ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի առաջնության հաղթողներն ու մրցանակակիրները

Դեկտեմբերի 27, 2022
Սպորտային լուրեր

Երևանի «Դինամո» մարզադահլիճում օրերս անցկացվել է ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի մեծահասակների առաջնությունը, որին 10 քաշային կարգերում ավելի քան 80 ըմբիշ է մասնակցել Երևանից և ՀՀ մարզերից:

Հայաստանի առաջնությունից ազատված էին աշխարհի ու Եվրոպայի չեմպիոն Արսեն Հարությունյանը և Մ23 տարեկանների աշխարհի առաջնության հաղթող Վազգեն Թևանյանը, իսկ ըմբիշներ Արման Անդրեասյանը, Սերգեյ Սարգսյանը և Լյովա Գևորգյանն առաջնությունը բաց են թողել վնասվածքների պատճառով:

Հայաստանի առաջնության արդյունքներով կձևավորվի հավաքական թիմը, որը հունվարից ուսումնամարզական հավաք կանցկացնի և կնախապատրաստվի աշխարհի և Եվրոպայի առաջնություններին:

Հայաստանի առաջնության չեմպիոններն ու մեդալակիրները՝ ըստ քաշային կարգերի.

57 կգ. 1-ին տեղ՝ Մանվել Խնձրցյան, 2-րդ տեղ՝ Էդիկ Հարությունյան, 3-րդ տեղ՝ Սարգիս Բեգոյան, Առաքել Մովսեսյան:

61 կգ. 1-ին տեղ՝ Մեջլում Մեջլումյան, 2-րդ տեղ՝ Նորիկ Հարությունյան, 3-րդ տեղ՝ Նարեկ Հովհաննիսյան, Լևիկ Միքայելյան:

65 կգ. 1-ին տեղ՝ Տիգրան Ղազարյան, 2-րդ տեղ՝ Անդրանիկ Ավետիսյան, 3-րդ տեղ՝ Հրաչյա Մարգարյան, Հայկ Աղաբաբյան:

70 կգ. 1-ին տեղ՝ Հայկ Պապիկյան, 2-րդ տեղ՝ Գևորգ Մխեյան, 3-րդ տեղ՝ Նարեկ Հարությունյան, Հովհաննես Բոթոյան:

74 կգ. 1-ին տեղ՝ Հրայր Ալիխանյան, 2-րդ տեղ՝ Մենուա Յարիբեկյան, 3-րդ տեղ՝ Խաչատուր Պապիկյան, Ռազմիկ Սիմոնյան:

79 կգ. 1-ին տեղ՝ Մհեր Քոչոյան, 2-րդ տեղ՝ Արման Ավագյան, 3-րդ տեղ՝ Նարեկ Գրիգորյան:

86 կգ. 1-ին տեղ՝ Կնյազ Իբոյան, 2-րդ տեղ՝ Մուշեղ Մկրտչյան, 3-րդ տեղ՝ Պապիկ Հունանյան:

92 կգ. 1-ին տեղ՝ Իգոր Սարկիսյան, 2-րդ տեղ՝ Ազատ Կարապետյան, 3-րդ տեղ՝ Գուրգեն Սիմոնյան:

97 կգ. 1-ին տեղ՝ Խաչատուր Խաչատրյան, 2-րդ տեղ՝ Հենրիկ Հայկյան, 3-րդ տեղ՝ Սուրեն Մարտիրոսյան:

125 կգ. 1-ին տեղ՝ Մարտին Սիմոնյան, 2-րդ տեղ՝ Գոռ Գալոյան, 3-րդ տեղ՝ Ռոբերտ Ստեփանյան:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: