Երևանի ՀՊՏՀ և ԲԿՄԱ մարզադահլիճներում օրերս կայացել են Հայաստանի վոլեյբոլի կանանց և տղամարդկանց «Պրո Լիգա 2022» առաջնության եզրափակիչ փուլի վերջին հանդիպումները:
Տղամարդկանց առաջնությունն անցկացվել է 4 փուլով՝ ապրիլին, մայիսին, հոկտեմբերին և դեկտեմբերին: Առաջնությանը 5 թիմ է մասնակցել՝ ՖԻՄԱ, ԲԿՄԱ, ՄՍԿՀ (Մխիթար Սեբաստացու կրթահամալիր), ՃՇՀԱՀ և Գյումրի:
Լիգայի չեմպիոնությունը որոշվել է 4-րդ փուլի վերջին խաղում՝ ՖԻՄԱ և ՄՍԿՀ թիմերի մասնակցությամբ: Լարված խաղում Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի թիմը 3-1 հաշվով հաղթանակ է տարել և ճանաչվել լիգայի հաղթող: Լավագույն եռյակը եզրափակել է ԲԿՄԱ-ն:
Հայաստանի վոլեյբոլի տղամարդկանց «Պրո լիգա 2022» առաջնության լավագույն խաղացողներ են ճանաչվել Վահե Նազարյանը (ՄՍԿՀ), Երվանդ Զաքարյանը (ՄՍԿՀ), Խաչատուր Ասմարյանը (ԲԿՄԱ), Արտեմի Սոլոդուխինը (ՄՍԿՀ), Աշոտ Բալաբեկյանը (ՖԻՄԱ), Հայկ Բաղրամյանը (ՖԻՄԱ):
Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի հատուկ նվերին էլ արժանացել է ՄՍԿՀ թիմի անդամ, Ռուսաստանի միջազգային կարգի սպորտի վարպետ, Աշխարհի լիգայի հաղթող Խաչատուր Ստեփանյանը:
Կանանց «Պրո Լիգա»-ն էլ անցկացվել է 4 թիմերի մասնակցությամբ՝ «Վան», «Արցախ», ԲՊՀ (Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարան) և «Կոտայք»: Թիմերը մրցել են երեք փուլով՝ մայիսին, հոկտեմբերին և դեկտեմբերին:
Կանանց լիգայի չեմպիոն է հռչակվել «Վան» թիմը, որը երեք փուլում ոչ մի պարտություն չի կրել, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է ԲՊՀ թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Արցախի թիմը:
Կանանց թիմերը պարգևատրվել են դիպլոմներով, մեդալներով, գավաթներով, իսկ Արցախի թիմին Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիան վոլեյբոլի մարզագույք է տրամադրել:
«Պրո Լիգա 2022» կանանց առաջնության լավագույն խաղացողներ են ճանաչվել Միլենա Տոնոյանը («Վան»), Սոնա Սահակյանը (ԲՊՀ), Շուշանիկ Տիգրանյանը (ԲՊՀ), Ինգա Ղուկասյանը («Վան»), Փարիսա Գանբառնեժադը («Վան») և Մարիաննա Ղալայանը («Արցախ»):
Մրցանակային տեղեր գրաված թիմերին պարգևատրել են Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի նախագահ Հրաչյա Մուրադյանը, ՀՎՖ գլխավոր քարտուղար Կարեն Ասմարյանը և ՀՎՖ նախագահության անդամ Ռազմիկ Սուլթանյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան