ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեկնարկել է Հայաստանի բռնցքամարտի առաջնությունը

Փետրվարի 1, 2023
Սպորտային լուրեր

Երևանի «Դինամո» մարզադահլիճում մեկնարկել է Հայաստանի բռնցքամարտի առաջնությունը, որին հայտավորված են 13-ական քաշային կարգերի 95 մարզիկ և 14 մարզուհի:

Մրցումային առաջին օրը կայացել է տղամարդկանց 16 զույգերի հանդիպում: Նրանք հանդես են եկել 54, 67, 71 և 80 կգ քաշային կարգերում: Իրենց մեկնարկային մենամարտերում հաղթանակներ են տարել Հենրիկ Սահակյանը, Դավիթ Եգորյանը, Էրիկ Էվոյանը, Ռուբեն Գարբոյանը, Սուրեն Ռուբենյանը, Հարություն Մինասյանը, Ջանիկ Սահակյանը (54 կգ), Արես Հակոբյանը, Գագիկ Ղազարյանը, Նարեկ Հովհաննիսյանը (67 կգ), Նարեկ Զախարյանը, Ալեքս Բադալյանը, Հայրիկ Նազարյանը (71 կգ), ինչպես նաև 80 կգ քաշայիններ Համբարձում Հակոբյանը, Պարգև Կարապետյանը և Գոռ Ղազարյանը:

Այսօր ռինգ դուրս կգան 51, 54, 57, 60, 75, 86 և 92+ կգ քաշային բռնցքամարտիկները:

Առաջնությանը չեն մասնակցում Օլիմպիական խաղերի բրոնզեմեդալակիր Հովհաննես Բաչկովը և Եվրոպայի առաջնության բրոնզեմեդալակիր Նարեկ Մանասյանը, որը վնասվածք ունի:

Նշենք՝ Հայաստանի առաջնությունն ընտրական է լինելու ազգային հավաքականները ձևավորելու համար:

Տղամարդկանց հավաքականը նախապատրաստվում է Տաշքենդում մայիսի 1-15-ը կայանալիք աշխարհի առաջնությանը: Մինչ այդ՝ թիմը կմասնակցի Բուլղարիայի մայրաքաղաք Սոֆիայում փետրվարի 19-ին մեկնարկելիք «Ստրանջայի գավաթ» միջազգային մրցաշարին: Այնուհետև հայ բռնցքամարտիկները կմեկնեն Սերբիա, որտեղ մարտի 2-ից ևս մեկ միջազգային մրցաշարի կմասնակցեն:

Ինչ վերաբերում է կանանց մրցապայքարին, ապա Հայաստանի առաջնությունում նրանք մրցելույթները կսկսեն փետրվարի 2-ից: Առաջնության ավարտից հետո կձևավորվի կանանց հավաքական թիմը, որը Ռաֆայել Մեհրաբյանի գլխավորությամբ փետրվարի 7-ից ուսումնամարզական հավաք կանցկացնի Օլիմպավանում: Մարզումները կտևեն մինչև փետրվարի 23-ը:

Եվս մեկ ուսումնամարզական հավաք կանայք կանցկացնեն փետրվարի վերջին՝ նախապատրաստվելով Հնդկաստանի Դելի քաղաքում մարտի 15-ին մեկնարկելիք աշխարհի առաջնությանը:

Հայաստանի բռնցքամարտի առաջնությունը կավարտվի փետրվարի 4-ին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: