Ռուսաստանի Դաշնության մայրաքաղաք Մոսկվայում դեկտեմբերի 4-7-ը կայացել է «Մենք միասին ենք» միջազգային երիտասարդական համաժողովը, որին մասնակցել է նաև Հայաստանի Հանրապետության պատվիրակությունը:
Համաժողովի խորագիրն էր «Համագործակցություն հանուն ընդհանուր նպատակների». այն միավորել էր ավելի քան 10 հազար երիտասարդի շուրջ 45 երկրից, որոնք ներկայացնում են կամավորական կազմակերպություններ, հիմնադրամներ, բիզնես համայնքներ, սոցիալական նախաձեռնություններ, հաղորդակցության գործակալություններ և այլն: Հայաստանի պատվիրակությունից մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության, Հայաստանի 2023 թ. երիտասարդական մայրաքաղաք Մեծամորի, սոցիալական գործունեություն ծավալող մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներ:
Ամենամյա համաժողովի նպատակն է խթանել կամավորական աշխատանքը երիտասարդների շրջանում, ստեղծել համագործակցության հարթակներ, ձևավորել սոցիալական փոփոխությունների առաջնորդների և հոգատար համայնք, որը պատրաստ է գործել իր միջավայրում կյանքի որակը բարելավելու համար:
Համաժողովի շրջանակում կազմակերպվել են ճանաչողական այցեր, էքսկուրսիաներ, տաղավարներում իրականացվել են կամավորության վերաբերյալ և այն խթանող նախաձեռնություններ, խաղեր, բարեգործական ակցիաներ, թեմատիկ դասընթացներ: Միջոցառման հիմնական բաղադրիչը երկրի առաջատար դեմքերի մասնակցությամբ պանելային քննարկումներն ու բանախոսություններն էին: Թեմաներն առնչվում էին սոցիալական խնդիրների, միջազգային համագործակցությունների, շրջակա միջավայրի բարելավման, տարբեր տարածաշրջաններում մշակութային ինտեգրացիաների, մեդիա հարթակում նորարարությունների և այլ թեմաների:
Համաժողովի գլխավոր միջոցառումը «Մենք միասին ենք» միջազգային մրցույթի հաղթողների պարգևատրման արարողությունն էր, որը կայացել է դեկտեմբերի 5-ին՝ Կամավորների միջազգային օրը: Մրցույթն անցկացվել է երեք անվանակարգերում՝ «Հավասար հնարավորություններ և սոցիալական արդարություն», «Բժշկություն և առողջ ապրելակերպ», «Էկոլոգիա և կայուն զարգացում»:
Մրցույթի մասնակիցներից էր նաև հայաստանցի Անի Գաբրիելյանը: Նա «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում Ռումինիայում զբաղվում է կամավորությամբ և մրցույթում ռումինական AIDE կազմակերպության անունից ներկայացրել է «From rural to nonformal» («Ոչ ֆորմալ կրթությունը գյուղական համայնքների համար») ծրագիրը՝ «Էկոլոգիա և կայուն զարգացում» անվանակարգում: Շուրջ 400 ծրագրերից Անի Գաբրիելյանի ծրագիրը 75-ի հետ անցել է եզրափակիչ փուլ՝ արժանանալով վկայականի: Նշենք, որ տարածաշրջանային գնահատող փորձագետների կազմում էր նաև հայաստանյան ներկայացուցիչ Արփինե Սարգսյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: