Երևանի ՀՊՏՀ և ԲԿՄԱ մարզադահլիճներում օրերս կայացել են Հայաստանի վոլեյբոլի կանանց և տղամարդկանց «Պրո Լիգա 2022» առաջնության եզրափակիչ փուլի վերջին հանդիպումները:
Տղամարդկանց առաջնությունն անցկացվել է 4 փուլով՝ ապրիլին, մայիսին, հոկտեմբերին և դեկտեմբերին: Առաջնությանը 5 թիմ է մասնակցել՝ ՖԻՄԱ, ԲԿՄԱ, ՄՍԿՀ (Մխիթար Սեբաստացու կրթահամալիր), ՃՇՀԱՀ և Գյումրի:
Լիգայի չեմպիոնությունը որոշվել է 4-րդ փուլի վերջին խաղում՝ ՖԻՄԱ և ՄՍԿՀ թիմերի մասնակցությամբ: Լարված խաղում Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի թիմը 3-1 հաշվով հաղթանակ է տարել և ճանաչվել լիգայի հաղթող: Լավագույն եռյակը եզրափակել է ԲԿՄԱ-ն:
Հայաստանի վոլեյբոլի տղամարդկանց «Պրո լիգա 2022» առաջնության լավագույն խաղացողներ են ճանաչվել Վահե Նազարյանը (ՄՍԿՀ), Երվանդ Զաքարյանը (ՄՍԿՀ), Խաչատուր Ասմարյանը (ԲԿՄԱ), Արտեմի Սոլոդուխինը (ՄՍԿՀ), Աշոտ Բալաբեկյանը (ՖԻՄԱ), Հայկ Բաղրամյանը (ՖԻՄԱ):
Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի հատուկ նվերին էլ արժանացել է ՄՍԿՀ թիմի անդամ, Ռուսաստանի միջազգային կարգի սպորտի վարպետ, Աշխարհի լիգայի հաղթող Խաչատուր Ստեփանյանը:
Կանանց «Պրո Լիգա»-ն էլ անցկացվել է 4 թիմերի մասնակցությամբ՝ «Վան», «Արցախ», ԲՊՀ (Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարան) և «Կոտայք»: Թիմերը մրցել են երեք փուլով՝ մայիսին, հոկտեմբերին և դեկտեմբերին:
Կանանց լիգայի չեմպիոն է հռչակվել «Վան» թիմը, որը երեք փուլում ոչ մի պարտություն չի կրել, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է ԲՊՀ թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Արցախի թիմը:
Կանանց թիմերը պարգևատրվել են դիպլոմներով, մեդալներով, գավաթներով, իսկ Արցախի թիմին Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիան վոլեյբոլի մարզագույք է տրամադրել:
«Պրո Լիգա 2022» կանանց առաջնության լավագույն խաղացողներ են ճանաչվել Միլենա Տոնոյանը («Վան»), Սոնա Սահակյանը (ԲՊՀ), Շուշանիկ Տիգրանյանը (ԲՊՀ), Ինգա Ղուկասյանը («Վան»), Փարիսա Գանբառնեժադը («Վան») և Մարիաննա Ղալայանը («Արցախ»):
Մրցանակային տեղեր գրաված թիմերին պարգևատրել են Հայաստանի վոլեյբոլի ֆեդերացիայի նախագահ Հրաչյա Մուրադյանը, ՀՎՖ գլխավոր քարտուղար Կարեն Ասմարյանը և ՀՎՖ նախագահության անդամ Ռազմիկ Սուլթանյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան