ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հարկ է համարում արձագանքել մամուլում տարածված այն լուրերին, թե գերատեսչությունը պատշաճ ֆինանսական աջակցություն չի տրամադրել Հայաստանի պարալիմպիկ կոմիտեին՝ Գրետա Վարդանյանի մասնակցությունը ԱՄԷ-ի Դուբայ քաղաքում անցկացված պարածանրամարտի աշխարհի գավաթի փուլային խաղարկությունում ապահովելու նպատակով:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և «Հայաստանի ազգային պարալիմպիկ կոմիտե» հասարակական կազմակերպության միջև 2022 թվականի հունվարի 24-ին կնքված N ՍՊԱՍ_37-2022 պայմանագրի համաձայն՝ կազմակերպությանը պետության կողմից հատկացվել է 39 մլն 222 հազար դրամ՝ 9 միջոցառումների կազմակերպման, անցկացման, ինչպես նաև միջոցառումներին մասնակցության ապահովման համար:
Պայմանագրով հաստատված միջոցառումների շարքում ներառված է եղել Դուբայի աշխարհի գավաթի Fazza Championships միջոցառումը՝ 3 մլն 294 հազար դրամ բյուջեով: Կազմակերպությունը, սակայն, նախարարություն է ներկայացրել գրություն՝ խնդրելով թույլատրել ԱՄԷ–ի Դուբայ քաղաքում անցկացվելիք աշխարհի գավաթի հերթական խաղարկության փոխարեն մասնակցել Թբիլիսիում կայանալիք Եվրոպայի բաց, տարածաշրջանային առաջնությանը:
2022 թվականի օրացուցային պլանում և պայմանագրի հավելված N-1-ում Թբիլիսիում անցկացվելիք պարածանրամարտի Եվրոպայի տարածաշրջանային բաց առաջնությունն ընդգրկված չի եղել, սակայն Հայաստանի ազգային պարալիմպիկ կոմիտեն հույժ կարևոր է համարել պարածանրամարտի այդ առաջնությանը մարզիկների մասնակցությունը, հավաստիացրել է, որ վերոնշյալ առաջնությունը տարվա միակ վարկանիշայինն է, որին մասնակցելով՝ հավաքականի մարզիկները, հնարավոր է, ձեռք բերեն պարալիմպիկ խաղերի մասնակցության վարկանիշ: Հաշվի առնելով վերոգրյալը՝ որոշվել է ԱՄԷ-ի Դուբայ քաղաքում պարածանրամարտի աշխարհի գավաթի խաղարկության համար նախատեսված ֆինանսական միջոցներն ուղղել Թբիլիսիում կայանալիք Եվրոպայի բաց առաջնության մասնակցությանը: «Հայաստանի ազգային պարալիմպիկ կոմիտե» հասարակական կազմակերպության նախագահին տրված պաշտոնական պատասխանում նշվել է, որ Թբիլիսիում անցկացվելիք առաջնությունում վարկանիշ ձեռք բերելու պարագայում նախարարությունը կքննարկի նաև աշխարհի գավաթի խաղարկության մասնակցության համար լրացուցիչ ֆինանսավորման հարցը, ինչին կազմակերպությունը տվել է իր համաձայնությունը: Վերոնշյալ մրցմանը մեր մարզիկների մասնակցությունն ապահովվել է, սակայն վարկանիշ ձեռք չի բերվել: Հաշվի առնելով նաև այն, որ 2022 թվականին վերոնշյալ պայմանագրով կազմակերպության համար նախատեսված ֆինանսական միջոցներն արդեն իսկ սպառված են եղել, պարածանրամարտի աշխարհի գավաթի հերթական խաղարկության մասնակցության համար լրացուցիչ ֆինանսավորման հատկացումը նպատակահրամար չի համարվել՝ նկատի առնելով այն հանգամանքը, որ Դուբայի աշխարհի գավաթի Fazza Championships մրցաշարը վարկանիշային չի եղել: Նշենք նաև, որ 55 կգ քաշային կարգում, բացի Գրետա Վարդանյանից, մրցաշարին մասնակցել է ընդամենը 3 մարզիկ: Այնուամենայնիվ, կարևորելով Գրետա Վարդանյանի հաջողությունը՝ նախարարությունը նրան պարգևատրել է շնորհակալագրով, սակայն նա հրաժարվել է կազմակերպված միջոցառմանը մասնակցելուց:
Ինչ վերաբերում է Վրաստանի մայրաքաղաքում անցկացված պարածանրամարտի Եվրոպայի բաց առաջնությանը, ապա Հայաստանի ազգային պարալիմպիկ կոմիտեն ԿԳՄՍ նախարարություն է ներկայացրել այդ առաջնության մասնակցության հայտը և հիմնավորող փաստաթղթերը՝ ավելի քան 4 մլն դրամի չափով: Ծախսերի նախահաշվում ներառված են եղել 4 մասնակիցների (1 գլխավոր մարզիչ և 3 մարզիկ) մասնակցության վճարը՝ յուրաքանչյուրի համար 500 ԱՄՆ դոլարին համարժեք դրամ, 9 օրվա կացության և սննդի գումար՝ յուրաքանչյուրին օրական 150 ԱՄՆ դոլարին համարժեք դրամ, վիտամիններ և հավելյալ սնունդ, ինչպես նաև մարզական համազգեստ ձեռք բերելու համար` յուրաքանչյուրին 185 հազարական դրամ:
Համաձայն հայտի՝ օգոստոսի 30-ին «Հայաստանի ազգային պարալիմպիկ կոմիտե» հասարակական կազմակերպությանն է փոխանցվել 4 մլն 75 հազար դրամ, և կատարվել է պայմանագրի փոփոխություն:
Նշենք նաև՝ հաշմանդամային սպորտին պետության կողմից հատկացվող գումարները վերջին տարիներին մեծապես ավելացել են: Մինչև 2019 թվականը պետական ֆինանսական աջակցություն է ստացել ընդամենը 4 հասարակական կազմակերպություն, իսկ դրամական աջակցության ընդհանուր չափը կազմել է մոտ 9 մլն դրամ, որը կարող էր ավելանալ տվյալ տարում Պարալիմպիկ կամ Սուրդլիմպիկ խաղերի առկայությամբ պայմանավորված:
2021 թվականից սկսած հաշմանդամային սպորտի պետական ֆինանսավորման ծավալն աճել է ավելի քան 10 անգամ` գերազանցելով 100 մլն դրամի շեմը: Այսպես` 2021 թվականին հատկացվել է ընդհանուր առմամբ 104 մլն դրամ՝ տարվա ընթացքում նախատեսված միջոցառումների անցկացման և մասնակցության համար: 2022 թվականին հաշմանդամային սպորտի պետական աջակցության գումարը կազմել է ավելի քան 112 մլն դրամ, իսկ 2023 թվականին կկազմի ավելի քան 121 մլն դրամ: Միաժամանակ ավելացել է նաև պետության կողմից ֆինանսավորում ստացող կազմակերպությունների թիվը. նախկին 4-ի փոխարեն 2021-2022 թվականներին ֆինանսական աջակցություն է տրամադրվել հաշմանդային սպորտի հասարակական 8 կազմակերպությունների` «Հայաստանի կույրերի միավորում», «Հայաստանի ազգային պարալիմպիկ կոմիտե», «Խուլերի հայկական սպորտային կոմիտե», «Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ», «Հայաստանի Հանրապետության հաշմանդամային սպորտի ֆեդերացիա», «Հաշմանդամ անձանց սեղանի թենիսի հայկական ֆեդերացիա», «Հաշմանդամային սպորտի հայկական ազգային ֆեդերացիա» և «Ռաֆտինգի հայկական ազգային ֆեդերացիա»:
Ի դեպ, հաշմանդամային կազմակերպությունների և Հայաստանի ազգային պարալիմպիկ կոմիտեի հարաբերություններում առկա խնդիրները, որոնց առնչությամբ նախարարությունը նաև գրություններ և դժգոհություններ է ստացել, քննարկման առանձին թեմա են:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան