Երևանի ՀՊՏՀ և ԲԿՄԱ մարզադահլիճներում օրերս կայացել են Հայաստանի վոլեյբոլի կանանց և տղամարդկանց «Պրո Լիգա 2022» առաջնության եզրափակիչ փուլի վերջին հանդիպումները:
Տղամարդկանց առաջնությունն անցկացվել է 4 փուլով՝ ապրիլին, մայիսին, հոկտեմբերին և դեկտեմբերին: Առաջնությանը 5 թիմ է մասնակցել՝ ՖԻՄԱ, ԲԿՄԱ, ՄՍԿՀ (Մխիթար Սեբաստացու կրթահամալիր), ՃՇՀԱՀ և Գյումրի:
Լիգայի չեմպիոնությունը որոշվել է 4-րդ փուլի վերջին խաղում՝ ՖԻՄԱ և ՄՍԿՀ թիմերի մասնակցությամբ: Լարված խաղում Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի թիմը 3-1 հաշվով հաղթանակ է տարել և ճանաչվել լիգայի հաղթող: Լավագույն եռյակը եզրափակել է ԲԿՄԱ-ն:
Հայաստանի վոլեյբոլի տղամարդկանց «Պրո լիգա 2022» առաջնության լավագույն խաղացողներ են ճանաչվել Վահե Նազարյանը (ՄՍԿՀ), Երվանդ Զաքարյանը (ՄՍԿՀ), Խաչատուր Ասմարյանը (ԲԿՄԱ), Արտեմի Սոլոդուխինը (ՄՍԿՀ), Աշոտ Բալաբեկյանը (ՖԻՄԱ), Հայկ Բաղրամյանը (ՖԻՄԱ):
Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի հատուկ նվերին էլ արժանացել է ՄՍԿՀ թիմի անդամ, Ռուսաստանի միջազգային կարգի սպորտի վարպետ, Աշխարհի լիգայի հաղթող Խաչատուր Ստեփանյանը:
Կանանց «Պրո Լիգա»-ն էլ անցկացվել է 4 թիմերի մասնակցությամբ՝ «Վան», «Արցախ», ԲՊՀ (Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարան) և «Կոտայք»: Թիմերը մրցել են երեք փուլով՝ մայիսին, հոկտեմբերին և դեկտեմբերին:
Կանանց լիգայի չեմպիոն է հռչակվել «Վան» թիմը, որը երեք փուլում ոչ մի պարտություն չի կրել, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է ԲՊՀ թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Արցախի թիմը:
Կանանց թիմերը պարգևատրվել են դիպլոմներով, մեդալներով, գավաթներով, իսկ Արցախի թիմին Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիան վոլեյբոլի մարզագույք է տրամադրել:
«Պրո Լիգա 2022» կանանց առաջնության լավագույն խաղացողներ են ճանաչվել Միլենա Տոնոյանը («Վան»), Սոնա Սահակյանը (ԲՊՀ), Շուշանիկ Տիգրանյանը (ԲՊՀ), Ինգա Ղուկասյանը («Վան»), Փարիսա Գանբառնեժադը («Վան») և Մարիաննա Ղալայանը («Արցախ»):
Մրցանակային տեղեր գրաված թիմերին պարգևատրել են Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի նախագահ Հրաչյա Մուրադյանը, ՀՎՖ գլխավոր քարտուղար Կարեն Ասմարյանը և ՀՎՖ նախագահության անդամ Ռազմիկ Սուլթանյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ