Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի փոխտնօրեն Կարո Նասիբյանը «Արմենպրես» լրատվական գործակալությունում տեղի ունեցած ասուլիսում ներկայացրել է բուհերի ընդունելության միասնական և պետական ավարտական քննությունների մասին:
Կարո Նասիբյանի խոսքով՝ համաձայն բուհերի ընդունելության նոր կարգի՝ այս տարի առաջին անգամ դիմորդը կարող է միասնական քննություն հանձնել 2 անգամ՝ հունվար-փետրվար ամիսներին (1-ին փուլ) և հունիսին (2-րդ փուլ). հուլիսին տեղի կունենա լրացուցիչ փուլը: Փոփոխությունները չեն վերաբերում ներբուհական քննություններին:
«Առաջին փուլի հայտագրման գործընթացն ավարտվել է: Հունվար-փետրվարին անցկացվելիք քննությունների համար դիմորդները միայն դիմում-հայտ են լրացրել՝ առանց բուհ և մասնագիտություն նշելու: Առաջին փուլի առաջին քննությունը կմեկնարկի հունվարի 15-ին՝ ժամը 11:30-ին»,- իրազեկել է ԳԹԿ փոխտնօրենը: Նրա գնահատմամբ՝ հայտագրվել են սպասվածից ավելի շատ՝ 6871 դիմորդ:
Ամենաշատ հայտագրվածներն «Անգլերեն» առարկայից են՝ 3139, այնուհետ «Մաթեմատիկա»՝ 2950 և 3-րդ տեղում՝ «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայից՝ 2018 հայտագրված: Մնացած առարկաների համար հայտագրվել են 1000-ից պակաս դիմորդներ: Քննությունները կանցկացվեն 29 քննական կենտրոններում, որտեղ ապահովված են բոլոր պայմանները:
Ի պատասխան այն հարցի, թե ինչով է պայմանավորված «Անգլերեն» առարկայից քննություն հանձնողների գերակշիռ թիվը, Կարո Նասիբյանը նշել է. «Առարկաների ընտրության հնարավորությունը և առարկաների բարդությունը. ըստ վիճակագրության՝ բարձր միավորներ հիմնականում հավաքում են «Անգլերեն» առարկայից»:
Քննական բոլոր օրերը նախատեսված են կիրակի օրերին՝ բացի փետրվարի 4-ից, որը շաբաթ օր է. նպատակը քննական կենտրոններում՝ դպրոցներում, դասապրոցեսը չխոչընդոտելն է: Քննասենյակներում տեսախցիկ չի տեղադրվելու, ինչը նշանակում է՝ ծնողներն ընթացքին հետևելու հնարավություն չեն ունենա՝ պայմանավորված եղանակային անբարենպաստ պայմաններով և տեխնիկական խնդիրներով:
Առաջին փուլի բոլոր դիմորդները հնարավորություն ունեն ամռանը ևս մասնակցելու միասնական քննություններին:
ԳԹԿ փոխտնօրեն Կարո Նասիբյանն անդրադարձել է նաև Արցախի դիմորդներին առնչվող խնդիրներին:
«Մինչև Բերձորի միջանցքի շրջափակումը՝ արցախցի մեր գործընկերները տեղեկացրել էին, որ հունվար-փետրվարի՝ 1-ին փուլի քննություններ չեն անցկացնելու: Ըստ նախնական պայմանավորվածության՝ ցանկացողները կարող էին քննություն հանձնել Գորիսի քննական կենտրոնում, սակայն պայմանավորված այս իրավիճակով՝ գործընթացն առկախ վիճակում է և հնարավոր չէ իրականացնել: Պետք է ձեռնարկել նոր մեխանիզմներ՝ հետագայում Արցախի դիմորդների՝ քննություն հանձնելու իրավունքը փոխհատուցելու համար»,- հայտնել է Նասիբյանը և հավելել, որ Հայաստանում ուսումը շարունակելու համար հայտագրվել է արցախցի 50 դիմորդ:
Անդրադառնալով պետական ավարտական քննություններին՝ Կարո Նասիբյանը նշել է, որ պետական ավարտական քննությունները սկսվել են հունվարի 10-ից: Ամենամեծ թիվը գրանցվել է «Հայոց պատմություն» առարկայից՝ 9165, «Մաթեմատիկայից»՝ 6218, «Հայոց լեզու և գրականությունից»՝ 4097: Կան նաև շրջանավարտներ, որոնք ցանկացել են թեստը թարգմանել ռուսերեն, ինչն իրականացվել է ըստ ընթացակարգի:
ԳԹԿ փոխտնօրենը հաջողություն է մաղթել բոլոր շրջանավարտներին ու դիմորդներին և կոչ արել օգտվել նոր կարգի հնարավորություններից, որոնք ի նպաստ դիմորդի են:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան