Շվեդական «Art Nexus» ծրագրի շրջանակում փետրվարի 21-ին «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում տեղի է ունեցել «Ինչպես զարգացնել Հայաստանի ստեղծարար ոլորտը և աջակցել արվեստագետներին և մշակութային գործիչներին» թեմայով երկխոսության հարթակը:
Ծրագրի բացմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և ՀՀ-ում Շվեդիայի դեսպան Պատրիկ Սվենսոնը: Քննարկմանը մասնակցել են մշակույթի, արվեստի ոլորտների հայաստանյան ներկայացուցիչներ:
«Art Nexus»-ը շվեդական նախաձեռնություն է, որը միտված է Հայաստանի և Շվեդիայի միջև արվեստի և մշակույթի ոլորտներում համագործակցությանը՝ նպաստելով հետագա ծրագրերի ձևավորմանն ու ընդլայնմանը:
Ողջունելով միջոցառման մասնակիցներին` ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ ծրագրի մեկնարկը տրվում է քննարկումների ձևաչափով, որի նպատակն է խրախուսել ՀՀ մշակույթի ոլորտում կարողությունների զարգացումը, շարունակական երկխոսության կայացումը՝ պետական և ոչ պետական գործընկերների միջև մշակույթի զարգացման համատեքստում:
Խոսելով ծրագրի կարևորության մասին՝ նախարարի տեղակալը շեշտել է, որ այն միտված է նպաստելու մշակույթի ոլորտում առկա ծրագրերի համադրմանը, առաջնահերթությունների կյանքի կոչմանը և հայ-շվեդական համագործակցության խորացմանը: Այս համատեքստում Արթուր Մարտիրոսյանը մատնանշել է «Հայաստանի Հանրապետության մշակույթի պահպանության և զարգացման 2023-2027 թթ. ռազմավարությունը»՝ ընդգծելով, որ այն ուղենշային փաստաթուղթ է ոլորտի զարգացման համար:
«Շատ կարևոր է ռեսուրսների համադրման խնդիրը՝ հատկապես մշակույթի ոլորտում: ՀՀ կառավարությունը ոլորտին տրամադրում է աննախադեպ պետական հատկացումներ, սակայն մշակույթի ոլորտում նոր միջոցների ներգրավման կարիք կա: Այս համատեքստում ուզում եմ առանձնացնել գործընկերային «Ստեղծարար արդյունաբերություն» ծրագիրը, որում առկա են շատ կարևոր նպատակադրումներ, որոնք արտացոլված են մշակույթի 2023-2027 թթ. ռազմավարության մեջ կամ համահունչ են ռազմավարության վերջնարդյունքներին: 2022 թվականի տարեվերջին վավերացրել ենք նաև «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագիրը, և առաջիկայում կստեղծվի սերտ համագործակցության հնարավորություն եվրոպացի և հայաստանյան ստեղծագործողների միջև: Բազմաթիվ գործընկերային և համագործակցային ծրագրերի համայնապատկերում իր ուրույն տեղն ունի «Art Nexus» ծրագիրը. այն վստահաբար նոր խոսք և կարևոր հարթակ կլինի ինչպես գործող ծրագրերի փոխլրացման, այնպես է հայ-շվեդական գործընկերության զարգացման համատեքստում»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը և հավելել, որ այս ծրագրի շնորհիվ հայ-շվեդական ներկապնակը կհարստանա ևս մի կարևոր բաղադրիչով՝ մշակույթի ոլորտում կարևոր համագործակցությամբ:
ՀՀ-ում Շվեդիայի դեսպան Պատրիկ Սվենսոնը ողջունել է ներկաներին ծրագրի գործարկման կապակցությամբ և նշել, որ ծրագիրը միտված է հայ- շվեդական մշակութային համագործակցության զարգացմանն ու ընդլայնմանը:
«Art Nexus» ծրագրի ղեկավար Լիվ Վեյսբերգը ներկայացրել է ծրագրի մասնրամասները, արվեստի և ստեղծարար արդյունաբերության ոլորտում Շվեդիայի պետական քաղաքականությունը: Այնուհետև միոցառման մասնակիցներն ու բանախոսները հարց ու պատասխանի ձևաչափով քննարկել են ծրագրին վերաբերող մի շարք հարցեր:
Նշենք, որ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը փետրվարի 20-ն ընդունել է Հայաստանում «Art Nexus» ծրագրի ղեկավար Լիվ Վեյսբերգին, ծրագրի համակարգող Նյուշա Խանմոհամադին, ծրագրի ազգային խորհրդատու Լիլիթ Գրիգորյանին: Հանդիպմանը քննարկվել են «Art Nexus» ծրագրի ներդրումը Հայաստանում և համագործակցության հնարավոր ուղիները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: