Երևանի «Դինամո» մարզադահլիճում օրերս անցկացվել է ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի մեծահասակների առաջնությունը, որին 10 քաշային կարգերում ավելի քան 80 ըմբիշ է մասնակցել Երևանից և ՀՀ մարզերից:
Հայաստանի առաջնությունից ազատված էին աշխարհի ու Եվրոպայի չեմպիոն Արսեն Հարությունյանը և Մ23 տարեկանների աշխարհի առաջնության հաղթող Վազգեն Թևանյանը, իսկ ըմբիշներ Արման Անդրեասյանը, Սերգեյ Սարգսյանը և Լյովա Գևորգյանն առաջնությունը բաց են թողել վնասվածքների պատճառով:
Հայաստանի առաջնության արդյունքներով կձևավորվի հավաքական թիմը, որը հունվարից ուսումնամարզական հավաք կանցկացնի և կնախապատրաստվի աշխարհի և Եվրոպայի առաջնություններին:
Հայաստանի առաջնության չեմպիոններն ու մեդալակիրները՝ ըստ քաշային կարգերի.
57 կգ. 1-ին տեղ՝ Մանվել Խնձրցյան, 2-րդ տեղ՝ Էդիկ Հարությունյան, 3-րդ տեղ՝ Սարգիս Բեգոյան, Առաքել Մովսեսյան:
61 կգ. 1-ին տեղ՝ Մեջլում Մեջլումյան, 2-րդ տեղ՝ Նորիկ Հարությունյան, 3-րդ տեղ՝ Նարեկ Հովհաննիսյան, Լևիկ Միքայելյան:
65 կգ. 1-ին տեղ՝ Տիգրան Ղազարյան, 2-րդ տեղ՝ Անդրանիկ Ավետիսյան, 3-րդ տեղ՝ Հրաչյա Մարգարյան, Հայկ Աղաբաբյան:
70 կգ. 1-ին տեղ՝ Հայկ Պապիկյան, 2-րդ տեղ՝ Գևորգ Մխեյան, 3-րդ տեղ՝ Նարեկ Հարությունյան, Հովհաննես Բոթոյան:
74 կգ. 1-ին տեղ՝ Հրայր Ալիխանյան, 2-րդ տեղ՝ Մենուա Յարիբեկյան, 3-րդ տեղ՝ Խաչատուր Պապիկյան, Ռազմիկ Սիմոնյան:
79 կգ. 1-ին տեղ՝ Մհեր Քոչոյան, 2-րդ տեղ՝ Արման Ավագյան, 3-րդ տեղ՝ Նարեկ Գրիգորյան:
86 կգ. 1-ին տեղ՝ Կնյազ Իբոյան, 2-րդ տեղ՝ Մուշեղ Մկրտչյան, 3-րդ տեղ՝ Պապիկ Հունանյան:
92 կգ. 1-ին տեղ՝ Իգոր Սարկիսյան, 2-րդ տեղ՝ Ազատ Կարապետյան, 3-րդ տեղ՝ Գուրգեն Սիմոնյան:
97 կգ. 1-ին տեղ՝ Խաչատուր Խաչատրյան, 2-րդ տեղ՝ Հենրիկ Հայկյան, 3-րդ տեղ՝ Սուրեն Մարտիրոսյան:
125 կգ. 1-ին տեղ՝ Մարտին Սիմոնյան, 2-րդ տեղ՝ Գոռ Գալոյան, 3-րդ տեղ՝ Ռոբերտ Ստեփանյան:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ