ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարևորելով կամավորությունը. Հայաստանը մասնակցել է «Մենք միասին ենք» միջազգային համաժողովին

Դեկտեմբերի 8, 2022
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

Ռուսաստանի Դաշնության մայրաքաղաք Մոսկվայում դեկտեմբերի 4-7-ը կայացել է «Մենք միասին ենք» միջազգային երիտասարդական համաժողովը, որին մասնակցել է նաև Հայաստանի Հանրապետության պատվիրակությունը:

Համաժողովի խորագիրն էր «Համագործակցություն հանուն ընդհանուր նպատակների». այն միավորել էր ավելի քան 10 հազար երիտասարդի շուրջ 45 երկրից, որոնք ներկայացնում են կամավորական կազմակերպություններ, հիմնադրամներ, բիզնես համայնքներ, սոցիալական նախաձեռնություններ, հաղորդակցության գործակալություններ և այլն: Հայաստանի պատվիրակությունից մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության, Հայաստանի 2023 թ. երիտասարդական մայրաքաղաք Մեծամորի, սոցիալական գործունեություն ծավալող մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներ:

Ամենամյա համաժողովի նպատակն է խթանել կամավորական աշխատանքը երիտասարդների շրջանում, ստեղծել համագործակցության հարթակներ, ձևավորել սոցիալական փոփոխությունների առաջնորդների և հոգատար համայնք, որը պատրաստ է գործել իր միջավայրում կյանքի որակը բարելավելու համար:

Համաժողովի շրջանակում կազմակերպվել են ճանաչողական այցեր, էքսկուրսիաներ, տաղավարներում իրականացվել են կամավորության վերաբերյալ և այն խթանող նախաձեռնություններ, խաղեր, բարեգործական ակցիաներ, թեմատիկ դասընթացներ: Միջոցառման հիմնական բաղադրիչը երկրի առաջատար դեմքերի մասնակցությամբ պանելային քննարկումներն ու բանախոսություններն էին: Թեմաներն առնչվում էին սոցիալական խնդիրների, միջազգային համագործակցությունների, շրջակա միջավայրի բարելավման, տարբեր տարածաշրջաններում մշակութային ինտեգրացիաների, մեդիա հարթակում նորարարությունների և այլ թեմաների:

Համաժողովի գլխավոր միջոցառումը «Մենք միասին ենք» միջազգային մրցույթի հաղթողների պարգևատրման արարողությունն էր, որը կայացել է դեկտեմբերի 5-ին՝ Կամավորների միջազգային օրը: Մրցույթն անցկացվել է երեք անվանակարգերում՝ «Հավասար հնարավորություններ և սոցիալական արդարություն», «Բժշկություն և առողջ ապրելակերպ», «Էկոլոգիա և կայուն զարգացում»:

Մրցույթի մասնակիցներից էր նաև հայաստանցի Անի Գաբրիելյանը: Նա «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում Ռումինիայում զբաղվում է կամավորությամբ և մրցույթում ռումինական AIDE կազմակերպության անունից ներկայացրել է «From rural to nonformal» («Ոչ ֆորմալ կրթությունը գյուղական համայնքների համար») ծրագիրը՝ «Էկոլոգիա և կայուն զարգացում» անվանակարգում: Շուրջ 400 ծրագրերից Անի Գաբրիելյանի ծրագիրը 75-ի հետ անցել է եզրափակիչ փուլ՝ արժանանալով վկայականի: Նշենք, որ տարածաշրջանային գնահատող փորձագետների կազմում էր նաև հայաստանյան ներկայացուցիչ Արփինե Սարգսյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: