Հայաստանի շախմատի կանանց հավաքականի առաջատար Էլինա Դանիելյանը 12-րդ տեղն է զբաղեցրել Ղազախստանի Ալմաթի քաղաքում անցկացված արագ շախմատի աշխարհի առաջնությունում: 11 տուրերից հետո Դանիելյանը 7 միավոր է վաստակել և արժանացել 2 հազար դոլար պարգևավճարի:
Կանանց մրցաշարում աշխարհի չեմպիոնի կոչմանն արժանացել է Չինաստանի ներկայացուցիչ Չժոնգի Տանը (8,5 միավոր), որին Էլինան զիջել է 1,5 միավորով:
Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչ Լիլիթ Մկրտչյանը 37-րդ տեղն է զբաղեցրել՝ վաստակած 6 միավորով, Մարիամ Մկրտչյանը 5,5 միավորով 48-րդն է, իսկ Սուսաննա Գաբոյանը՝ 59-րդը:
Տղամարդկանց մրցաշարում հայ շախմատիստներից լավագույն արդյունքը ցույց են տվել Մանուել Պետրոսյանն ու Զավեն Անդրիասյանը: Անցկացված 13 պարտիաներում նրանք 8-ական միավոր են վաստակել: Լրացուցիչ գործակիցներով Մանուելը զբաղեցրել է 25-րդ, իսկ Զավեն Անդրիասյանը՝ 40-րդ հորիզոնականը: Պետրոսյանն արժանացել է 3 հազար դոլար պարգևավճարի:
Աշխարհի չեմպիոնի կոչումը 13 հնարավորից վաստակած 10 միավորով նվաճել է նորվեգացի Մագնուս Կարլսենը` կարիերայում չորրորդ անգամ արժանանալով այս կոչմանը:
Հայկ Մարտիրոսյանը 41-րդ տեղն է զբաղեցրել՝ 7,5 միավորով։ Գաբրիել Սարգսյանը նույնքան միավորով գրավել է 45-րդ տեղը։ Սամվել Տեր-Սահակյանը (62-րդ տեղ), Շանթ Սարգսյանը (66-րդ տեղ) և Մամիկոն Ղարիբյանը (71-րդ տեղ) վաստակել են 7-ական միավոր: Տիգրան Լ. Պետրոսյանը 89-րդն է՝ 6,5 միավորով։
Դեկտեմբերի 29-30-ը կանցկացվի կայծակնային շախմատի (բլից) աշխարհի առաջնությունը:
Աշխարհի առաջնությունում Հայաստանը 14 շախմատիստ է ներկայացնում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան