ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անմահ Լոռեցին

Փետրվարի 23, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ «Հանճարեղ Լոռեցին» խորագրով` նվիրված Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հ. Թումանյանի ծննդյան 154-ամյակին: Դպրոցում տոնական տրամադրություն էր: Հ. Թումանյանի շունչն էր ամենուր…

Անմահ, հավերժական Թումանյան…

Ամենայն հայոց բանաստեղծ, մտավորական, որի ծովածավալ գրական երկերը` հեքիաթները, լեգենդները , պոեմները, պատմվածքներն ու քառյակները հայ գրականության մեջ ինքնատիպ են` գրված պարզ ու հյութեղեն լեզվով, որոնք ընթերցողի մեջ սերմանում են մարդկային վեհ արժեքներ` ազնվություն, հայրենասիրություն, բարություն, ճշմարտացիություն, սեր:

«Անուշ» օպերայի հոգեթով երաժշտության ներքո բեմադրվեց հեզաճկուն պար: Դպրոցի «Փոքրիկ երգիչներ» երգչախումբը /խմբակավար` Մարիետա Վարդանյան/ կատարեց «Ա՜խ, ինչ լավ է սարի վրա» և «Ամպի տակից» երգերը:

Բեմականացվեցին «Անխելք մարդը», «Մի կաթիլ մեղրը», «Սուտասանը», «Բարեկենդանը», «Գիքորը», «Կիկոսի մահը», «Թագավորն ու չարչին» սքանչելի, գողտրիկ գործերը: Հեքիաթներն ընդմիջվեցին «Ախթամար» և «Տիեզերքում աստվածային» երգերով:

Գրական-երաժշտական ցերեկույթը կազմակերպել էին Մայրենի, Հայոց լեզու, Գրականություն և  Գրաբար առարկաների մեթոդական միավորումը /նախագահ` Ջեմմա Դանիելյան/, դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ծովինար Կարապետյանը, 5-9-րդ դասարանների դասղեկները:

Թումանյանը ժողովրդական հանճարի փայլատակումն էր: Նրա բանահյուսական հերոսները` Անուշը, Սարոն, Քաջ Նազարը, Սուտլիկ որսկանը… ժողովրդի ծոցից դուրս եկած մարդիկ էին: Թումանյանի երկերը ժամանակի հետ ավելի են փայլում, ինչպես ադամանդ, անգին քար,մարգարիտ ու գոհար, որ երբեք չեն խամրելու:

Միջոցառումն ամփոփեց դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը հորդորեց աշակերտներին շատ ընթերցել և զգույշ ընթերցել Թումանյանի անկրկնելի գործերը: Ամեն ինչ անցնում է, ամենքն անցավոր է, գործն է անմահ, մնայուն:

Ամեն անգամ Թումանյանի գործերը ընթերցելիս կարծես մի կաթիլ ես ըմպում նրա օվկիանոս գրական ժառանգությունից:

Հ. Թումանյանը «Երջանիկ ակունքներին երազուն» կանչեց ու անց կացավ, բայց իր կանչն ու գործը թողեց իբրև իր անմահության հավերժական վկայություն:

Ա.Մուրադյան
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի տնօրեն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան