ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամփոփվել է մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարի լուսաբանման ամենամյա լրագրողական մրցույթը

Դեկտեմբերի 20, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է նախարարության աջակցությամբ իրականացվող «Մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարի լուսաբանման» ամենամյա մրցանակաբաշխությանը:

Մրցույթի նպատակն է խրախուսել ՀՀ-ում մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարի բազմակողմանի, օբյեկտիվ և արդյունավետ լուսաբանումը՝ դրանով իսկ նպաստելով մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման կանխարգելմանն ուղղված հանրային իրազեկվածության բարձրացմանը:

Մրցույթին ներկայացվել են 2022 թվականի ընթացքում թրաֆիքինգի թեմաներն արծարծող լրագրողական նյութեր՝ «Հեռուստա/ռադիո արտադրանք» և «Տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր» անվանակարգերում:

Մասնագիտական ժյուրիի որոշմամբ ՀՀ-ում մարդկանց շահագործման երևույթը և դրա դեմ պայքարն արծարծող լրագրողական մրցույթում «Հեռուստա/ռադիո արտադրանք» անվանակարգում 1-ին մրցանակին արժանացել է լրագրող Արաքս Մամուլյանը:

Այս անվանակարգում 2-րդ կարգի մրցանակը շնորհվել է երկու լրագրողի՝ Սաթենիկ Հայրապետյանին և Տաթևիկ Աբրահամյանին: «Հեռուստա/ռադիո արտադրանք» անվանակարգում երրորդ կարգի մրցանակ չի շնորհվել:

«Տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր» անվանակարգում երրորդ կարգի մրցանակը շնորհվել է լրագրող Արմինե Ավետիսյանին. երկրորդ կարգի մրցանակի արժանացել է լրագրող Սոնա Մարտիրոսյանը: Այս անվանակարգում 1-ին մրցանակ չի շնորհվել:

Այս տարի ժյուրիի կազմում ընդգրկված էին ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանը, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հավասար հնարավորությունների ապահովման վարչության պետ, Մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարի հարցերով խորհրդի աշխատանքային խմբի ղեկավար Քրիստինա Հովհաննիսյանը, «Աուդիո-վիզուալ լրագրողների ասոցիացիա» լրագրողների հասարակական կազմակերպության նախագահ Արզուման Հարությունյանը, «Media.am» կայքի խմբագիր Գեղամ Վարդանյանը, «Հետք» առցանց պարբերականի փոխխմբագիր Լիանա Սայադյանը, թրաֆիքինգի դեմ պայքարի միջազգային փորձագետ, փաստաբան Դավիթ Թումասյանը, «Ամքոր» հասարակական-բարեգործական կազմակերպության ծրագրերի համակարգող Վիկտորիա Ավակովան:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ողջունելով մրցանակաբաշխության հաղթողներին և ներկաներին, հորդորել է, որ նրանք թրաֆիքինգի, ինչպես նաև սոցիալական այլ չարիքների մասին գրելիս իրենց դիտարկեն ոչ միայն որպես թեմայի լուսաբանող, այլև սոցիալական գործընկեր: Այս երևույթների դեմ, ըստ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի, պետք է պայքարեն հանրության բոլոր շերտերը:

Նա նաև նշել է, որ ԿԳՄՍՆ-ն իրականացնում մի շարք միջոցառումներ մարդկանց շահագործման (թրաֆիքինգի) և դրա դեմ պայքարի վերաբերյալ իրազեկվածությունը բարձրացնելու և երիտասարդության շրջանում զգոնությունն արթնացնելու ուղղությամբ:

Արթուր Մարտիրոսյանը, մասնավորապես, առանձնացրել է antitrafficking.am կայքի գործարկումը, երիտասարդների շրջանում թրաֆիքինգի դրսևորումների և դրանք ճանաչելու ու կանխարգելելու վերաբերյալ դասընթացների իրականացումը, ինչպես նաև «Մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման դեմ պայքարի լուսաբանման» ամենամյա մրցույթը:

Հաղթող հայտերը պարգևատրվել են դրամական խրախուսմամբ՝

  • 1-ին տեղի համար՝ 300.000 (երեք հարյուր հազար) ՀՀ դրամի չափով (ներառյալ հարկերն ու տուրքերը),
  • 2-րդ տեղի համար՝ 250.000 (երկու հարյուր հիսուն հազար) ՀՀ դրամի չափով (ներառյալ հարկերն ու տուրքերը),
  • 3-րդ տեղի համար՝ 200.000 (երկու հարյուր հազար) ՀՀ դրամի չափով (ներառյալ հարկերն ու տուրքերը):

Հաղթող լրագրողներն իրենց շնորհակալական խոսքում հույս են հայտնել, որ մեր երկրում թրաֆիքինգի դեպքերը տարեցտարի կնվազեն, և ապագայում նմանօրինակ մրցույթներ անցկացնելու առիթներ այլևս չեն լինի:

Նշենք նաև, որ մրցույթին կարող էին մասնակցել մեդիա ոլորտի ինչպես անհատ ներկայացուցիչներ, այնպես էլ կազմակերպություններ։ Մրցույթի մասնակիցները կարող էին առաջադրվել նաև ինքնաառաջադրմամբ: Սահմանված էին մրցանակային տեղեր՝ 1-ին, 2-րդ, 3-րդ՝ յուրաքանչյուր անվանակարգի համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…