ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամփոփվել է «100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթը. հաղթող ճանաչված 5 գաղափար արժանացել է դրամական խրախուսանքի

Նոյեմբերի 29, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

Տեղի է ունեցել «100 գաղափար Հայաստանի համար» նորարարական նախագծերի և գիտատեխնիկական մշակումների հանրապետական երիտասարդական մրցույթի հաղթողների պարգևատրման արարողությունը:

Միջոցառմանը մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Բարձր տեխնոլոգիաների արդյունաբերության նախարարի առաջին տեղակալ Գևորգ Մանթաշյանը, Պաշտպանության նախարարի տեղակալ Արման Սարգսյանը, Էկոնոմիկայի նախարարի տեղակալ Արման Խոջոյանը, Շրջակա միջավայրի նախարարի տեղակալ Տիգրան Գաբրիելյանը և այլ հյուրեր:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է երիտասարդներին և նշել, որ մրցույթը տարեցտարի ավելի մեծ հետաքրքրություն է ձեռք բերում, և նոր խմբեր ու անհատներ են մասնակցում:

«Այս մրցույթը բխում է ՀՀ երիտասարդական քաղաքականության տրամաբանությունից և համահունչ է երիտասարդների կարողությունները զարգացնելու, ինքնիրացման միջավայր ստեղծելու, նորարարության, ստեղծարարության խթանման մեր առաջնահերթություններին:

Միաժամանակ կարևոր է արձանագրել, որ «100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթը, ոչ միայն երիտասարդների նորարար գաղափարներն է բացահայտում, զարգացնում և խթանում նրանց կարողությունները, այլև նպաստում է, որ երիտասարդներն իրենց հայրենատեր և իրավատեր քաղաքացի զգան: Մրցույթի ամենակարևոր առանձնահատկություններից մեկը սոցիալական բաղադրիչն է, որը նպաստում է, որ երիտասարդները հավատան սեփական գաղափարների իրագործմանը և այդպիսով նրանց մոտ նաև ձևավորվի պատասխանատվություն պետության, համայնքի և հասարակության խնդիրների լուծման համար»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

Փոխնախարարը նշել է, որ մրցույթը հանդիսանում է նաև «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» միջազգային երիտասարդական մրցույթի բաղադրիչ. 2 տարվա պարբերականությամբ լավագույն գաղափարներն ուղարկվում են ԱՊՀ կազմկոմիտե՝ դիտարկելու եզրափակիչ փուլի համար: Արթուր Մարտիրոսյանը վստահություն է հայտնել, որ այս տարվա հայտերը ևս կգրանցեն լավագույն արդյունք:

ԲՏԱ նախարարի առաջին տեղակալ Գևորգ Մանթաշյանը, շնորհավորելով մասնակիցներին, ընդգծել է. «Այսօրինակ ծրագրեր իրականացնելն ու հարթակներ ստեղծելը պետության պարտքն է և պետք է բխի քաղաքական առաջնահերթությունից։ Այս կերպ մենք բացահայտում ենք մեր կարողունակ ու գիտակ երիտասարդներին և հնարավորություն ենք տալիս նրանց դրսևորվելու և իրենց ներուժը ծառայեցնելու՝ ի նպաստ պետության զարգացման և առաջընթացի»:

Գերատեսչությունների մյուս փոխնախարարները ևս ողջունել են մրցույթի մասնակիցներին: Նրանք շեշտել են՝ մրցույթը համահունչ է թե՛ Էկոնոմիկայի, թե՛ Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարությունների որդեգրած քաղաքականությանը, այն է՝ բարձրացնել արտադրողականությունը, բնական ռեսուրսներն օգտագործել արդյունավետ, խթանել նորարարությունը, նպաստել նոր տեխնոլոգիաների զարգացմանը:

«100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթն անցկացվել է 5 անվանակարգում, որոնց շրջանակում ներկայացվել է 54 հայտ: Հաղթող է ճանաչվել 5 հայտ, որոնցից յուրաքանչյուրն արժանացել է 500.000-ական դրամի:

Մրցույթն անցկացվում է երիտասարդների նորարարական մտածողությունը զարգացնելու, ՀՀ սոցիալ-տնտեսական զարգացման խնդիրների լուծման գործընթացում երիտասարդներին ներգրավելու, գիտատեխնիկական մշակումներ և նորարարական նախագծեր իրականացնելու քաղաքացիական նախաձեռնությունների խթանման նպատակով:

Միջոցառմանը ներկա պետական և մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչները պատրաստակամություն են հայտնել դիտարկելու մրցութային շեմը չհաղթահարած, սակայն հետաքրքիր և նորարար գաղափարներին աջակցելու հնարավորությունը, որը ևս ուղղված է երիտասարդների նորարար գաղափարների բացահայտմանը:

«100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթի հինգ անվանակարգում հաղթող գաղափարներն են՝

  1. Ռազմական գիտություններ՝ Նվեր Հովհաննիսյան, «Խուսափում ականապատ տարածքներից».
  2. Ֆիզիկամաթեմատիկական գիտություններ՝ Դավիթ Մարտիրյան, Հազարավարդ Ղումարյան, «Ա. Ի. Ալիխանյանի անվան ազգային գիտական լաբորատորիա հիմնադրամի թանգարանի և փորձարարական սրահի արդիականացում».
  3. Գյուղատնտեսական գիտություններ՝ Դիանա Ղևոնդյան, Սոնա Նիկոլյան և Սոնա Հովհաննիսյան, «Ծանր մետաղներով աղտոտված հողերի կենսավերականգնումը մանրէների միջոցով».
  4. Գյուղատնտեսական գիտություններ՝ Տաթևիկ Ջհանգիրյան, «Գիպսակիր հողերի բարելավման արդյունավետ մեթոդ».
  5. Տեղեկատվական տեխնոլոգիաններ՝ Կիմա Առաքելյան, «Զլինկ»:

Գնահատող հանձնաժողովի փորձագետները ևս անդրադարձել են մրցույթին: Նրանց գնահատմամբ՝ կատարվել է բարդ ընտրություն: Ըստ փորձագետների՝ շարունակականություն ունենալու դեպքում շատ գաղափարներ, վստահաբար, հաջողություն կունենան և կծառայեն՝ ի նպաստ մեր տնտեսության զարգացմանը:

Հաղթած գաղափարների հեղինակները շնորհակալություն են հայտնել հնարավորության համար՝ շեշտելով, որ հաղթանակը մոտիվացնող և պարտավորեցնող է: Նրանցից շատերը նպատակ ունեն մեծացնելու թիմը և ընդլայնելու ծրագիրը, ինչին կծառայեցնեն մրցանակը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…