Հայաստանի մարմնամարզության ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Վանոյանը, հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանը, մարմնամարզիկներ Արթուր Դավթյանն ու Հարություն Մերդինյանն այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում անդրադարձել են Եվրոպայի 2027 թվականի առաջնության՝ Երևանում անցկացմանը:
Ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Վանոյանի խոսքով՝ միջազգային ֆեդերացիային դիմել են ՀՀ կառավարության առաջարկությամբ և աջակցությամբ. «Միշտ ցանկացել ենք Հայաստանում որևէ բարձրակարգ միջազգային մրցաշար անցկացնել՝ հատկապես հաշվի առնելով այն, որ մարմնամարզությունում լավ արդյունքներ ենք գրանցում: Հասկանում ենք, որ առաջնության անցկացումը հսկայական ծախսերի հետ է կապված: Պետք է ունենանք առնվազն մեկ միջազգային կարգի մարզադպրոց, նոր մարզագույք՝ ամեն գործիքից 4 հավաքածու: Ի պատիվ ՀՀ կառավարության՝ կարողացանք իրականություն դարձնել մեր մեծ երազանքը: Եվրոպայի առաջնության անցկացումը բազմաթիվ հարցեր կլուծի նաև մարզաձևի ապագայի համար: Վստահ եմ՝ այս մրցաշարը լավագույններից մեկն է լինելու»:
Գագիկ Վանոյանը նշել է, որ 2027 թվականին Եվրոպայի առաջնությունն անցկացնելու հայտ էին ներկայացրել նաև Գերմանիան և Անգլիան: Ընդունող երկրի առջև դրվել են հստակ պահանջներ, որոնք պետք է կատարվեն:
Ֆեդերացիայի նախագահն ընդգծել է՝ առաջնության ավարտից հետո մարզագույքն առավելագույնս արդյունավետ բաշխվելու է նաև ՀՀ մարզերում: Հիմնական մրցաշարն անցկացվելու է Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում: Մարզումային համալիրը կլինի առանձին, իսկ նախամրցումայինը` կրկին կլինի համալիրում:
Հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանի խոսքով՝ սա երազանքի իրականացում է. «Արդյունքներ գրանցեցինք Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններում, Օլիմպիական խաղերում և հիմա հասել ենք այս կետին: Եվրոպայի առաջնության անցկացումը մեծ իրադարձություն է: Սրանով լուծում ենք նաև մարմնամարզության ապագայի հարցը, քանի որ մոտ 20 տարի որևէ խնդիր չենք ունենա մարզագույքի առումով»:
Մարմնամարզության աշխարհի չեմպիոն, Օլիմպիական խաղերի բրոնզե մեդալակիր Արթուր Դավթյանը ևս մեծ իրադարձություն է համարում Երևանում 2027 թվականի մարմնամարզության Եվրոպայի առաջնության անցկացումը.
«Միշտ հայրենիքից դուրս ենք մասնակցում մրցաշարերի, և առաջին անգամ է, որ մրցելու ենք մեր երկրում: Մեր մարզաձևի համար այս առաջնությունը շատ կարևոր է»,- ասել է Արթուր Դավթյանը՝ կարևորելով նաև այն հանգամանքը, որ նոր մարզագույքը հետագայում ծառայելու է երիտասարդ սերնդին:
Եվրոպայի չեմպիոն Հարություն Մերդինյանը վստահություն է հայտնել, որ մարզիկները կրկնակի պատասխանատվությամբ են մոտենալու Երևանում կայանալիք առաջնությանը և ամբողջ թիմով փորձելու են լավագույնս հանդես գալ: Փորձառու մարզիկը դեռևս վստահ չէ իր մասնակցության հարցում: Մերդինյանի խոսքով՝ եթե այդ տարիքում իրեն լավ զգա, ունենա լավ մարզավիճակ և վարժությունները կատարի նույնքան լավ, որքան հիմա, գուցե մասնակցի Երևանում կայանալիք Եվրոպայի առաջնությանը:
Հիշեցնենք՝ Հայաստանի մարմնամարզության ֆեդերացիայի նախաձեռնությամբ և ՀՀ կառավարության աջակցությամբ մարմնամարզության Եվրոպայի կանանց և տղամարդկանց 2027 թվականի առաջնությունը կանցկացվի Երևանում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: