ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«ԵՀՍԿ-ի կատարած ահռելի աշխատանքն այն ճանապարհն է, որով ընդառաջ ենք գնում միմյանց». Արա Խզմալյան

Դեկտեմբերի 26, 2022
Մշակութային լուրեր

Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի «Black box»-ում ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Աննա Կարապետյանը ներկայացրել է 2022 թվականի ընթացքում կատարած աշխատանքներն ու իրականացրած ծրագրերը:

Միջոցառմանը ներկա էր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը:

Կենտրոնի տնօրեն Աննա Կարապետյանի տեղեկացմամբ` ՀՀ ԿԳՄՍՆ ենթակայությամբ գործող «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ը հաշմանդամություն ունեցող, ծնողազուրկ, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող և սոցիալապես անապահով 935 երեխայի համար արվեստի և արհեստների ոլորտում իրականացրել է անվճար գեղարվեստական կրթություն:

«Ուսուցման ընթացքում երեխաների շրջանում անցկացվել են հոգևոր և գեղագիտական դաստիարակությանն ուղղված աշխատանքներ: Բացահայտվել են երեխաների կարողությունները. արդյունքում՝ նրանք ձեռք են բերել նախնական մասնագիտական հմտություններ, գտել են նոր զբաղմունքներ և ընկերներ: Մասնակցել են ներառական միջոցառումների, համերգների, փառատոների, մրցույթների, ճանաչողական, կրթական էքսկուրսիաների, կամավորական աշխատանքների և վարպետաց դասերի: 2022 թվականին կենտրոնն իրականացրել է 57 միջոցառում Երևանում և ՀՀ մարզերում: Կենտրոնի լայնամասշտաբ միջոցառումներից էր ՀՀ ԿԳՄՍՆ աջակցությամբ իրականացված «Միասին կարող ենք» խորագրով «Ֆրեսկո» արդի արվեստի և հոգևոր ֆիլմերի միջազգային ներառական փառատոնը: Այն երկխոսության առիթ էր, որը Հայաստանը դարձրեց արդիական շփումների խաչմերուկ»,- ասել է կենտրոնի տնօրենը և մանրամասնել՝ Երևանում և Վանաձորում փառատոնի շրջանակում տեղի են ունեցել բացօթյա ֆիլմերի դիտում-քննարկումներ, ներառական համերգային ծրագրեր, վարպետության դասեր, մարզային ներառական մշակութային ճամբար, որտեղ ընդգրկված էին կենտրոնի սաները:

Տարվա ընթացքում ԿԳՄՍՆ աջակցությամբ «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ն իրականացրել է «Քո արվեստը դպրոցում. մասնագիտության որոնումներում» հանրապետական ծրագիրը, որը միտված է երեխաների մասնագիտական կողմնորոշմանը, հոգևոր զարգացմանը, արվեստի ճյուղերի ճանաչմանն ու հայ արվեստագետների հանրային ճանաչելիության բարձրացմանը:

2022 թվականին կենտրոնը Հայաստանում առաջին անգամ իրականացրել է «Զատկական փառատոն» միջոցառումը։ Այս հարթակում ներկայացվել են կենտրոնի շուրջ 320 սաների և այլ մասնագիտացված կազմակերպությունների սաների ձեռքի աշխատանքները: Համերգային ծրագրում երեխաները հանդես են եկել երաժշտական կատարումներով։

2022 թվականին Հայատանում առաջին անգամ ԵՀՍԿ-ն ՀՀ ԿԳՄՍՆ աջակցությամբ իրականացրել է «Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ներառականության ապահվանն ուղղված դասընթացներ» ծրագիրը, որում ընդգրկվել էր 650 մանկավարժ՝ Երևանի 28 ուսումնական հաստատությունից: Կենտրոնն ունի 145 խմբակ Երևանում և հինգ մարզերում:

«Ծրագրի նպատակն է ստեղծել միջավայր, որտեղ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաները չմեկուսացվեն ընդհանուր կրթական համակարգից, կարողանան ստանալ ներառական ու որակյալ կրթություն և զերծ չմնան գեղարվեստական կրթություն ստանալու իրավունքից: Ծրագիրը միտված է մանկավարժների շրջանում ներառական դասավանդման հմտությունների զարգացման ապահովմանը, հաշմանդամություն ունեցող երեխաների հետ աշխատելու համար նոր գիտելիքներ և հմտություններ ստանալուն, հաշմանդամություն ունեցող երեխաների նկատմամբ կարծրատիպերի վերացմանը, կրթության իրավունքի ապահովմանը՝ հավասար պայմաններում: Ծրագրի ընթացքում մանկավարժները մասնակցել են տեսական և գործնական դասընթացների: Մանկավարժները ձեռք են բերել գիտելիքներ ներառական կրթության առանձնահատկությունների, երեխաների բազմազանության, իրավական դաշտի, շրջակա միջավայրի հարմարեցման ու մատչելիության մեխանիզմների վերաբերյալ: Դասընթացների ընթացում մանկավարժները գիտելիքներ են ստացել արտ թերապիայի, ծնող-երեխա-մանկավարժ հարաբերությունների, մանկավարժական հոգեբանության և էթիկայի, միջազգային փորձի և ներառական կրթության մեթոդաբանության ուղղությամբ»,- ներկայացնելով 2022 թվականի ընթացքում կատարած աշխատանքները՝ եզրափակել է ԵՀՍԿ տնօրեն Աննա Կարապետյանը:

Նշենք, որ տարվա ընթացքում կատարած աշխատանքների՝ մանկավարժների վերապատրաստման դասընթացների, փառատոների, երեխաների մասնակցությամբ մշակութային բազմաթիվ միջոցառումների վերաբերյալ կենտրոնի կողմից պատրաստվել էին տեսահոլովակներ, որոնք ներկայացվել են հաշվետու միջոցառման ընթացքում:

Միջոցառման ընթացքում «Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ներառականության ապահովմանն ուղղված դասընթացներ» ծրագրի բանախոսներին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը շնորհակալագրեր է հանձնել:

Նախարարի տեղակալը բարձր է գնահատել «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի տնօրենի և անձնակազմի կատարած աշխատանքը՝ գոհունակությամբ նշելով, որ կատարած այս ահռելի աշխատանքն այն ճանապարհն է, որով ընդառաջ ենք գնում միմյանց:

«Գրեթե բոլոր նախագծերը, որոնք իրականացնում է «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոնը», ընդգրկում են մարզերն ու համայնքները: Ներառականությունը որպես առաջնահերթություն լիարժեք իրականացված է կենտրոնի գործունեության մեջ: «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագրի շրջանակում մարզերի և համայնքների դպրոցների աշակերտները հնարավորություն են ունեցել շփվելու 50 արվեստագետի հետ: Մեր նպատակն է ամենավաղ տարիքից լուրջ վերաբերմունք ձևավորել արվեստի, մշակույթի գործիչների հանդեպ: Այս հարթակում իրականացվում է նաև «Դասարան+Դասական» կրթական նախագիծը, որը, ըստ էության, մշակութային և կրթական քաղաքականության առաջնահերթություններից է:

Մեր պետական քաղաքականությունն ընդառաջության քաղաքականություն է, և մենք չենք կարող մեզ համարել քաղաքակիրթ հանրություն, ազատ միջավայր, եթե այդ միջավայրում յուրաքանչյուր ոք չի զգում իրեն պաշտպանված և հանրության լիիրավ անդամ»,- նշել Արա Խզմալյանը և շնորհակալություն հայտնել ՊՈԱԿ-ի տնօրենին, աշխատակիցներին, կազմակերպություններին և անհատներին՝ պատանիների, երիտասարդների, առանձնահատուկ կարողություններ ունեցող անձանց շրջանում իրականացրած կարևորագույն գործունեության համար:

Միջոցառմանը «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոնի» ժեստերի երգչախումբը և «Արևային զանգակներ» համույթը հանդես են եկել երաժշտական կատարումներով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…