ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կարողացանք իրականություն դարձնել մեր մեծ երազանքը». Մարմնամարզության ֆեդերացիայի ներկայացուցիչները՝ Երևանում կայանալիք ԵԱ-ի մասին

Փետրվարի 1, 2023
Հարցազրույցներ, ելույթներ Սպորտային լուրեր

Հայաստանի մարմնամարզության ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Վանոյանը, հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանը, մարմնամարզիկներ Արթուր Դավթյանն ու Հարություն Մերդինյանն այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում անդրադարձել են Եվրոպայի 2027 թվականի առաջնության՝ Երևանում անցկացմանը:

Ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Վանոյանի խոսքով՝ միջազգային ֆեդերացիային դիմել են ՀՀ կառավարության առաջարկությամբ և աջակցությամբ. «Միշտ ցանկացել ենք Հայաստանում որևէ բարձրակարգ միջազգային մրցաշար անցկացնել՝ հատկապես հաշվի առնելով այն, որ մարմնամարզությունում լավ արդյունքներ ենք գրանցում: Հասկանում ենք, որ առաջնության անցկացումը հսկայական ծախսերի հետ է կապված: Պետք է ունենանք առնվազն մեկ միջազգային կարգի մարզադպրոց, նոր մարզագույք՝ ամեն գործիքից 4 հավաքածու: Ի պատիվ ՀՀ կառավարության՝ կարողացանք իրականություն դարձնել մեր մեծ երազանքը: Եվրոպայի առաջնության անցկացումը բազմաթիվ հարցեր կլուծի նաև մարզաձևի ապագայի համար: Վստահ եմ՝ այս մրցաշարը լավագույններից մեկն է լինելու»:

Գագիկ Վանոյանը նշել է, որ 2027 թվականին Եվրոպայի առաջնությունն անցկացնելու հայտ էին ներկայացրել նաև Գերմանիան և Անգլիան: Ընդունող երկրի առջև դրվել են հստակ պահանջներ, որոնք պետք է կատարվեն:

Ֆեդերացիայի նախագահն ընդգծել է՝ առաջնության ավարտից հետո մարզագույքն առավելագույնս արդյունավետ բաշխվելու է նաև ՀՀ մարզերում: Հիմնական մրցաշարն անցկացվելու է Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում: Մարզումային համալիրը կլինի առանձին, իսկ նախամրցումայինը` կրկին կլինի համալիրում:

Հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանի խոսքով՝ սա երազանքի իրականացում է. «Արդյունքներ գրանցեցինք Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններում, Օլիմպիական խաղերում և հիմա հասել ենք այս կետին: Եվրոպայի առաջնության անցկացումը մեծ իրադարձություն է: Սրանով լուծում ենք նաև մարմնամարզության ապագայի հարցը, քանի որ մոտ 20 տարի որևէ խնդիր չենք ունենա մարզագույքի առումով»:

Մարմնամարզության աշխարհի չեմպիոն, Օլիմպիական խաղերի բրոնզե մեդալակիր Արթուր Դավթյանը ևս մեծ իրադարձություն է համարում Երևանում 2027 թվականի մարմնամարզության Եվրոպայի առաջնության անցկացումը.

«Միշտ հայրենիքից դուրս ենք մասնակցում մրցաշարերի, և առաջին անգամ է, որ մրցելու ենք մեր երկրում: Մեր մարզաձևի համար այս առաջնությունը շատ կարևոր է»,- ասել է Արթուր Դավթյանը՝ կարևորելով նաև այն հանգամանքը, որ նոր մարզագույքը հետագայում ծառայելու է երիտասարդ սերնդին:

Եվրոպայի չեմպիոն Հարություն Մերդինյանը վստահություն է հայտնել, որ մարզիկները կրկնակի պատասխանատվությամբ են մոտենալու Երևանում կայանալիք առաջնությանը և ամբողջ թիմով փորձելու են լավագույնս հանդես գալ: Փորձառու մարզիկը դեռևս վստահ չէ իր մասնակցության հարցում: Մերդինյանի խոսքով՝ եթե այդ տարիքում իրեն լավ զգա, ունենա լավ մարզավիճակ և վարժությունները կատարի նույնքան լավ, որքան հիմա, գուցե մասնակցի Երևանում կայանալիք Եվրոպայի առաջնությանը:

Հիշեցնենք՝ Հայաստանի մարմնամարզության ֆեդերացիայի նախաձեռնությամբ և ՀՀ կառավարության աջակցությամբ մարմնամարզության Եվրոպայի կանանց և տղամարդկանց 2027 թվականի առաջնությունը կանցկացվի Երևանում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: