Հաստատման փուլում է գտնվում մշակույթի ոլորտի զարգացման ռազմավարությունը, որն ամրագրում է հետագա տարիների անելիքները: Սա հնարավորություն է՝ հասկանալու առաջիկա քայլերը, մասնավորապես՝ քննարկելու մշակութային հաստատությունների գործունեության և ֆինանսավորման սկզբունքների բարելավման հարցը:
Այս մասին ասել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը թատրոնների, թատերահամերգային հաստատությունների տնօրենների հետ աշխատանքային հանդիպման ընթացքում: Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, գլխավոր քարտուղարի պարտականությունները կատարող Վահրամ Գասպարյանը, Ժամանակակից արվեստի վարչության պետ Սվետլանա Սահակյանը:
Քննարկվել են հաստատությունների ֆինանսավորման նոր սկզբունքները, որոնց վերաբերյալ ոլորտի ներկայացուցիչները համապատասխան առաջարկներ և դիտարկումներ են ներկայացրել:
«Իրականացվող որակական փոփոխությունների քաղաքական ուղերձը հանրության ներսում մշակութային հաղորդակցումն առավել հասանելի դարձնելն է, քանի որ մշակույթը հանրային զարգացման համար անկյունաքարային նշանակություն ունի»,- ասել է նախարարը:
Ըստ Ժաննա Անդրեասյանի՝ Կառավարության 2021-2026 թթ. ծրագրի առաջնահերթ խնդիրներից է մեծացնել մշակութային հաստատությունների ինքնավարությունը, որպեսզի ընդլայնվեն գործելու հնարավորությունները: Այս տրամաբանությամբ ակնկալվում է, բացի պետական բյուջեի ֆինանսավորումից, ձևավորել որոշակի այլ աղբյուրներ ևս: Նախարարն ընդգծել է նաև, որ անցյալ տարվանից բազմաթիվ միջոցներ են հատկացվել թատրոնների նյութատեխնիկական բազայի արդիականացման, վերազինման, աշխատանքային միջավայրի բարելավման ուղղությամբ, և կապիտալ ծախսերի հատկացումը դիտվում է իբրև առանձին խնդիր:
«Այս պահին խոսվում է մշակութային գործունեության կազմակերպման սկզբունքների մասին: Փորձելով խրախուսել թատրոնների գործունեության հնարավորինս արդյունավետ իրացման տարբերակները՝ առաջարկում ենք ֆինանսավորման մի մոդել, որը կհիմնվի հաստատության գեներացրած արտաբյուջետային եկամուտների չափի վրա: Եվ այն մուտքերը, որոնք ցույց կտան բարելավումը նախորդ տարվա համեմատ, պետության կողմից առավելագույնը կկրկնապատկվեն՝ սահմանելով որոշակի համամասնություն»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նախարարն առանձնացրել է 2 հիմնական հավելյալ խնդիր, որոնք համատեղ կարգավորման պահանջ ունեն:
Առաջին խնդիրը վերաբերում է մշակութային հաստատության ստեղծագործական անձնակազմի վարձատրության սկզբունքին. «Հաստիքային տրամաբանությունից պետք է անցում կատարենք ելույթավճարների տրամաբանության, որը կօգնի նաև բարձրացնել աշխատակիցների մոտիվացիան, կնպաստի բովանդակային ներգրավվածությանը՝ ստեղծելով մասնագիտական զարգացման հավելյալ խթաններ»:
Որպես երկրորդ սկզբունք՝ նախարարն ընդգծել է ատեստավորման հնարավորությունը, որն արդեն իսկ կիրառվում է տարբեր ոլորտներում՝ վարձատրության բարձրացման և մասնագիտական զարգացման փոխկապակցվածության հիմքով:
«Յուրաքանչյուր կառույցում ունենք նմանատիպ որակական ֆիլտրի կարիք: Կարծում եմ՝ մշակութային հաստատություններն ամբողջությամբ կարող են լինել ինքնուրույն՝ սեփական ռեսուրսներով իրականացնելով գործընթացը: Պարբերական քննարկումներով մեխանիզմները կարող են ճշգրտվել, ընթացակարգերը՝ սահմանվել: Նպատակը մեկն է՝ մեր գործունեությամբ նպաստենք մշակութային որակյալ արտադրանքին մարդկանց հաղորդակցմանը, ու համապատասխան վարքականոնի ձևավորմանը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Ներկաները քննարկման թեմաների շուրջ հնչեցրել են առաջարկներ, բարձրաձայնել իրենց հուզող հարցերի մասին: Մասնավորապես՝ ընդգծվել է ատեստավորման չափանիշների հստակեցման անհրաժեշտությունը, ստեղծագործող անձնակազմի սոցիալական պաշտպանվածության սահմանումը: Կարևորվել է խնդիրները համակարգային փոփոխությամբ լուծելու ճանապարհը: Որպես առաջարկ՝ տնօրենները ներկայացրել են ստեղծագործական անձնակազմը ադմինիստրատիվ անձնակազմից տարանջատելու, ստեղծագործական հաստիքները ժամկետային դարձնելու համար օրենսդրական ակտ մշակելու, աշխատանքային օրենսգրքում փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտությունը: Նշվել է՝ ստեղծագործողը որքան ազատ լինի հաստիքային պարտականություններից, այնքան որակապես կբարելավվի նրա աշխատանքը:
Ձեռք է բերվել պայմանավորվածություն քննարկումները դարձնել շարունակական:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան