ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Փոփոխությունները պահանջում են վերլուծություններ, փաստական տվյալներ». Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է ԳԱԱ նախագահության անդամների հետ

Փետրվարի 2, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր այցելել է Հայաստանի գիտությունների ազգային ակադեմիա, հանդիպել նախագահության անդամների և գիտական ինստիտուտների և ստորաբաժանումների ղեկավարների և հետ:

Հանդիպմանը ներկա են եղել ՀՀ ԳԱԱ նախագահ, ակադեմիկոս Աշոտ Սաղյանը, ԿԳՄՍՆ գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը:

ՀՀ ԳԱԱ նախագահ Աշոտ Սաղյանը, շնորհակալություն հայտնելով հանդիպման համար, ներկայացրել է ակադեմիայի գործունեության կարևոր ուղղությունները, ինչպես նաև անդրադարձել ոլորտային խնդիրներին: Աշոտ Սաղյանի խոսքով՝ սկսվել են բարեփոխումների լայնածավալ ծրագրեր, որով նպատակադրվել են բարելավել թե՛ ենթակառուցվածքային պայմանները, թե՛ կապը ինստիտուտների հետ՝ վերականգնելով ակադեմիայի երբեմնի հեղինակությունն ու դերը հասարակության մեջ:

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ հանդիպման նպատակը օրակարգային հարցերի վերաբերյալ աշխատանքային դրական միջավայրի ձևավորումն է. «Սպասված փոփոխություններն իրականացնելու համար ունենք դրական մթնոլորտի կարիքը: Պետք է լսենք երկուստեք փաստարկներն ու պարզաբանումները՝ չմոռանալով, որ փոփոխություններն անհրաժեշտ են գիտության ոլորտի զարգացման համար, որը մեր օրակարգի շատ կարևոր մասն է: Կառավարության ծրագիրը շատ ուղիղ թիրախներ է սահմանում գիտության զարգացման համար՝ թե՛ ոլորտի ֆինանսավորման էական ավելացումների, թե՛ երիտասարդ գիտնականների խրախուսման և թե՛ ոլորտի միջազգայնացման առումով: Կարծում եմ՝ սա շատ կարևոր քաղաքականություն է, որտեղ ՀՀ ԳԱԱ-ն ունի իր կարևոր դերն ու անելիքը՝ ինստիտուտների հետ համատեղ»:

Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ կարևորագույն սկզբունքը բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտում միասնական քաղաքականություն ունենալն է: Նախարարի գնահատմամբ՝ այսօր մեր բոլոր համալսարաններում գիտահետազոտական բաղադրիչի ուժեղացման կարիք կա և այս համատեքստում շատ կարևոր են համատեղ ծրագրերը բուհերի և գիտական ինստիտուտների միջև:

Հայաստանի գիտությունների ազգային ակադեմիայի նախագահության անդամները և գիտական ինստիտուտների ղեկավարները ԿԳՄՍ նախարարի հետ հանդիպման ընթացքում բարձրացրել են իրենց հուզող հարցերը, որոնք, մասնավորապես վերաբերել են սպասվող բարեփոխումներին, որոշումների կայացման գործընթացում մասնակցայնության ապահովմանը և գիտության զարգացման ընթացիկ խնդիրներին: Նրանք հանդես են եկել նաև մի քանի առաջարկներով, որոնք նախարարի խոսքով՝ կդիտարկվեն շարունակական քննարկումների շրջանակում:

«Մենք բոլորս հասկանում ենք, որ փոփոխության կարիք կա: Հնչած բոլոր կարծիքներում փոփոխությունների անհրաժեշտությունը հարցականի տակ չի դրվում: Մեր խնդիրն է քննարկել, թե որն է դա անելու ճիշտ ձևը: Հասկանում ենք, որ գործ ունենք բազմաշերտ իրողությունների հետ, և փոփոխությունները պահանջում են բազում վերլուծություններ, փաստական տվյալների պաշար: Քննարկումները լավ են և պետք է լինեն մասնակցային, քանի որ որոշումների որակը կախված է դրանից, բայց կարևոր է հասկանալ, որ այս գործընթացը չի կարող ավարտվել առանց որոշման կայացման»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ԿԳՄՍ նախարարն անդրադարձել է նաև տարատեսակ շահարկումների և մտահոգությունների պատճառ դարձած բուհերի և ակադեմիական ինստիտուների հնարավոր միավորմանը՝ ընդգծելով, որ սա առանձին գործընթաց է.

«Բարձրագույն կրթության և գիտության բարեփոխման գործընթացի առաջնային նպատակը համակարգի արդյունավետության բարձրացմանն է միտված: Այս տեսանկյունից ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագիրը սահմանել է հստակ թիրախներ: Նախորդ տարվա աշնանը ձևավորված է աշխատանքային խմբի հիմնական խնդիրն էր պատրաստել վերլուծական տեղեկանք, որում պետք է ներառված լինեն թիրախին հասնելու տարբեր մոտեցումներ, ճանապարհներ և սցենարներ՝ իրենց դրական ու բացասական կողմերով: Պետք է տրվեր նաև որոշակի տեղեկատվություն, որը հետագա քննարկումների և որոշման կայացման համար պետք է հիմք հանդիսանար: Համապատասխան վերլուծական տեղեկանքն այժմ մշակման փուլում է»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ԿԳՄՍ նախարարը ընգծել է, որ աշխատանքի մեթոդները փոխելու, ճկունությունը մեծացնելու, գիտության և բարձրագույն կրթության ոլորտում առկա ռեսուրսը համատեղ օգտագործելու խնդիր ունենք, իսկ թե որն է դրա լավագույն ձևը, կորոշվի քննարկումների և վերլուծությունների արդյունքում:

Անդրադարձ է կատարվել նաև գիտության ոլորտում պետական պատվերի համակարգ ներդնելու գաղափարին, ինչին ի պատասխան` ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ այժմ աշխատանքներ են իրականացվում «Բարձրագույն կրթության և գիտության օրենքի» նախագծի լրամշակման ուղղությամբ:

Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ «Հայաստանի Հանրապետության կրթության` մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի կենտրոնում մարդն է, իսկ նրա կարողությունների ընդլայնումը՝ մարդկային կապիտալը զարգացնելու և իրացնելու միջոց։ Ըստ նրա՝ կրթության զարգացման տեսլականն այն է, որ յուրաքանչյուր ոք օժտված է որոշակի տաղանդով, և կրթության համակարգի առաքելությունն է բացահայտել և հնարավորինս զարգացնել յուրաքանչյուրի տաղանդները՝ ընդլայնելով իր երկրում սեփական բարեկեցությունն ապահովելու անհատի հնարավորությունները: Նախարարի տեղեկացմամբ՝ այժմ մշակման փուլում է ծրագրի իրականացման գործողությունների պլանը։

Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է կատարվել նաև գիտության և բարձրագույն կրթության պետական քաղաքականության բարելավմանը վերաբերող մի շարք այլ հարցերի:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…