ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և «Մոսկվայի տուն» մշակութագործարարական կենտրոնի աջակցությամբ օրերս անցկացվել է Yerevan Roads-2023 քաղաքային քվեստը՝ մարզական կողմնորոշման տարրերով։
Yerevan Roads ինտերակտիվ խաղի ընթացքում մասնակիցները փորձել են գտնել Երևանի վերաբերյալ տարատեսակ հարցերի պատասխաններ: Հարցերը ներառել են տարբեր կառույցների, հուշարձանների, քանդակների, շատրվանների որոնումներ։ Մասնակիցները մեկ կետից մյուսն են անցել, կատարել տարբեր առաջադրանքներ, ստացել հուշումներ և նոր առաջադրանքներ։
Մրցմանը, ընդհանուր առմամբ, 82 թիմ է մասնակցել՝ ավելի քան 250 մասնակից։ Մրցաշարի հաղթողներն ու մրցանակակիրները պարգևատրվել են ԿԳՄՍՆ-ի և «Մոսկվայի տան» պատվոգրերով, դիպլոմներով և նվերներով։
Պարգևները հանձնել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը։ Ողջունելով նմանօրինակ ինտերակտիվ միջոցառումների անցկացումը՝ Կարեն Գիլոյանը նշել է, որ դրանք կարևոր են ինչպես առողջ ապրելակերպի զարգացման, այնպես էլ մայրաքաղաքը ճանաչելու, կենցաղի և սովորույթների հետ ծանոթության, մշակութային փոխճանաչման տեսանկյունից։
Թիմերը մասնակցել են 4 կատեգորիայում՝ Walk (16 կմ քայլք քաղաքում՝ հարցերի պատասխանները փնտրելու նպատակով), Run (25 կմ վազք՝ առաջադրանքների լուծման ճանապարհին), Family (ընտանեկան ձևաչափ մրցաշարի ամենակրտսեր մասնակիցների համար՝ իրենց ծնողների հետ (մինչև 8 կմ)) և Smart (ձևաչափ այն մասնակիցների համար, որոնք պատրաստ են եղել լուծել ամենաբարդ խնդիրները՝ կարճ ճանապարհահատվածներում)։
Walk կատեգորիային մասնակցել է 32, Run կատեգորիային՝ 9, Family կատեգորիային՝ 20, Smart կատեգորիային՝ 21 թիմ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ