ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարևորելով կամավորությունը. Հայաստանը մասնակցել է «Մենք միասին ենք» միջազգային համաժողովին

Դեկտեմբերի 8, 2022
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

Ռուսաստանի Դաշնության մայրաքաղաք Մոսկվայում դեկտեմբերի 4-7-ը կայացել է «Մենք միասին ենք» միջազգային երիտասարդական համաժողովը, որին մասնակցել է նաև Հայաստանի Հանրապետության պատվիրակությունը:

Համաժողովի խորագիրն էր «Համագործակցություն հանուն ընդհանուր նպատակների». այն միավորել էր ավելի քան 10 հազար երիտասարդի շուրջ 45 երկրից, որոնք ներկայացնում են կամավորական կազմակերպություններ, հիմնադրամներ, բիզնես համայնքներ, սոցիալական նախաձեռնություններ, հաղորդակցության գործակալություններ և այլն: Հայաստանի պատվիրակությունից մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության, Հայաստանի 2023 թ. երիտասարդական մայրաքաղաք Մեծամորի, սոցիալական գործունեություն ծավալող մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներ:

Ամենամյա համաժողովի նպատակն է խթանել կամավորական աշխատանքը երիտասարդների շրջանում, ստեղծել համագործակցության հարթակներ, ձևավորել սոցիալական փոփոխությունների առաջնորդների և հոգատար համայնք, որը պատրաստ է գործել իր միջավայրում կյանքի որակը բարելավելու համար:

Համաժողովի շրջանակում կազմակերպվել են ճանաչողական այցեր, էքսկուրսիաներ, տաղավարներում իրականացվել են կամավորության վերաբերյալ և այն խթանող նախաձեռնություններ, խաղեր, բարեգործական ակցիաներ, թեմատիկ դասընթացներ: Միջոցառման հիմնական բաղադրիչը երկրի առաջատար դեմքերի մասնակցությամբ պանելային քննարկումներն ու բանախոսություններն էին: Թեմաներն առնչվում էին սոցիալական խնդիրների, միջազգային համագործակցությունների, շրջակա միջավայրի բարելավման, տարբեր տարածաշրջաններում մշակութային ինտեգրացիաների, մեդիա հարթակում նորարարությունների և այլ թեմաների:

Համաժողովի գլխավոր միջոցառումը «Մենք միասին ենք» միջազգային մրցույթի հաղթողների պարգևատրման արարողությունն էր, որը կայացել է դեկտեմբերի 5-ին՝ Կամավորների միջազգային օրը: Մրցույթն անցկացվել է երեք անվանակարգերում՝ «Հավասար հնարավորություններ և սոցիալական արդարություն», «Բժշկություն և առողջ ապրելակերպ», «Էկոլոգիա և կայուն զարգացում»:

Մրցույթի մասնակիցներից էր նաև հայաստանցի Անի Գաբրիելյանը: Նա «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում Ռումինիայում զբաղվում է կամավորությամբ և մրցույթում ռումինական AIDE կազմակերպության անունից ներկայացրել է «From rural to nonformal» («Ոչ ֆորմալ կրթությունը գյուղական համայնքների համար») ծրագիրը՝ «Էկոլոգիա և կայուն զարգացում» անվանակարգում: Շուրջ 400 ծրագրերից Անի Գաբրիելյանի ծրագիրը 75-ի հետ անցել է եզրափակիչ փուլ՝ արժանանալով վկայականի: Նշենք, որ տարածաշրջանային գնահատող փորձագետների կազմում էր նաև հայաստանյան ներկայացուցիչ Արփինե Սարգսյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…