Երևանի Փ. Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի պետական քոլեջի 95-ամյակի առիթով կրթօջախում բացվել է հայ նշանավոր գեղանկարիչ և հասարակական գործիչ Փանոս Թերլեմեզյանի կիսանդրին: ՀՀ առաջին տիկին Ռիտա Սարգսյանի հովանավորությամբ իր դռներն է բացել նաև վերանորոգված «Թերլեմեզյան» ցուցասրահը: Հանրության դատին է հանձնվել «Սերունդներ» խորագրով ցուցահանդեսը, որտեղ ներկայացված էր քոլեջի դասախոսների և շրջանավարտների շուրջ 70 ստեղծագործություն: Կրթօջախի 95-ամյա հոբելյանի առթիվ ԿԳՆ նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը ներկաներին է փոխանցել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի ուղերձը, որում, մասնավորապես, ասված էր. «Երևանի Փ. Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի պետական քոլեջի գոյության երկար ու բեղմնավոր ուղին նշանավորվել է բազմաթիվ ձեռքբերումներով: Քոլեջի ուսումնառությունն անցած շատ ու շատ գեղանկարիչներ լայն ճանաչում են գտել ոչ միայն Հայաստանում, այլև նրա սահմաններից դուրս: Կրթօջախն ավարտած հայտնի նկարիչների` Հայաստանի ազգային պատկերասրահը զարդարող շատ գործեր իրենց ինքնատիպ լուծումներով հիացմունք են պատճառում Հայաստան այցելող բազմաթիվ հյուրերի ու զբոսաշրջիկների: Մեծ է քոլեջի ակտիվ ստեղծագործական կյանքով ապրող մանկավարժական կոլեկտիվի դերը երիտասարդ սերնդի կրթության, դաստիարակության և բարձրորակ մասնագետ-կադրերի պատրաստման գործում և հոբելյանի կապակցությամբ առանձնակի շնորհավորում եմ մանկավարժներին, որոնցից շատերն ունեն երկարամյա աշխատանքի փորձ և մեծ սիրով ու նվիրումով իրենց գիտելիքներն ու հմտությունները փոխանցում են երիտասարդ սերնդին: Սիրելի՛ ուսանողներ, հավատարիմ մնալով հայկական արվեստի լավագույն ավանդույթներին, դուք այսօր էլ ձեր աշխատանքներում արտահայտում եք մեր ժողովրդի աշխարհընկալումը, հաստատում մշակույթի հանդեպ սերը, լավատեսությունն ու ապրելու և արարելու իրավունքը: Համոզված եմ, որ ձեր օգնությամբ Երևանի Փ.Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի պետական քոլեջը, ապագայում ևս հավատարիմ մնալով իր ավանդույթներին, իրականացնելու է գնահատանքի արժանի աշխատանք՝ հարստացնելով հայ արվեստը նոր ստեղծագործություններով և անուններով: Մեկ անգամ ևս շնորհավորելով Գեղարվեստի պետական քոլեջի բոլոր շրջանավարտներին և աշխատակիցներին հոբելյանական տարեդարձի առթիվ` մաղթում եմ անսպառ եռանդ, հաստատուն կամք և բազում տարիների ստեղծագործական աշխատանք»:
Երևանի Փ. Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի պետական քոլեջի 95-ամյակի առթիվ կրթօջախն արժանացել է ՀՀ ԿԳՆ բարձրագույն պարգևի` «Ոսկե հուշամեդալի»: Քոլեջի մի շարք դասախոսներ պարգևատրվել են ԿԳ նախարարության պատվոգրերով և շնորհակալագրերով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան