Երևանի «Դինամո» մարզահամալիրում մարտի 5-8-ն անցկացվել են սամբոյի դեռահասների, պատանիների, երիտասարդների և մեծահասակների Հայաստանի առաջնությունները:
Մրցումային առաջին օրը պայքարի են դուրս եկել դեռահասները: Առաջնությանը ՀՀ մարզերի և Երևանի 14-ից 16 տարեկան ավելի քան 120 մարզիկ-մարզուհի է մասնակցել:
Դեռահաս աղջիկների պայքարում հաղթողներ են ճանաչվել Սյուզի Ազիզբեկյանը (41 կգ), Յուլյա Մարտիրոսյանը (44 կգ), Միլենա Առաքելյանը (47 կգ), Հայկուհի Ազիզբեկյանը (50 կգ), Մանուշակ Խաչատրյանը (54 կգ), Նունե Հակոբյանը (59 կգ) և Մերի Նիկոլյանը (65 կգ): Տղաների պայքարում ոսկե մեդալներ են նվաճել Սամվել Դանիելյանը (46 կգ), Սերյոժա Մելքոնյանը (49 կգ), Նարեկ Սիմոնյանը (53 կգ), Գոռ Շատվերյանը (64 կգ), Տիգրան Սարուխանյանը (71 կգ), Գոռ Աղասարյանը (79 կգ), Արեն Հարությունյանը (88 կգ) և Դավիթ Բարսեղյանը (+88կգ):
Պատանիների 2023թ առաջնությանը ՀՀ մարզերի և Երևանի 17-ից 18 տարեկան մարզիկ-մարզուհիներ են մասնակցել: Հաղթողներ են ճանաչվել Էլիզա Ադամյանը (47 կգ), Ալվարդ Ջուլհակյանը (50 կգ), Մարգարիտա Հարությունյանը (54 կգ) և Նելլի Շերեմետևան (59 կգ): Տղաների պայքարում Հայաստանի առաջնության հաղթողներ են դարձել Ալիկ Մեքինյանը (53 կգ), Արմեն Աղումյանը (58 կգ), Էրիկ Գյուրջյանը (64 կգ), Համլետ Պարսամյանը (71 կգ), Սեյրան Սարուխանյանը (79 կգ), Հովհաննես Սահակյանը (88 կգ), Էմիլ Ադամյանը (98 կգ) և Էրիկ Սաղաթելյանը (+98կգ):
Երիտասարդների առաջնությանը մասնակցել են ՀՀ մարզերի և Երևանի 19-ից 21 տարեկան մարզիկ-մարզուհիներ: Աղջիկների պայքարում հաղթողներ են դարձել Աննա Այվազյանը (50 կգ) և Թամարա Գրիգորյանը (54 կգ): Տղաների պայքարում ոսկե մեդալներին արժանացել են Հերբերտ Սահակյանը (58 կգ), Մհեր Մելոյանը (64 կգ), Արարատ Աշուղյանը (71 կգ), Անդրեաս Հարությունյանը (79 կգ), Արսեն Հայրապետյանը (88 կգ) և Գրիգոր Բեկնազարյանը (98 կգ):
Մրցումային վերջին օրը՝ մարտին 8-ին, անցկացվել են մարզական սամբոյի տղամարդկանց ու կանանց և մարտական սամբոյի տղամարդկանց առաջնությունները: Հայաստանի նորընծա չեմպիոններն են՝
Կանայք
50 կգ՝ Արփինե Մնացականյան
54 կգ՝ Վարսիկ Գրիգորյան
59 կգ՝ Մելինե Մամիկոնյան
65 կգ՝ Մարինա Մարտիրոսյան
80 կգ՝ Նելլի Ավետիսյան
Տղամարդիկ
58 կգ՝ Տիգրան Կիրակոսյան
64 կգ՝ Նարեկ Դալլաքյան
71 կգ՝ Արամ Աղաջանյան
79 կգ՝ Բորիս Շատվերյան
88 կգ՝ Վահագն Չալյան
98 կգ՝ Արսեն Խանջյան
+98 կգ՝ Հակոբ Առաքելյան
Մարտական սամբո
58 կգ՝ Մխիթար Մխիթարյան
64 կգ՝ Վահրամ Գրիգորյան
71 կգ՝ Վաչիկ Վարդանյան
79 կգ՝ Սարգիս Վարդանյան
88 կգ՝ Ավետիք Պողոսյան
98 կգ՝ Արման Ավանեսյան
+98 կգ՝ Թաթուլ Գրիգորյան
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: