Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում մեկնարկել է «ԳիտՍԵՐունդ» ծրագրի 4-րդ տարվա «Ինտեգրում» խորագիրը կրող փուլը:
Միջոցառմանը մասնակցել է նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, որն իր խոսքում կարևորել է ծրագիրը և գոհունակություն հայտնել կրթության ոլորտում ձևավորված համագործակցության և արդյունավետ աշխատանքի վերաբերյալ:
«ԳիտՍԵՐունդ»-ը գիտության, տեխնոլոգիայի, ճարտարագիտության և մաթեմատիկայի (ԳՏՃՄ) ոլորտի կրթական ծրագիր է, որն ուղղված է տվյալ առարկաների նկատմամբ աշակերտների հետաքրքրվածությունը և դասավանդման որակը բարձրացնելուն:
«Ծրագրի իրականացման ընթացքում բավականին մեծ ծավալի աշխատանք է արվել ներգրավված բոլոր մասնակիցների կողմից, որոնք կարողացել են մեծապես նպաստել, բարելավել ու հնարավորություն ընձեռել մեր մյուս դպրոցների ուսուցիչներին ու աշակերտներին օգտվելու ստեղծված նյութերից, փորձառությունից ու մոտեցումներից: Այսինքն՝ գրանցված ցանկացած արդյունք դուրս է գալիս կոնկրետ դպրոցի պատերից՝ դառնալով հանրային բարիք»,- նշել է նախարարի տեղակալը:
Միջոցառման ընթացքում Ժաննա Անդրեասյանը պատասխանել է նաև ներկաներին հետաքրքրող մի շարք հարցերի:
Ողջույնի խոսքով են հանդես եկել նաև Հայաստանում ամերիկյան համալսարանի նախագահի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արմեն Տեր-Կյուրեղյանը, ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանության հանրային դիվանագիտության գրասենյակի տնօրեն Ջեն ՄակԷնդյուն, ԿԶՆԱԿ-ի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը: «ԳիտՍԵՐունդ» ծրագրի ձեռքբերումներն ու հաջորդ տարվա անելիքներն է ներկայացրել ծրագրի ղեկավար Արթուր Խալաթյանը:
««ԳիտՍԵՐունդ»-ի 4-րդ տարվա գլխավոր նպատակն է ինտեգրել ծրագրի ռեսուրսների ստեղծման, ուսուցիչների վերապատրաստման և արդյունքների գնահատման գործընթացները, գործիքներն ու համակարգերը պետական կառույցների կողմից կիրառվող կրթական ոլորտի կառավարման, ուսուցիչների վերապատրաստման և դասավանդման որակի բարձրացման ու վերահսկման գործընթացներին: Այս փուլում ծրագիրն աշխատելու է ԿԶՆԱԿ-ի, ԿՏԱԿ-ի, ՀՊՄՀ-ի և ԳԹԿ-ի փորձագետների ու գիտաշխատողների հետ»,- ասել է Արթուր Խալաթյանը և հավելել, որ այս տարվա ծրագրի կարևոր մաս են կազմում հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչների, այդ թվում՝ ԲՏՃՄ առարկայական չափորոշիչների և օրինակելի ծրագրերում ներառված վերջնարդյունքներին համապատասխան ուսումնառության ընթացիկ գնահատման գործընթացի, ինչպես նաև թեմատիկ ու կիսամյակային քննական նյութերի ստեղծումը:
Հիշեցնենք, որ «ԳիտՍԵՐունդ»-ը մեկնարկել է 2019 թ.: Հետագա երեք տարիների ընթացքում ծրագրի շուրջ 100 ուսուցիչներ մշակել են 1800 ԲՏՃՄ դասապրոցես «Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Մաթեմատիկա», ինչպես նաև թվային և համակարգչային գիտությունների առարկաների համար: Դասավանդման ծրագրերը փորձարկվել են ՀՀ բոլոր մարզերում, ինչպես առցանց, այնպես էլ առկա ձևաչափով անցկացվող առարկաների շրջանակում: Փորձարկումներին մասնակցել են ավելի քան 300 ուսուցիչ և շուրջ 2500 աշակերտ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ