Երևանի «Դինամո» մարզադահլիճում օրերս անցկացվել է ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի մեծահասակների առաջնությունը, որին 10 քաշային կարգերում ավելի քան 80 ըմբիշ է մասնակցել Երևանից և ՀՀ մարզերից:
Հայաստանի առաջնությունից ազատված էին աշխարհի ու Եվրոպայի չեմպիոն Արսեն Հարությունյանը և Մ23 տարեկանների աշխարհի առաջնության հաղթող Վազգեն Թևանյանը, իսկ ըմբիշներ Արման Անդրեասյանը, Սերգեյ Սարգսյանը և Լյովա Գևորգյանն առաջնությունը բաց են թողել վնասվածքների պատճառով:
Հայաստանի առաջնության արդյունքներով կձևավորվի հավաքական թիմը, որը հունվարից ուսումնամարզական հավաք կանցկացնի և կնախապատրաստվի աշխարհի և Եվրոպայի առաջնություններին:
Հայաստանի առաջնության չեմպիոններն ու մեդալակիրները՝ ըստ քաշային կարգերի.
57 կգ. 1-ին տեղ՝ Մանվել Խնձրցյան, 2-րդ տեղ՝ Էդիկ Հարությունյան, 3-րդ տեղ՝ Սարգիս Բեգոյան, Առաքել Մովսեսյան:
61 կգ. 1-ին տեղ՝ Մեջլում Մեջլումյան, 2-րդ տեղ՝ Նորիկ Հարությունյան, 3-րդ տեղ՝ Նարեկ Հովհաննիսյան, Լևիկ Միքայելյան:
65 կգ. 1-ին տեղ՝ Տիգրան Ղազարյան, 2-րդ տեղ՝ Անդրանիկ Ավետիսյան, 3-րդ տեղ՝ Հրաչյա Մարգարյան, Հայկ Աղաբաբյան:
70 կգ. 1-ին տեղ՝ Հայկ Պապիկյան, 2-րդ տեղ՝ Գևորգ Մխեյան, 3-րդ տեղ՝ Նարեկ Հարությունյան, Հովհաննես Բոթոյան:
74 կգ. 1-ին տեղ՝ Հրայր Ալիխանյան, 2-րդ տեղ՝ Մենուա Յարիբեկյան, 3-րդ տեղ՝ Խաչատուր Պապիկյան, Ռազմիկ Սիմոնյան:
79 կգ. 1-ին տեղ՝ Մհեր Քոչոյան, 2-րդ տեղ՝ Արման Ավագյան, 3-րդ տեղ՝ Նարեկ Գրիգորյան:
86 կգ. 1-ին տեղ՝ Կնյազ Իբոյան, 2-րդ տեղ՝ Մուշեղ Մկրտչյան, 3-րդ տեղ՝ Պապիկ Հունանյան:
92 կգ. 1-ին տեղ՝ Իգոր Սարկիսյան, 2-րդ տեղ՝ Ազատ Կարապետյան, 3-րդ տեղ՝ Գուրգեն Սիմոնյան:
97 կգ. 1-ին տեղ՝ Խաչատուր Խաչատրյան, 2-րդ տեղ՝ Հենրիկ Հայկյան, 3-րդ տեղ՝ Սուրեն Մարտիրոսյան:
125 կգ. 1-ին տեղ՝ Մարտին Սիմոնյան, 2-րդ տեղ՝ Գոռ Գալոյան, 3-րդ տեղ՝ Ռոբերտ Ստեփանյան:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան