ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Հայաստանի ազգային պատկերասրահը 2022 թվականի մայիս-հոկտեմբեր ամիսներին իրականացրել է «Դասարվեստ» կրթամշակութային ծրագիրը:
Ծրագրի շրջանակում ՀՀ 10 մարզերի դպրոցներում աշակերտներին ներկայացվել են բարձրարվեստ ստեղծագործություններ: Ծրագիրն աշակերտներին բացառիկ հնարավորություն է տվել ծանոթանալու Հայաստանի ազգային պատկերասրահի գործունեությանը, կառուցվածքին, թանգարանային առարկա հասկացությանը, վերջինիս անվտանգության ու պահպանման հատուկ կանոններին, ինչպես նաև թանգարանի կարևորագույն բաղկացուցիչ հանդիսացող ֆոնդապահոցներում առկա լավագույն ցուցանմուշներին:
Տեղեկացնենք, որ ծրագրում ընդգրկված էին 19-րդ դարի երկրորդ կեսի և 20-րդ դարի հայկական կերպարվեստի առանցքային հեղինակների ստեղծագործությունները: Իրականացվել են մի քանի թեմատիկ ծրագրեր տարբեր տարիքային խմբերի համար` մատչելի լեզվով ու համապատասխան գործիքակազմով. կրտսեր խումբ (1-5 դասարաններ) «Հեքիաթների աշխարհում», միջին խումբ (5-9 դասարաններ) «Ճարտարապետության գաղտնիքները», «Ազգային էպոս», ավագ խումբ (9-12 դասարաններ)` «Փորագրանկարչության գաղտնիքները», «Բեմանկարչության արվեստը», «Ծովի տարերքը»:
Յուրաքանչյուր թեմատիկ ծրագրի շրջանակում ներկայացվել են համապատասխան ստեղծագործություններ, կազմակերպվել են կրթական ծրագրեր և դասախոսություններ, որոնք վարել են պատկերասրահի լավագույն մասնագետներ Մարինա Հակոբյանը, Սամվել Հովհաննիսյանը, Հասմիկ Բադալյանը:
Ծրագիրն իրականացվել է երկու փուլով. առաջինը՝ մայիս, իսկ երկրորդը՝ սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիսներին:
Ծրագրի մեկնարկը տրվել է մայիսի 25-ին Վանաձոր քաղաքի Հովհ. Թումանյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցից, որին ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ա. Խզմալյանը, ՀՀ Լոռու մարզպետ Ա. Խաչատրյանը, նախարարության Մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Ա. Մարաբյանը, ՀԱՊ-ի տնօրեն Մ. Հակոբյանը, Վանաձորի թիվ 3 հիմնական դպրոցի տնօրեն Հ. Կոստանյանը և այլք: Հաջորդ օրերին ծրագիրը ներկայացվել է Ստեփանավան քաղաքի Գրիգոր Լուսավորչի անվան թիվ 2 հիմնական դպրոցում: Այնուհետև ծրագիրը շարունակվել է Դիլիջան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցում, իսկ Խորանաշատի Ավետարանի 800-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում այն իրականացվել է Չինարի գյուղում:
Ծրագրի երկրորդ փուլը սկսվել է սեպտեմբերին՝ ուսումնական տարվա մեկնարկին զուգահեռ: Կրթամշակութային ծրագիրը ներկայացվել է Եղեգնաձոր քաղաքի թիվ 1, Ջերմուկ քաղաքի թիվ 3, Սիսիան քաղաքի թիվ 2 և Գորիս քաղաքի թիվ 5 հիմնական դպրոցներում: Հաջորդիվ այն իրականացվել է Էջմիածին քաղաքի Խաչատուր Աբովյանի անվան թիվ 4 և Արտաշատ քաղաքի թիվ 1 հիմնական դպրոցներում: Սեպտեմբերի վերջին կրթամշակութային ծրագիրը ներկայացվել է Ծաղկաձոր քաղաքի միջնակարգ և Հրազդան քաղաքի թիվ 8 հիմնական ու Գավառ քաղաքի թիվ 4 հիմնական դպրոցներում: Հոկտեմբերին ծրագրի մասնակից են դարձել Աշտարակ քաղաքի թիվ 2 և Գյումրի քաղաքի թիվ 20 հիմնական դպրոցների սաները: Ծրագիրն ավարտվել է 2022 թ. հոկտեմբերի 7-ին:
Ընդհանուր առմամբ՝ «Դասարվեստ» կրթամշակութային ծրագիրն իրականացվել ՀՀ 10 մարզերի՝ 15 մեծ և փոքր բնակավայրերում: Ներկայացված կրթամշակութային ծրագիրն ամենուր դրական արձագանք է գտել և մեծ ոգևորություն առաջացրել թե՛ աշակերտների, թե՛ ուսուցիչների շրջանում:
Նշենք, որ «Դասարվեստ» կրթամշակութային ծրագրին մասնակցել է ՀՀ մարզային դպրոցների շուրջ 1000 աշակերտ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ