ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԻՄՓԱՔԹ ակումբերի ցանցը համալրվեց ևս երկուսով Տավուշի մարզում

Մարտի 13, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության գործունեության կարևոր ուղղություններից է երիտասարդների տարբեր կարողությունների զարգացումը, որը նախադրյալ է նրանց  հետագա  կենսակերպի ապահովման համար: Այս  նպատակի կյանքի կոչելուն է ուղղված ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբների ստեղծումը  երկրի տարբեր համայնքներում: Ակումբներն գործում են  ըստ  ոչ ֆորմալ ուսուցման մոդելի՝ համատեղելով կրթությունն ու խաղերը, որոնց օգնությամբ  հզորացվում են  կարողություններ ու գիտելիքներ  ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության, աշխատունակության եւ սոցիալական ձեռներեցության ոլորտներում: Յուրաքանչյուր կրթական մոդուլի ավարտը նշանավորվում է  համայնքային ծառայության  ծրագրի իրականացմամբ: Տավուշի մարզի մի քանի համայնքներում մոտ երկու տարի է ինչ գործում են 6 ակումբներ, որոնց շնորհիվ  շատ երեխաներ ու երիտասարդներ ներգրավված են քաղաքացիական-հասարակական նախաձեռնություններում և բերում են  փոփոխություններ իրենց և համայնքի համար: «Ակտիվ քաղաքացիություն» եւ «Առաջնորդություն» մոդուլների    ուսուցանումը նպատակ ունեն անձի մոտ ձեւավորել քաղաքացուն հատուկ առողջ մտածելակերպ եւ վարքագիծ, իսկ «Աշխատունակություն» եւ «Սոցիալական ձեռներեցությունը»՝  սոցիալական, կազմակերպչական, գործարար ու ստեղծագործական ունակությունների կատարելագործում: Ակումբներում ներգրավվելով  մասնակիցների մոտ   արժեքներ են սերմանվում՝ հարգանք, ազնվություն, պատասխանատվություն և այլն:

Եվ ահա, Տավուշի մարզի Նոյեմբերյան ու Սարիգյուղ համայնքներում մարտին բացվեցին ԻՄՓԱՔԹ նոր ակումբներ, որոնք ղեկավարում են տարբեր մասնագիտոթյուն ունեցող երիտասարդներ, ովքեր վերապատրաստվել են նախապես: Ակումբներում ներգրավված են մոտ 18 երեխա: Առաջին հանդիպումների ընթացքում նոր անդամներին ներկայացվեցին ակումբի նպատակները, խնդիրները, գործունեության հիմնական ուղղությունները և այլ ակումբների փորձը: Ակումբները, որոնք գործում են դպրոցի տարածքում, նաև  կնպաստեն ներդպրոցական եւ համայնքային նախաձեռնություններում երեխաների մասնակցային ակտիվության աճին: Նոյեմբերյանի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի անդամ, 12 ամյա Արփինեի համար նոր հնարավորություն է ստանալու նոր գիտելիքներ և հմտություններ.«Ցանկացել եմ մասնակցել ակումբ հանդիպումներին, որպեսզի հետո դառնամ առաջնորդ և հետաքրքիր ծրագրեր իրականացնեմ դպրոցում»:

ԻՄՓԱՔԹ  ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: 2017թ. դրությամբ ավելի քան 40 ակտիվ ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ էին գործում  Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 600 անդամ: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը  ԻՄՓԱՔԹ  խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:

ՎՎՀ Իջեւանի գրասենյակ

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան