքարում և խոշոր մրցաշարերում ներկայանանք թիմով»,- լրագրողների հետ զրույցում ասել է Հակոբ Սերոբյանը:

Սպորտային մարմնամարզության Հայաստանի երիտասարդական հավաքականը մարտի 11-ից երկշաբաթյա ուսումնամարզական հավաք կանցկացնի Թբիլիսիում, որից հետո կմասնակցի Թուրքիայում կայանալիք աշխարհի առաջնությանը: Հայաստանի առաջնությունից հետո մեծահասակները կպատրաստվեն Եվրոպայի առաջնությանը, որը դարձյալ կանցկացվի Թուրքիայում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: